17-12-2016, 07:15 PM
(17-12-2016, 01:45 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Όσο περίεργο και αν ακούγεται θα πρότεινα να καταργηθεί το 6. Όλη του η διαδρομή καλύπτεται από τα επιτυχημένα Β/Γ9.
Το αρνητικο όμως είναι ότι θα πάει χαμένη όλη η υποδομή για τις κεραίες στην Αχαρνών και ότι θα μείνουν ακάλυπτες γύρω στις 4 στάσεις στην Θεμιστοκη Σοφουλη από τακτική συγκοινωνία (λεω τακτική γιατί ολο και καποιο τρόλεϊ θα περνάει για να αναλάβει - η να σχολασει απο - μια γραμμή όπως 3, 5, 10, 11 η 14).
Μια λύση θα μπορούσε να είναι να επεκταθεί το 3 έως το αμαξοστασιο του κόκκινου μύλου που έχει μόνο 10 λεπτα διάφορα απο την σημερινή του αφετηρία.
Επίσης θα μπορούσε το Γ9 να περνάει από την Δεκελείας για να πάει στην Χαλκοκονδύλη από Αχαρναι και όχι από τα στενά της Φιλαδέλφειας. Έτσι σε όλο το τμήμα Νέα Φιλαδέλφεια - Αχαρνών θα υπάρχουν 2 συχνές συγκοινωνίες και δεν θα μείνει μόνο του το Β9 στην Δεκελειας.
Άμα γίνει κάτι τέτοιο θα κερδίσουμε.
-Επιπλέον οχήματα και οδηγους για γραμμές όπως 3, 5, 11, 18, 19.
-Καλύτερη συγκοινωνία στο τμήμα Νέα Χαλκηδόνα - Κόκκινος μυλος καθώς θα έχουν το συχνό Γ9 και το πολύ πιο συχνό 3 σε σχέση με το 6.
Επιτυχημένα τα Γ9/Β9 αλλά στο τμήμα της Φιλαδέλφειας είναι συνήθως φίσκα, ειδικά το Γ9 το οποίο χρησιμοποιούσα συχνά όσο έμενα Αθήνα. Πώς θα εξυπηρετήσουν τον επιπλέον κόσμο χωρίς γενναία ενίσχυση; Από την άλλη το 3 έχει συχνότητα 10' στην αιχμή, η οποία είναι υπερβολή για το κομμάτι της Σοφούλη. Προσωπικά θα άφηνα αυτές τις γραμμές που αναφέρεις ως έχουν.
Βασικά εκείνο που χρειάζονται τα 6 και Γ9 είναι συντονισμός των δρομολογίων τους γιατί το να περνούν και τα δύο μαζί είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Και αν αυτό είναι δύσκολο στην κάθοδο, δεν υπάρχει δικαιολογία για την άνοδο της Αχαρνών αφού οι αφετηρίες του είναι δίπλα!
Χώρια η υποδομή των τρόλλεϋ της Αχαρνών που λες κι εσύ που θα μείνει ανεκμετάλλευτη.
Σε αυτό που λες για την διέλευση του Γ9 από τα στενά της Χαλκηδόνας συμφωνώ, εξάλλου σπάνια επιβιβάζεται ή αποβιβάζεται κανείς στο κομμάτι αυτό εκτός από την στάση στον Σκλαβενίτη.