19-10-2016, 12:22 AM
(18-10-2016, 08:42 PM)georgio Έγραψε: Το μισο Α1 ειναι στον Πειραια και όχι στην Ραλλη. Η αλλαγη έγινε επειδη υπήρχε θέμα με τους οδηγους του Πειραια στο Β1 και τα πολλα νεκρα οχηματοχιλιομετρα απο Α. Γλυφαδα στου Ρεντη. Γι αυτο το ΕΛΛ εδωσε το μισο Α1 και πήρε όλο το Β1
Αν και δεν θυμάμαι τις ενάρξεις/λήξεις των βαρδιών του Πειραιά στο Α1 δεν έχει μεγάλη διαφορά το Ρέντης-Βούλα (από ΑΜ ΡΑΛ το δίνουν 50'/από ΑΜ ΕΛΛ 25') σε σχέση με το Ρέντης-Άνω Γλυφάδα (Τερψιθέα). Καλά θα ήταν να πήγαιναν τα 5 αμάξια του Πειραιά στη Ράλλη (με ανταλλαγή βάρδιες στο Β/Γ18) αλλά έτσι όπως είναι η Ράλλη από διαθεσιμότητα οχημάτων πιθανόν να έβγαινε πάλι με ... Iris.
(18-10-2016, 08:42 PM)georgio Έγραψε: Το 237 άφησαν παλι με 12μετρα και στην αιχμη επικρατει παλι πανικος.... Και δν μπορω να καταλαβω το λογο.. Πιστεύουν ότι απο Πρωτοπαππα δεν χωράνε καλά οι νταλικες ή δεν εχουν σκοπο να ξαναβαλουν...
Εφόσον χωράνε και έχουν δρομολογήσει ήδη 2 φορές νταλίκα από την διαδρομή με την παράκαμψη δεν καταλαβαίνω τον λόγο να μην βγάζουν.