06-10-2016, 08:00 PM
(05-10-2016, 10:00 AM)Citaro Έγραψε: Η λύση δεν μπορεί να δοθεί από τον ΟΑΣΑ.
Προφανώς και δε μπορούν να δώσουν από μόνοι τους τη λύση ΟΑΣΑ και ΟΣΥ. Πέρα από τις Πανεπιστημιακές αρχές, στο ίδιο τραπέζι πρέπει να κάτσουν και τουλάχιστον ο Δήμος Ζωγράφου και μαζί και η ΕΛΑΣ. Κι αυτό γιατί, πέρα από την υπερπλήρωση των λεωφορείων, έχουμε μαζί και σημαντικές καθυστερήσεις για άλλες αιτίες.
Στις 08:30-09:00 το πρωί δεν είναι απλά ώρα αιχμής για τα λεωφορεία που διατρέχουν Άνω Ιλίσια και Κέντρο Ζωγράφου, αλλά και για το εμπόριο. Όταν το λεωφορείο χάνει χρόνο γιατί στο ένα τετράγωνο έχει διπλοπαρκάρει ο ένας προμηθευτής για το περίπτερο, λίγο παρακάτω κάποιος άλλος για το supermarket, κάπου πιο μετά κάποιος άλλος και το λεωφορείο πρέπει να κάνει ζικ ζακ και μπρος πίσω για να χωρέσει, και 5 και 6 επιπλέον οχήματα να βάλεις, δε θα κερδίσεις απολύτως τίποτα. Αν δεν υπάρξει απαγόρευση τροφοδοσίας μετά τις 08:30 στους λεωφορειόδρομους του Ζωγράφου, το χάλι, που συναντάει κανείς και σε περιόδους που δεν υπάρχει σημαντική κίνηση προς τις σχολές, θα παραμείνει.
Και δεν είναι μόνο τα προβλήματα από την τροφοδοσία των καταστημάτων, αλλά και η παράνομη στάθμευση. Αδιάβατη η Ευφρονίου στο ύψος του Κάραβελ, γιατί οι πινακίδες περί εκ περιτροπής στάθμευση στις δύο πλευρές του οδοστρώματος ανά μήνα, έχουν γίνει διακοσμητικό στοιχείο. Με σταθμευμένα όλοι οι λεωφορειόδρομοι στο Δήμο Ζωγράφου, δυσχεραίνοντας την κίνηση των λεωφορείων. Και ο Δήμος κάνει τι ακριβώς; Η δημαρχέσα υπάρχει; Ή το σημαντικότερο ζήτημα που απασχολεί τους Ζωγραφιώτες είναι το να ανακηρύσσεται ο Δήμος τους "ελεύθερη ζώνη από τις συμβάσεις TTIP & CETA".
(05-10-2016, 10:00 AM)Citaro Έγραψε: Τέτοια νούμερα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ο ΟΑΣΑ με την κατάσταση που επικρατεί, ούτε και μπορεί να έχει εφεδρία οχήματα για μία - δύο ώρες.Εφεδρεία δε χρειάζεται, αλλά όταν κάτι συμβαίνει κάθε Οκτώβρη και Νοέμβρη, θα μπορούσε ο ΟΑΣΑ να είχε διαμορφώσει κατάλληλα τα προγράμματα δρομολογίων ώστε με προγραμματισμένες αποσπάσεις από κοντινές γραμμές με διαχειρίσιμη επιβατική κίνηση στο εν λόγω χρονικό διάστημα, να εξασφαλίζεται μία καλύτερη εξυπηρέτηση.
(05-10-2016, 10:00 AM)Citaro Έγραψε: Το μόνο που - ίσως - θα μπορούσε να γίνει, θα ήταν να μπαίνουν τα λεωφορεία της Καισαριανής (224) από την πύλη Καισαριανής και να φέρονουν βόλτα τις σχολές, πριν πάνε στο τέρμα για κάποιο χρονικό διάστημα (08:00 - 11:00). Αυτό σημαίνει όμως επιπλέον 12' στο δρομολόγιο και ένα όχημα επιπλέον.
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να βρεθεί βάρδια για να βγάλει επιπλέον όχημα εκείνες τις ώρες. Σπατάλες υπάρχουν ακόμα.
(05-10-2016, 10:00 AM)Citaro Έγραψε: Το πρόβλημα θα λυνόταν εαν οι σχολές έβαζαν κλιμακωτά την έναρξη των μαθημάτων και όχι όλες μαζί στις 09:15. Θα μπορούσε η σχολή θετικών επιστημών να ξεκινάει στο :45, η Φιλοσοφική στο :15, όπως επίσης κάποια τμήματα να αρχίζουν μαθήματα στις 10 ή στις 11, ώστε να μην υπάρχει αυτή η μαζικότητα στη ζήτηση.
Πόσο κλιμακωτά να μπουν; Το 220/221, που το ζω καθημερινά, έχει να εξυπηρετήσει τη Φιλοσοφική και τη Θεολογική. Όσο κλιμακωτά και να μπουν οι ώρες των μαθημάτων, πρόβλημα θα υπάρχει, Και για την Πανεπιστημιούπολη δεν υπάρχει το πλεονέκτημα του Κέντρου που και στις 21:00 να τελειώσουν τα μαθήματα, κυκλοφορείς σε δρόμους με κίνηση και εμπορική ζωή. Οπότε πρακτικά δε μπορούν να αλλάξουν οι ώρες διδασκαλίας.