07-08-2016, 04:29 PM
(07-08-2016, 03:26 PM)gregory Έγραψε: Συμφωνώ σ' αυτά που λες κυρίως για το 219. Το 219 πριν δημιουργηθεί το
μετρό νομίζω σταματούσε κοντά στο σταθμό του Αγ.Δημητρίου (μπορεί να κάνω και λάθος).
Δεν κάνεις καθόλου λάθος. Τα 219/816 είχαν αφετηρία δίπλα από το οικόπεδο που έχει χτιστεί το εμπορικό κέντρο, επί της Ελ. Βενιζέλου, απέναντι από την πλατεία Παναγούλη. Το τέρμα τους μεταφέρθηκε στην Δάφνη το 2011, χωρίς όμως να προσαρμοστεί κατάλληλα και η ονομασία (τι "ασυνήθιστο" για ΟΑΣΑ! ). Νομίζω πως τώρα που έχει αρχίσει να "αδειάζει" ο χώρος των αφετηριών στον Στ. Αγ. Δημητρίου, είναι η ώρα να επιστρέψουν οι δύο αυτές γραμμές στην περιοχή.
(07-08-2016, 03:26 PM)gregory Έγραψε: Για το 218 πάντως 5-6 στάσεις είναι στην Ηλιούπολη.. Σαν κάτοικος Ηλιούπολης βέβαια ξέρεις καλύτερα την περιοχή
Δεν έχουν σημασία μόνο οι στάσεις, οι οποίες όντως είναι από 6 και στις δύο κατευθύνσεις (εκτός αν μου ξεφεύγει καμία), αλλά το ότι δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο. Το να καταλήγει το 218 στην Ηλιούπολη και να υπάρχει και η εκδοχή του ως 232 για τον Βύρωνα είχαν αξία όσο δεν υπήρχε το Μετρό. Πλέον:
- Για να φτάσει κάποιος Πειραιά θα προτιμήσει αναμφίβολα το 237 μέχρι Δάφνη και στη συνέχεια χρειάζεται περίπου 10' μέχρι Ομόνοια και ένα 20' ακόμα μέχρι το Λιμάνι. Με το 218 η διαδρομή γίνεται πολύ μεγαλύτερη.
- Ομοίως και αυτός που θέλει να καταλήξει στο Μοσχάτο, έχει την επιλογή του Ηλεκτρικού, που χρειάζεται γύρω στα 12' από Ομόνοια.
- Για Καλλιθέα, σίγουρα συμφέρει καλύτερα να πάρεις λεωφορείο από τον ομώνυμο σταθμό, όπου και έχεις και την εναλλακτική του 219.
- Για Νέα Σμύρνη, δεν το συζητώ! Με το Τραμ φτάνεις στο τσακ μπαμ.
- Με την Άνω Δάφνη (το περίφημο Κατσιπόδι) δε νομίζω να έχει τόσο ανάγκη τη συγκοινωνιακή σύνδεση η περιοχή της Ηλιούπολης.
(07-08-2016, 03:26 PM)gregory Έγραψε: Γενικά την περοχή εκεί δεν την ξέρω καλά, αλλά βλέποντας τους χάρτες εκεί που κάνει τέρμα το 206 γράφει Αγία Μαύρα. Κανονικά θα έπρεπε να γράφεται και η Αγία Μαύρα.
Ακριβώς! Το τέρμα των λεωφορείων είναι στα 10μ. από την Εκκλησία της Αγ. Μαύρας κι όμως ποτέ δεν αναφέρθηκε στην ονομασία κάποια από τις γραμμές που κατέληγαν/-ουν εκεί.
Βέβαια τα στραβά κι ανάποδα των ονομασιών του ΟΑΣΑ τα έχουμε συνηθίσει και ειδικά όταν βλέπεις να υπάρχει, για παράδειγμα, το 221 με ονομασία "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" και τον κόσμο να αναρωτιέται στο Κέντρο της Αθήνας αν το συγκεκριμένο λεωφορείο πάει στα Άνω Ιλίσια, ή το ακόμα πιο τρομερό "ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ" στις ονομασίες των 209 και 054, που έτυχε μέσα στον Ιούνιο, με τις στάσεις εργασίας του Μετρό, να πετύχω κοπέλες στη στάση στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος να περιμένουν το 209 νομίζοντας ότι θα φτάσουν στο Δήμο Μεταμόρφωσης.