12-02-2016, 05:29 PM
Κατ΄αρχάς συμφωνώ κ΄επαυξάνω με τη δημιουργία ακτινικού από Ακαδημία προς Γουδή, καθώς η σημερινή κατάσταση και οχήματα καταναλώνει και δεν προσφέρει τίποτα. Το άκρο του 622 προς Άνω Γαλάτσι δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να καλυφθεί καθώς πρώτον ο κόσμος του συνήθως καταλήγει Πατησίων, δεύτερον η Άνω Κυψέλη έχει συχνότατα τρόλει και τρίτον το 036 (με τήρηση των βαρδιών του) είναι υπέρ ικανοποιητικό. Για σκεφτείτε πόση ώρα θέλει κάποιος για να πάει απ΄το Σύνταγμα στην Πρωτοπαππαδάκη και αντίστροφα σε ώρα αιχμής με το 622 (μαζί με αναμονή) και πόση αν πάρει το μετρό για Πανόρμου και μετά το 036. Το 815 δε, μπορεί κάλλιστα είτε να καλυφθεί με τροποποίηση του 838 (από Ειρήνης μπορεί να βγαίνει Αγ. Άννης χωρίς να περνάει από Π. Ράλλη) είτε με μικρή επέκταση του 035, η οποία μάλιστα θα συνδέει και τον Ταύρο με τον τοπικό σταθμό ΗΣΑΠ (επιτέλους). Με την εξοικονόμηση των οχημάτων μπορεί να τροφοδοτηθεί το 235, το οποίο για τους λόγους που αναφέρθηκαν πρέπει να μείνει ως κέντρο. Όσο για τη διχοτόμηση του 608, πέρα απ΄το ότι είναι δρομολογιακά και κυκλοφοριακά δύσκολη ως ανέφικτη δεν θα πρέπει καν να συζητείται πρωτίστως λόγω της δυναμικής που έχει (και μπορεί ακόμη περισσότερο να) δημιουργήσει μεταξύ Πανεπιστημιούπολης και Πατησίων/Γαλατσίου στον τομέα της φοιτητικής κατοικίας. Η Πατησίων λόγω της κεντρικότητάς της και της διαθεσιμότητας πολλών και φτηνών σπιτιών μπορεί εύκολα να προσελκύει φοιτητές και άρα να πάψει σ΄ένα βαθμό να κινδυνεύει να γκετοποιηθεί. Το 608, ως τακτική, απευθείας και αξιόπιστη συγκοινωνία έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό και θα πρέπει να διατηρηθεί ως έχει.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!