29-01-2016, 08:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-01-2016, 08:14 PM από mercedes elbo.)
(29-01-2016, 03:58 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα ξεκινησω με κατι που ειχε αναφερθει και παλαιοτερα, χωρις να αναφερω ονοματα και που αποτελει και δικη μου αποψη.
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!
Όπως προαναφέρθηκε οι συγκεκριμένες γραμμές έχουν ένα παραπάνω ενδιαφέρον, κυρίως λόγω επιβατικής κίνησης, γι' αυτό και υπάρχει ιδιαίτερη αναφορά σε αυτές. Πιο συγκεκριμένα στο 206 θα μπορούσε άνετα να μειωθεί ο χρόνος διαδρομής σχεδόν όλες τις ημέρες και ώρες (π.χ. ΚΑΘ στην αιχμή δίνει 50'-55' ενώ ο πραγματικός κύκλος είναι το πολύ 40'), στο 237 Καθημερινές θα αρκούσε να δρομολογούταν με GN και θα λυνόταν το πρόβλημα (και θα μπορούσε να κοπεί τελείως το 6ο όχημα που βγαίνει 1-2 φορές την εβδομάδα και αν...), στο 235 πρέπει αρχικά να τηρούνται τα δρομολόγια (ασχέτως αν αυτά μειωθούν ή καταλήξει η γραμμή στον Ευαγγελισμό) και στο 250 πλέον που δουλεύει μόνο με GN είναι προφανής η βελτίωση στο επίπεδο εξυπηρέτησης της γραμμής. Το 610 εκτός από το να αναστρέφει στην Πανόρμου αντί για Αμπελόκηπους για να γλιτώσει χρόνο διαδρομής δεν βλέπω κάτι άλλο που μπορεί να γίνει, η ΑΦ447 θέλει καλύτερη αστυνόμευση και για τα 602/642 το μεν 602 θεωρώ ότι καλώς είναι ως έχει το δε 642 πρέπει να συνδεθεί με Στ. ΗΣΑΠ Ηρακλείου έστω και αν χρειαστεί να κάνει κύκλους για να τον προσεγγίσει. Βέβαια και οι 3 προαναφερθείσες περιπτώσεις αφορούν γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση οπότε και εκ των πραγμάτων έχουν λιγότερη χρησιμότητα/ενδιαφέρον.
Όσο για τα 709/49, Γ10, Γ12 που αναφέρεις πιο κάτω συμφωνώ απόλυτα. Τα συγκεκριμένα έχουν αναφερθεί πολλές φορές στο φόρουμ και μάλιστα όταν κάποτε εφαρμοστούν οι εναπομείναντες αλλαγές του ΟΑΣΑ θα διορθωθούν.
(29-01-2016, 02:37 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ε όχι και βιτρίνα της πόλης το 051!!!
Ξεκινά απ' τον πρωκτό του κέντρου, περνά απ' τη λέρα και καταλήγει στον στάβλο που λέγεται σταθμός ΚΤΕΛ!
Χαχαχαχαχαχαχαχα.
Έτσι ακριβώς είναι.