29-01-2016, 03:28 PM
(29-01-2016, 12:42 PM)Citaro Έγραψε: Καμία αντίρρηση. Την επανέφερα την κουβέντα γιατί το ζήτημα ακόμη είναι ζωντανό διότι, απλούστατα, κανένα πρόβλημα των γραμμών αυτών δεν επιλύθηκε (πλην του 250 που βελτιώθηκε).Και το οτι το Γ12 κατεβαινει ακομα στην Αθηνα προβλημα ειναι, η οτι τα Τ.ΛΙΟ δεν κατεβαινουν στον Προαστιακο ειναι προβλημα! Μπορω να σου λεω μεχρι αυριο προβληματα που υπαρχουν και δεν εχουν λυθει! Και η Αφετηρια και η διαδρομη των Τοπικων Ηρακλειου ειναι προβλημα και η Αφετηρια στην Πλατεια Δουρου του 447 μια που τα ανεφερα..
Έπειτα, πρόκεται για γραμμές που εξυπηρετούν μεγάλο όγκο επιβατών και όποια δυσλειτουργία τους είναι εμφανής.
Για τις γραμμές που λες ότι δεν ασχοληθήκαμε, προσωπικά αφ' ενός δεν έχω ίδια άποψη, αφού δεν κυκλοφορώ στις περιοχές αυτές και δεν ξέρω τί προβλήματα μπορεί να υπάρχουν, από την άλλη όμως πρόκειται σαφώς για αρκετά "ψώφιες" συνδέσεις και εκ των πραγμάτων έχουν λιγότερο ενδιαφέρον.
Στο παρελθόν (όταν η δρομολόγηση και οι συχνότητες ήταν όμοιες) είχα προτείνει συνένωση του 051 με Ζωγράφου (235), αναλύοντας τα οφέλη μιας διακεντρικής σύνδεσης του σταθμού λεωφορείων. Θα γνωρίζεις άλλωστε ότι τέτοιο σχέδιο συζητήθηκε το 2005 (με τον οργασμό των συνενώσεων γραμμών) και επίσημα στον ΟΑΣΑ αλλά απορρίφθηκε. Δεν επαναφέρω την πρόταση πλέον γιατί έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τότε.
Ψάχνομαι όμως να δώ πώς μπορεί να γίνει ένα ανακάτεμα της τράπουλας, ώστε με τα οχήματα και τους οδηγούς που διαθέτουμε σήμερα να πετύχουμε κάτι καλύτερο.
Σίγουρα δεν είναι ο,τι καλύτερο να σπαταλώνται 11 οχήματα στο 622/815 και να μην υπάρχει της προκοπής σύνδεση σε κανένα από τα τρία άκρα των γραμμών, όπως επίσης δεν είναι λύση να κρατάς ακτινική γραμμή Ζωγράφου με 3 οχήματα και δρομολόγηση - παρωδία. Ή να δεσμεύεις όχημα στο 204 όλη τη μέρα που δεν προσφέρει τίποτα.
Ούτε όμως χρειάζεται και ένα 622 στο Άνω Γαλάτσι με συχνότητες 12-15. Παλιά που δεν υπήρχε το 036 να πηγαίνει τον κόσμο σε 12' στην Πανόρμου, είχε λόγο το 622 να δουλεύει έτσι. Από τη στιγμή όμως που το 036 είχε τέτοια επιτυχία και έγινε η βασική γραμμή Άνω Γαλατσίου/Ψυχικού/Γηροκομείου, το σκηνικό άλλαξε.
Γι αυτό είμαστε εδώ, να συνεισφέρουμε ιδέες και να δούμε τί μπορεί να γίνει.
Θεωρω πως στην φαση που βρισκεται η ΟΣΥ και συνολικα ο ομιλος ΟΑΣΑ αυτη την στιγμη πρεπει να προτεινουμε εφαρμοσιμες λυσεις. Σκεψου δρομολογηση απο Κηφισο εναλλαξ Τοπικο/Ζωγραφου και να σου λειπει βαρδια Ζωγραφου. Ασε δε την ασυντονιστη επιστροφη και μην πιασω πορειες κτλ, οπου η ρεμιζα στον Κηφισο δεν μπορει να στηριξει τετοια Αφετηρια..
Το καλυτερο για το 235 ειναι να γινει τοπικο. Το 204 προφανως και επρεπε να εχει ηδη καταργηθει (η προσελευση στο Στρ.Σακετα ειναι στις 0600 και το 204 ξεκιναει 0615 απο Ακαδ) εκτος του οτι υπαρχει η Δημοτικη Συγκοινωνια Βυρωνα...
Να εισαι Αθηνα, να ανεβεις Πανορμου, να περιμενεις το 036 (αυτο και αν εχει φαει απαξιωση, με τις τοσες βαρδιες που κοβουν) για να κατεβεις στο Ανω Γαλατσι? Δεν ειμαι τελειως υπερ ουτε για το Γαλατσι, ουτε για την Λαμπρινη. Απλα θεωρω πως προεχουν πααααρα πολλες αλλες αλλαγες και σε δευτερη φαση μπορουν να επανεξεταστουν.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''