29-01-2016, 03:58 AM
Θα ξεκινησω με κατι που ειχε αναφερθει και παλαιοτερα, χωρις να αναφερω ονοματα και που αποτελει και δικη μου αποψη.
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!
Δεν εχει δουλεια το 051 να συγχωνευτει με καμια γραμμη, ειδικα ανομοιας δρομολογησης! Το εχουμε πει πολλες φορες! Τοπικα Δρομολογια και λοιπα με την κατασταση της εταιρειας σημερα δεν μπορουν και κυριως δεν πρεπει να εφαρμοστουν, για να "ποτιστει" ο βασιλικος της γειτονιας μας!
Το 235, ανετα μπορει να ακολουθησει το παραδειγμα των Τ.Ν.ΣΜΥ που με την αντιστοιχα μικρη αποσταση απο το κεντρο, γυρνανε στο Φιξ! Οι πιο πολλοι αλλωστε περπατανε εως την Παπαγου, ο Δημαρχος Ζωγραφου και οι ιδιοι οι Ζωγραφιωτες αρνιουνται εδω και χρονια να σεβαστουν την συγκοινωνια, ευκαιρια ισως να μπουν Midi να φανει ο πραγματικος κοσμος του 235 και να ειναι ανθρωπινη η Λεωφ.Ζωγραφου, οχι οπως τωρα που αγανακτουμε καθε φορα..
Το 608 ειναι η πιο πετυχημενη γραμμη (το λαμβανω σαν αστειο αυτο περι κοψιματος) και για το Γουδη, για το 815 εχουμε πει πολλες φορες, το δε 622 καλλιστα παραμενει ως εχει (διοτι με τα 35λεπτα εως και 70λεπτα καθημερινες φυσικο ειναι να μην εχει απομεινει κοσμος να το περιμενει) με ενσωματωση των δρομολογιων του Ταυρου (ανα 12'-15'). Ακτινικη γραμμη Αθηνα-Ανω Γαλατσι στα χναρια Γ10?
Οι περισσοτερες συζητησεις περιστρεφονται γυρω απο 5-10 γραμμες και καποια θεματα εχουν αναλυθει χιλιαδες φορες και ειναι κατι που κουραζει σιγουρα.
Μπορουμε να γραψουμε βιβλιο σχετικα με το 206-237, με το 250 και το 235! Εχουμε διαβασει απειρες προτασεις, ειδικα για το τελευταιο, την παραμικρη λεπτομερια για το ποσους ορθιους ειχε το 250, την στιγμη που κανεις δεν εχει ασχοληθει με το 610, το 447 η τα Τοπικα Ηρακλειου!
Δεν εχει δουλεια το 051 να συγχωνευτει με καμια γραμμη, ειδικα ανομοιας δρομολογησης! Το εχουμε πει πολλες φορες! Τοπικα Δρομολογια και λοιπα με την κατασταση της εταιρειας σημερα δεν μπορουν και κυριως δεν πρεπει να εφαρμοστουν, για να "ποτιστει" ο βασιλικος της γειτονιας μας!
Το 235, ανετα μπορει να ακολουθησει το παραδειγμα των Τ.Ν.ΣΜΥ που με την αντιστοιχα μικρη αποσταση απο το κεντρο, γυρνανε στο Φιξ! Οι πιο πολλοι αλλωστε περπατανε εως την Παπαγου, ο Δημαρχος Ζωγραφου και οι ιδιοι οι Ζωγραφιωτες αρνιουνται εδω και χρονια να σεβαστουν την συγκοινωνια, ευκαιρια ισως να μπουν Midi να φανει ο πραγματικος κοσμος του 235 και να ειναι ανθρωπινη η Λεωφ.Ζωγραφου, οχι οπως τωρα που αγανακτουμε καθε φορα..
Το 608 ειναι η πιο πετυχημενη γραμμη (το λαμβανω σαν αστειο αυτο περι κοψιματος) και για το Γουδη, για το 815 εχουμε πει πολλες φορες, το δε 622 καλλιστα παραμενει ως εχει (διοτι με τα 35λεπτα εως και 70λεπτα καθημερινες φυσικο ειναι να μην εχει απομεινει κοσμος να το περιμενει) με ενσωματωση των δρομολογιων του Ταυρου (ανα 12'-15'). Ακτινικη γραμμη Αθηνα-Ανω Γαλατσι στα χναρια Γ10?
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''