28-01-2016, 07:28 PM
(28-01-2016, 05:08 PM)Citaro Έγραψε: Λόγω δε της προβληματικής κατάστασης όσον αφορά τη διαθεσιμότητα προσωπικού κίνησης, θα πρέπει να ελεγχθεί το μήκος της γραμμής, δηλαδή αν επαρκεί η σύνδεση μέχρι τον Ευαγγελισμό ή αν θα πρέπει να επιμείνουμε σε σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας, δεδομένου ότι ο μεγαλύτερος όγκος των επιβατών του 235 μετακινείται στο τμήμα από/προς Ευαγγελισμό.
Σκοπός της σύντμησης της γραμμής είναι η χρησιμοποίηση των σημερινών οχημάτων προς βελτίωση συχνότητας . Δηλαδή, με τα 5 οχήματα στην πρωϊνή βάρδια μπορεί να επιτευχθεί συχνότητα 9λεπτη, ενώ με τα 3 απογευματινά 15λεπτή.
Ίσως ακουστεί λίγο περίεργη σαν πρόταση το παρακάτω, αλλά είναι προϊόν προσωπικής παρατήρησης μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα στη γραμμή:
Η γραμμή εξυπηρετεί 2 βασικές ομάδες επιβατών, τους φοιτητές που έχουν ως κύριο στόχο το μετρό και τους κατοίκους που κατεβαίνουν κυρίως στο κέντρο. Η απουσία τοπικού κέντρου για την περιοχή (όπως είναι η Γλυφάδα για τα ΝΠ ή οι Αγ. Ανάργυροι για το Καματερό κ.α) σε συνδυασμό με τη μικρή απόσταση Αθήνας - Ζωγράφου, έχουν οδηγήσει του περισσότερους κατοίκους να έχουν σχέσεις (εμπορικές ή εργασιακές) με το κέντρο της Αθήνας. Άρα αυτή η ομάδα επιβατών χρειάζεται ένα 235 μέχρι την Ακαδημία. Αντίθετα οι φοιτητές δεν το χρειάζονται μέχρι εκεί και κατεβαίνουν κατά δεκάδες στον Ευαγγελισμό. Η πρόταση η δική μου είναι το σπάσιμο της γραμμής 235 σε κανονικό και τοπικό δρομολόγιο. Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 θα λειτουργεί ως Ζωγράφου - Ευαγγελισμός και τις υπόλοιπες μέρες και ώρες που α) δεν υπάρχουν τόσοι φοιτητές και β) τα υπόλοιπα λεωφορεία (που κάνουν τη σύνδεση προς Σύνταγμα - Ακαδημία) είναι πιο αραιά θα λειτουργεί στο κανονικό της μήκος ως Ζωγράφου - Ακαδημία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608