26-07-2015, 05:01 PM
(21-07-2015, 11:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 862 δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το έχω δει πολλές φορές. Δεν είπα πουθενά ότι γεμίζει αλλά και τελείως άδειο δεν το έχω πετύχει ποτέ. Επιπλέον, στοκ κομμάτι της διαδρομής του πάνω από την Ολυμπία Οδό, που το Χ63 δεν είχε στάσεις άρα και το προτεινόμενο 879, υπάρχουν στάσεις του 862 που απέχουν παραπάνω από 500μ και από τους δύο κεντρικούς άξονες. Για έναν ηλικιωμένο, για μια έγκυο ή για μια μητέρα με καρότσι δεν είναι μικρή απόσταση περπατήματος... Συνεπώς, το να μένει χωρίς συγκοινωνία όλη αυτή η περιοχή είναι λάθος. Προσωπικά, θεωρώ ότι προτεραιότητα για κόψιμο στα Τ. ΘΡΙ πρέπει να έχει το 861 που είναι τελείως εκτός του αστικού ιστού της Αθήνας και δεν έχει ουσιαστική επιβατική κίνηση μετά την Μάνδρα.Πιστεύω πως το κουράσαμε το θέμα, δεν υπάρχει κάποιο νόημα να το συνεχίσουμε..
Μιας και ανέφερες το Καρτ. 1 ξέρω ότι έχει πρόγραμμα 05:00 Τ 862 - 05:20 Α 862 - 05:40 Τ 862 - 06:05 Α 862 - 06:30 Τ 862. Εφόσον λείπει αυτό το όχημα να φανταστώ κανένα από αυτά τα δρομολόγια δεν εκτελείται και το πρώτο 862 είναι στις 06:40 από Ελευσίνα;
Είναι λογικό όμως να κόβονται από αλλού λεωφορεία ώστε να διατηρούνται αυτά στις περιοχές εκτός του αστικού ιστού; Γιατί ο σημερινός αριθμός οχημάτων των Α16/876 και Γ16/866 μόνο ως πρότυπο σπατάλης μπορεί να θεωρηθεί. Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν αυτός που θέλει να κινηθεί προς Χαϊδάρι (811) να περιμένει 20' στην Αγ. Μαρίνα και αυτός που πάει Ασπρόπυργο ή Ελευσίνα να περιμένει το πολύ 10'. Αν και στην Ελευσίνα με την πρότασή σου δεν μπορείς να ρίξεις τη συχνότητα κάτω από τα 10' γιατί το 863 χρειάζεται 20λεπτο.
Η Γκορυτσά, όπως ξαναέγραψα, εξυπηρετείται στο μεγαλύτερο μέρος της από το 855 που έχει πολύ καλές συχνότητες και ωράρια.
Το 864 δεν το έχω κάνει. Σκέφτομαι όμως πόση θα είναι η επιβάρυνση του επιβάτη του 879 που θέλει να πάει από Ελευσίνα προς Ασπρόπυργο σε σχέση με σήμερα. Σε όλα τα δρομολόγια θα κάνει υποχρεωτικά κύκλο από το Νεκροταφείο Ελευσίνας και σε μερικά ακόμα (3 λες εσύ όμως στην πραγματικότητα σήμερα τα δρομολόγια του 864 είναι 7) θα κάνει και άλλο κύκλο στην ΒΙΟ.ΠΕ.
Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα. Υπάρχουν πολλές τροποποιήσεις οι οποίες αν γίνουν μπορούν να απελευθερώσουν μεγάλο αριθμό οχημάτων. Ενδεικτικά αναφέρω: 719 - Α13 στην Ανθούπολη, κόψιμο Γ12 και τροποποιήση 24/25, 024 - Γ10 στα Κ. Πατήσια, 711 στον Προαστιακό Άνω Λιοσίων ή έστω Κ. Πατήσια, κόψιμο σημερινών 813 - 856 και δημιουργία ενός Τοπικού Αιγάλεω που θα καλύπτει τις τοπικές διαδρομές των 813 - 856 και ενός 202 Χαραυγή-Στ. Αγ. Ιωάννη, κόψιμο 070, 100, 819, 827/8, 861, Β15, Χ80. Όμως, πέρα από τις δικές μας προτάσεις πρέπει να βλέπουμε και την πραγματικότητα, η οποία καθορίζεται από τον ΟΑΣΑ.
Η δική μου πρόταση είναι κόψιμο των Α/Γ16 και ενίσχυση 876 και 866. Συχνότητα ανά 15' τις ώρες αιχμής με 6 οχήματα (Χρόνος διαδρομής στα 90'). Επίσης, μετατροπή τους σε διπλής κατεύθυνησης από κυκλικές με Αφετηρία στην Αγία Μαρίνα (ΑΦ830/892) και τροποποιήση 876 ώστε να πηγαίνει από Ιερά Οδό όπως το 866 αντί για Καραϊσκάκη. Στα Τ. ΘΡΙ κόψιμο του 861 και σκέφτομαι και αν αξίζει η μεταφορά της Αφετηρίας του 881 στον Ασπρόπυργο (ΑΦ805) έναντι Ελευσίνας που μπορεί να απελευθερώσει ένα ακόμα όχημα. Το συνολικό κέρδος από τις προτάσεις μου είναι 9 οχήματα (4 από τα Α16/876, 2 από τα Γ16/866, 2 από το 861 και 1 από το 881). Από αυτά μπορούν να διατεθούν 2-3 ώστε να καλυφθούν οι ανεπάνδρωτες των Τ. Θριασίου.
Η αρχική μου σκέψη ήταν να μείνουν τα Α/Γ16 από Ιερά Οδό με εναλλάξ αναχωρήσεις. Αν έμεναν Κουμουνδούρου με 8 οχήματα η κάθε μια θα είχαμε δρομολόγια ανά 15' (συνδιασμένα για Ιερά Οδό ανά 7'-8') και κέρδος 2 οχημάτων. Αν ανέβαιναν πιο πάνω π.χ. Ομόνοια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα 2 που κερδίσαμε συν κάποιο ακόμα που έχει απελευθερωθεί από την τοπικοποιήση των 813/856. Αλλά ακόμα και αν εφαρμοζόταν αυτή η πρόταση πάλι οι επιβάτες Ελευσίνας/Ασπροπύργου θα κατέβαιναν στην Αγ. Μαρίνα για να συνεχίσουν με το Μετρό λόγω ταχύτητας και στον γυρισμό οι επιβάτες δεν θα γνώριζαν την ακριβή ώρα διέλευσης από Αγ. Μαρίνα αφού η Αφετηρία θα ήταν στην Κουμουνδούρου ή στην Ομόνοια. Ακόμα ένας λόγος είναι ότι έτσι δίνεις υπερβολική δρομολόγηση στην Ιερά Οδό (ανά 7'-8') η οποία από κάτω έχει Μετρό και βλέπουμε και τώρα τι πληρότητες έχουν τα 813/856 στην Ιερά Οδό.
Το να κατέβουν τα τοπικά στην Αγ. Μαρίνα το είχα σκεφτεί και εγώ ένα διάστημα αλλά με την λογική ότι θα κατεβαίναν όλα. Όμως, την απέρριψα αυτή τη σκέψη καθώς διαπίστωσα ότι είναι μικρό κομμάτι των επιβατών των Τοπικών που μετεπιβιβάζεται στα Α16/876 και Γ16/866. Από τους υπόλοιπους άλλοι κατευθύνονται προς τα 845/71, άλλοι προς τα 878/9 και υπάρχει και σημαντικό μερίδιο στις τοπικές μετακινήσεις. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο δίνεις υπερβολικές διελεύσεις στην Καβάλας που δεν τις χρειάζεται.
Απλά να σου πω πως στο Καρτ.1 λείπει μόνιμα το Β' μέρος. Η δε διαδρομή μετά την Ολυμπία Οδό του 862 είναι στο πουθενά, οι πρώτες κατοικίες που υπάρχουν είναι 2-3 στενά πριν το Τέρμα, που απέχει όπως είπα 5 λεπτά από την Αφών Κυπραίου.. Και ακριβώς επειδή πάει άδειο, έχει καταντήσει να γίνεται κάθε όποτε!
Μόλις με το καλό κάνεις το 861-862-864 και το 879, και δεις τις αποστάσεις, επιβατική κίνηση, ώρες αναμονής, τάσεις μετακινήσεων κτλ μπορούμε να ξανασχολιάσουμε τι αξίζει και τι όχι (και συλλογικά στα Τ.ΘΡΙ). Όσο και αν υπάρχει μια βάση και εκτιμώ πολύ δεν σου κρύβω, τις σκέψεις και τους (σωστούς) υπολογισμούς, πλέον για εμένα οι συζητήσεις επί χάρτου έχουν μικρό νόημα.. Είναι αλλιώς να είσαι στην στάση και να το περιμένεις το 817 για να πας στην δουλειά σου στην Λ. Αλεξάνδρας, αλλιώς να το βλέπεις να περνάει όπως πηγαίνεις για μπάνιο στην Κινέττα με το ΙΧ σου και πόσο μάλλον αλλιώς όταν από τον χάρτη κάνεις προτάσεις γραμμών που ούτε καν έχεις δει ποτέ (ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δεν μιλώ επί προσωπικού..)
Όταν θα νιώσεις επιβάτης των Τ.ΘΡΙ, νυν ή χαμένος, ελπίζω πως θα καταλάβεις τι συμφέρει όλους.. (6+6=12+18 Τ.ΘΡΙ=30 λες)
(Υ.Γ. Χτες, Σάββατο 2030 στην Κουμ πάνω από 50 άτομα περίμεναν τον Κορμό..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''