21-07-2015, 02:29 AM
(20-07-2015, 04:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάμε να δούμε τα δρομολόγια Χειμερινού των 817-863.Με την δρομολόγηση της 8/9/14, ο άξονας 61/63 έχει 61 δρομολόγια, ενώ το 817 44. Προ κρίσης πόσο μάλλον (που ήταν πιο διακριτό, αν έτσι δεν φαίνεται πως δεν υπάρχει εναλλάξ δρομολόγηση) με την δρομολόγηση της 15/9/08 59,5 63 - 47,5 17 (χωρίς να συνυπολογίζω το αόρατο Ε63). Στα επίπεδα εξαθλίωσης που έχουν φτάσει και είναι σχεδόν ίσα πια, προτιμούν να υπάρχει μια χ αρμονικότητα τουλάχιστον στις αναχωρήσεις από Ελευσίνα, χωρίς πουθενά αυτό να σημαίνει πως γίνεται για εναλλάξ δρομολόγηση (17 δρομολόγια παραπάνω είναι πολλά)
http://web.archive.org/web/2015031807411...hp?id=p817
http://web.archive.org/web/2015031806202...hp?id=p863
Από θέμα δρομολογίων το 817 έχει 43 δρομολόγια (45 από Τέρμα) και το 863 έχει 45 (44 από Τέρμα), δηλαδή σχεδόν τα ίδια. Όσον αφορά το συντονισμό τα πρωινά το 817 έχει από Ελευσίνα ΧΧ: 15-35-55 ενώ το 863 ΧΧ: 05-25-45. Παρομοίως από Μάνδρα το 817 έχει ΧΧ: 10-30-50 ενώ το 863 ΧΧ: 00-20-40. Και τις υπόλοιπες ώρες υπάρχει συντονισμός με διαφορετικά μοτίβα. Το μόνο δρομολόγιο που έχουν την ίδια ώρα είναι το πρώτο, 05:20 από Μάνδρα.
Όσο για τo σταθμάρχη με ποια λογική κόβει το 862; To ότι υπάρχουν κομμένες βάρδιες είναι γεγονός αλλά δεν γίνεται να κόβει μόνο από το 862 και να αφήνει χωρίς συγκοινωνία ολόκληρη περιοχή. Και άντε όσοι είναι στην Αφετηρία το μαθαίνουν ότι δεν έχει 862 και παίρνουν 817 ή 861/3 και μετά περπάτημα. Οι υπόλοιποι που είτε το περίμενουν σε κάποια άλλη στάση ή περιμένουν κάπου στην Άνω Ελευσίνα από που ενημερώνονται για το πότε θα περάσει; Επίσης, η προτρόπη να πάρουν 817, τη στιγμή που εκείνος ουσιαστικά διαχειρίζεται τα οχήματα και έχει κόψει για τόσες ώρες το 862, είναι επεικώς απαράδεκτη. Ας βάλει αυτό το όχημα που θα κάνει 817 να κάνει 862, δεν έχουν και σπουδαία διαφορά στο χρόνο διαδρομής.
Για τα οχήματα το ανέφερα γιατί δεν μου βγαίνουν μόνο με 23. Το προτεινόμενο 863 θα χρειάζεται 160' κύκλο ενώ το 817 130' (από Μάνδρα στις ώρες αιχμής που εξετάζουμε έχει σήμερα 60' κύκλο άρα μέχρι 1η Μουρίκη που από όσο κατάλαβα θα είναι το σημείο συντονισμού χρειάζεται 25' άρα εδώ δημιουργείται και πρόβλημα συντονισμού καθώς το υπολογίζεις ότι κάνει 20' στα προηγούμενα post). Δηλαδή με δρομολόγια ανά 20' χρειαζόμαστε 8 οχήματα για το 863, τουλάχιστον 6 για το 817 και 3 για το 861. Από την πλευρά του Ασπροπύργου θα έχεις το 866 με χρόνο διαδρομής 90' και το 881 με περίπου 120' χρειάζoνται περίπου 6 και 3 οχήματα αντίστοιχα.
Περι αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού, ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τη γραμμή που έχει 10λεπτα αλλά αυτή που τηρεί τα δρομολόγιά της έστω και αν είναι 15λεπτα ή 20λεπτα. Το 10λεπτο για τον Ασπρόπυργο λεω ότι είναι υπερβολή γιατί την ίδια συχνότητα έχει το 040,
237, 550 ενώ μικρότερη συχνότητα έχουν γραμμές όπως 049, 218, 219, 235, 421, 703, 909, Β5, Β9, Β12 κ.α. που έχουν σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.
Δεν καταλβαίνω γιατί να δώσεις επιπλέον όχημα στο 805 όταν δεν μπορεί να εκτελέσει καλά καλά ούτε τα υπάρχοντα ή να έχεις ένα τόσο ενισχυμένο τοπικό 879 του οποίου το αποκλειστικό του τμήμα είναι 4 στάσεις (την στάση "ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ" δεν την προσμετρώ αφού είναι δίπλα σ' αυτή του 855) το οποίο είναι κυρίως σε ερημιές. Η Γκορυτσά εξυπηρετείται κυρίως από το 855. Το 862 παρόλη την απαξίωση που περιγράφεις άδειο δεν πηγαίνει.
Το κομμάτι της ΒΙΟ.ΠΕ. δεν είναι 3 λεπτά χώρια που θα χρειάζεσαι 3 δρομολόγια από Ελευσίνα και άλλα 3 από Ασπρόπυργο αν το ενσωματώσεις στο νέο 879. Αν ήταν ξεχωριστό 864 θα πήγαινε 3 φορές μέχρι ΒΙΟ.ΠΕ και θα γύρναγε ενώ με την πρότασή σου για να γίνει σωστά η σύνδεση με Ελευσίνα θα πηγαίνει 6 φορές τον κύκλο της ΒΙΟ.ΠΕ.
O OAΣA στην αναδιάρθρωσή του κόβει σίγουρα τo B15 και από Τ.ΑΧΑ συγχώνευση των 727/52/53. Το 856 απ' όσο κατάλαβα το διατηρεί. Για τα 813, 815 δεν γνωρίζω τι σχεδιασµοί υπάρχουν.
Η λύση να μείνουν τα A/Γ16 μπορεί να εφαρμοστεί αν και τα δύο πηγαίνουν από Ιερά με συντονισμό από Αφετηρία. Άλλά πρέπει να ανέβουν πιο πάνω στο κέντρο αφού θα έχουν και το ρόλο της επίγειας σύνδεσης της Ιεράς. Όμως και πάλι οι επιβάτες Ελευσίνας/Ασπροπύργου θα κατεβαίνουν στο Μετρό γιατί τους συμφέρει χρονικά. Για αυτο και ο ΟΑΣΑ φαίνεται αποφάσισε να κόψει τους κορμόυς Ελευσίνας/Ασπροπύργου στο Μετρό.
Προσπαθώ να αποφύγω την (αγαπημένη μου) προσωπική αναφορά, αλλά έχεις πάρει ποτέ το 862? (ή αργότερα θα ρωτήσω και για το 864..) Όταν μιλάμε για γραμμή περπατήματος 5 λεπτών από τις κεντρικές λεωφόρους και σου λείπουν 2 βάρδιες (το Καρτ.1 και το Καρτ.9) με το πρώτο να κάνει 62αρια και το δεύτερο Ρουπάκια και 63αρια τι θα κοιτάξεις να κάνεις? Στα λόγια είναι εύκολα να τα λέμε, όταν όμως δεν υπάρχουν αμάξια, και πρέπει να τηρήσεις μια χ δρομολόγηση, δεν θα αφήσεις το 863 με 40λεπτα για να κάνεις 862 που θα πάνε 2 άτομα και θα γυρίσει άδειο!
Γίνεται ότι γινόταν και με το 134/5, το 848, το 835, το 526, το 746, το Ε63 που ενώ υπήρχαν σαν γραμμές, δεν πέρναγαν ποτέ από τις στάσεις τους (τα 2 σχολικά μόνο στις ώρες των σχολικών, το δε Ε63 από τα 20 δρομολόγια γίνονταν τα 4 το πολύ συνήθως), ή ακόμη και το 100 που δεν επανδρώνεται συχνά ούτε το τελευταίο δρομολόγιο, πέρα των ένα σωρό απών..
Δεν υπάρχει κύκλος, διότι εναλλάσονται και στο Τέρμα οι Ελευσίνες. Η συνδιασμένη δρομολόγηση υπολογίζεται από την στάση ''ΟΤΕ'' στην Ηρ.Πολυτεχνείου.
Η άνοδος/κάθοδος του 863 είναι στα 70'-75', η επέκτασή του σαν 861 στα 85'-90', του 817 στα 50'-55'. (το ΤΕ863 - Ελευσ του 817 είναι ακόμη και 15 λεπτά σε ώρες εκτός αιχμής)
Αντίστοιχα, η άνοδος/κάθοδος του 866 είναι 30'-40' (κάθε φορά που το μετράω, Άγ.Μαρ- Γεφ.Ασπροπύργου 17 λεπτά από το απόγευμα κιόλας..), η δε επέκτασή του σαν 881 40'-50'.
Ο χρόνος διαδρομής μπορεί σε κάποιες διαδρομές να είναι οριακός, αλλά αποσκοπεί στην ελάχιστη χρήση οχημάτων με τα βέλτιστα δρομολόγια. Είναι κάτι που ακόμη συνεχώς βελτιώνω, όπως είπα και παραπάνω (πχ από 50 δρομ το 866 στα 55 με καλύτερη αξιοποίηση της πρωινής κατσαρής διακοπής)
Προφανώς, και μια γραμμή που έχει 3 δρομολόγια την ημέρα και αυτά τηρούνται, είναι αξιόπιστη.. Η σημασία που δίνω στην λέξη ''αξιόπιστη'' όσο αφορά την μεταπιβίβαση είναι να βγαίνεις στην στάση χωρίς να ξέρεις τα δρομολόγια και να ξέρεις ότι 3λεπτο θα περάσει. Και αυτό μόνο με 10λεπτα γίνεται!
Δεν πρόκειται να μπω στο τριπάκι τι κάνουν οι άλλες γραμμές! Μην σου πω ότι θέλει και ενίσχυση σε κάποιες ώρες. Όταν σχεδιάζεις μια γραμμή με μια δρομολόγηση, ωφείλει να είναι ανθρώπινη, ανταγωνιστική (αν υπάρχει) και αξιόπιστη. Πόσο μάλλον σε κορμό! Είναι σαν να μου φέρνεις παράδειγμα ότι επειδή όλοι παίρνουν 500 ευρώ, αντί να κοιτάξουμε πως να τα πάμε στα 700, θα ρίξουμε και όσους παίρνουν 800!! Ποτέ δεν ήμουν αυτής της ''ελληνικής'' λογικής και ούτε θα γίνω. 10λεπτα θα προτείνω εγώ, και ο ΟΑΣΑ ας έχει ανά ώρα το Γαλάτσι!
Το ότι το 805 δεν εκτελεί τα υπάρχοντα το λες για τα επισόδεια στον καταϋλυσμό? Μου είναι τελείως αδιάφορο, το επιβατικό κοινό των Νεόκτιστων είναι αρκετό και αυτά τα δρομολόγια είναι απαράδεκτα. Δεν βάζω παράπανω αμάξι, με γκρουπ δρομολόγηση αυξάνω την συχνότητα χωρίς να χρησιμοποιώ ένα ολόκληρο λεωφορείο υποχρεωτικά.
Το τοπικό 879 με 25'-30' στην αιχμή, ξεχνάς πως θα καλύπτει πέρα από την Άνω Ελευσίνα, την Γκορυτσά που το σημερινό 879 με τις συχνότητες του εξυπηρετεί. Επίσης, κάποιοι σε αυτές τις ερημιές μένουν.. Το δε 862, όπως είπα παραπάνω, γυρνάει παντελώς άδειο, στην άνοδο αν το πετύχει κανείς καλώς..
Έχεις κάνει (λοιπόν) το 864?! Αν το έχεις κάνει, παρακαλώ πες μου ώρες από φανάρι Θριασίου- κύκλο. Μια ευθεία είναι που δεν κατεβαίνει κανείς, από τους 3 ξένους που είναι μέσα (και αν), αναστροφή επιτόπου και πίσω. Άντε, να σου πω 4 λεπτά, αν θέλεις να παίξουμε στο +5λεπτο των 6 δρομολογίων του τοπικού 879! Ενώ να βάλεις ένα λεωφορείο να κάνει πρακτικώς μια ακαθόριστη άνοδο 63 ή 879 για να πάει στην ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας και να κατέβει τελείως ασυντόνιστο (φυσικά, μπορεί να έχει και Τέρμα!!) ή συντονισμένο με τι άραγε (ούτε καν από την Μαγούλα!) και να είναι γκρουπ με το εξίσου άδειο 862 στην Ελευσίνα και το τοπικό 879?! Τέλος, αν ήταν ξεχωριστό 864 ΔΕΝ θα ήταν 3 δρομολόγια, γιατί και σήμερα 6 δρομολόγια έχει! Εγώ απλά έχω τα 3 σημερινά πρωινά στην επιστροφή από Ελευσίνα διερχόμενα (για την μετάβαση), τα δε 3 μεσημεριανά στην διαδρομή προς Ελευσίνα, δηλαδή για τους ''επιβάτες'' του 864 καμία απολύτως διαφορά (ακόμη-ακόμη και με τις σημερινές ώρες είναι δρομολογημένα)
Να ξαναθυμήσω πως αδιαφορώ για τι θέλει, τι σκέφτεται ή τι πρόκειται να κάνει ο ΟΑΣΑ. Από τις δικές μου (και μας) προτάσεις για την τροποποίηση/κατάργηση σειράς γραμμών, περισσεύουν άπειρα οχήματα για σοβαρή, όμως, αξιοποιήση! Για τις κατεστραμμένες διαδημοτικές συνδέσεις, την πύκνωση των τοπικών γραμμών με ανταπόκριση τους σταθμούς της ΣΤΑ.ΣΥ. (πόσο μάλλον τον Κορμό Θριασίου!) , και την πύκνωση των γραμμών-κορμών στις συχνότητες που επιβάλλεται!
Εν τέλει όμως, δεν μου λες τι προτείνεις εσύ! Εγώ σου είπα και το Plan B μου. Ξεχνάς φυσικά ότι από Ιερά Α/Γ16 θα θέλεις τουλάχιστον 20 λεωφορεία (αν είναι 7-8 από Κουμ - 15λεπτος άξονας και έχεις άλλα 18 κάτω. Οπότε πας και για αναγκαστική πύκνωση του Κορμού με οχήματα χωρίς καν την μεταφορά από την Πλ.Κουμουνδούρου, αλλιώς το αφήνεις με συχνότητες ασυλοποίησης (ανά 20 από Κουμ ο άξονας / 20λεπτος κορμός είναι απαράδεκτο και τοπικά ομοίως ασυλοποίησης, ως έχουν. Δεν εξετάζω καν την μεταφορά της αφετηρίας στο ενδότερο κέντρο, που θα χρειαστεί άλλα 3 οχήματα στο νερό!
Αυτή την πρόταση, την παλεύω εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον. Το έχω ψάξει από κάθε πλευρά.. Από του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ, του σταθμάρχη (που καλούνται να τηρήσουν την δρομολόγηση) και κυρίως του επιβάτη! Και αυτή η επιλογή, από όλες τις τις πλευρές είναι σαφώς η καλύτερη, για όλους.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''