20-07-2015, 04:55 PM
(18-07-2015, 10:52 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν υπάρχει καμία συνδιασμένη δρομολόγηση σήμερα στα 817-863, ούτε από την Ελευσίνα, ούτε από την Μάνδρα. Το 817 είναι σαφώς πιο αραιό και με λιγότερο κόσμο από το 863. Ο μόνος λόγος που το κρατάνε είναι επειδή στην πράξη το 862 έχει μισοκαταργηθεί (κάθε μέρα λείπουν 2-3 βάρδιες από τα Τ.ΘΡΙ και το 862 έχει και κενά πάνω από 3 ώρες, όπου ο σταθμάρχης προτρέπει τους επιβάτες να πάρουν το 817 για να εξυπηρετηθούν)
Σου είπα πως με την νέα δρομολόγηση που προτείνω, είναι γκρουπ η Ελευσίνα και ο Ασπρόπυργος μεταξύ τους. Οπότε δεν απασχολούν στάνταρ οχήματα, πάνω από τα μισά πάντως σίγουρα θα χρειάζεται η Ελευσίνα, 15 και 8 για τον Ασπρόπυργο περίπου..
Μην το κοιτάς σαν το 881. Ο κορμός του Ασπροπύργου με μερικά δρομολόγια επέκταση 10λεπτών είναι. Σιγά τα αυγά. Να το κάνεις τοπικό με ένα αμάξι γίνεται, ανά 35', αλλά είναι αλλιώς η αξιοπιστία της ανταπόκρισης Προαστιακού για τους επιβάτες και των δυο κατευθύνσεων που πάνε για Ασπρόπυργο ή γενικότερα στα Δυτικά Προάστεια και να καταλήγει στο Μετρό, χωρίς να έχει καμία επιβάρυνση στο δίκτυο, απασχολώντας παραπάνω όχημα.
Ο κορμός ανά 10 λεπτά δεν είναι υπερβολή. Με την απαξίωση του ΟΑΣΑ, μόνο με τέτοιες συχνότητες μπορεί ο κόσμος να εμπιστευτεί την συγκοινωνία.
Το 855, ακριβώς επειδή είναι επιτυχημένο, δεν το πειράζω.
Δεν είπα πως θα κάνει όλη την διαδρομή του 862, αν διάβασες καλά. Είπα θα κάνει κομμάτι του 862, αυτό του Νεκροταφείου, όπως πήγαινε το Χ63 δηλαδή. Καμία σοβαρή επιβάρυνση για αυτούς που πάνε Γκορυτσά (είπαμε, αυτοί για Ασπρόπυργο παίρνουν το 878, αλλιώς από Άνω Ελευσίνα το 863 για Παραλία Ασπροπύργου και τον 10λεπτο κορμό μετά) που τώρα έχουν δρομολόγιο ακόμη και κάθε 2 και 3 ώρες!! Το 862 δεν έχει κανένα νόημα πια, το δε Τέρμα του απέχει με τα πόδια από την Αφών Κυπραίου 5 λεπτά.. Οπότε το κομμάτι της Άνω Ελευσίνας που μπαίνει κανένας ξεχασμένος, μπορεί ανετότατα να το καλύψει η Γκορυτσά.
Το 864 και εγώ ήθελα να το κρατήσω ως έχει. Όταν έχει όμως 5 οχήματα το γκρουπ (2 στο 805 και 3 διαθέσιμα στο 879, θα βάλεις 864 και θα αφήσεις το 879 δρομολόγια άνω των 45λεπτων, για να κάνει την ίδια διαδρομή περίπου κιόλας? Δεν είναι καμία επιβάρυνση, τρια λεπτά υπόθεση είναι για 3 δρομολόγια και μην σου πω ότι μπορεί και να εξυπηρετεί κιόλας.. (επειδή το έχω κάνει το 864 στο λέω, με VanHool κιόλας..)
Το δε 878, θα βρεθούν οχήματα όταν θα γίνει η αναδιάρθρωση του δικτύου. Από το Α/Β15, 856, 813, 815, από τα κερδισμένα των Τ.ΘΡΙ, ακόμα και από τις αλλαγές στα Τ.ΑΧΑ αν θες ειδικότερα.. Αμάξια βρίσκονται, σημασία έχει τι στόχο έχεις. Και ο στόχος είναι η Ελευσίνα να είναι τρένο στην αιχμή.
Σε αυτό που λες συμφωνώ εν μέρη. Ξέρω πως με την πρότασή μου, κανονικά πρέπει και το 855 και το 805 να κατέβουν Αγ.Μαρ. Το μεν όμως πρώτο λόγω άψογων δρομολογίων και σε συνδιασμό με τον προτεινόμενο 10λεπτο κορμό, επιτρέπει, έστω και με αυτό τον τρόπο την μετεπιβίβαση (διότι υπάρχει αξιοπιστία), το δε δεύτερο (όπως και ο λόγος που δεν σκέφτηκα ούτε καν το κατέβασμα του 862 στην Αγία Μαρίνα / η ιδέα για συνένωση μου ήρθε όταν άρχισα να φτιάχνω την δρομολόγηση και είδα πως δεν συνέφερε) διότι θα γράφει πολλά χιλιόμετρα, χωρίς καμία συνδιασμένη δρομολόγηση με τον κορμό του, δηλαδή σπατάλη οχήματων. Και στην άνοδο το ίδιο, ενώ το 881 δρομολογείται και εναλλάξ με τον κορμό.
Η λύση να μείνουν ως έχουν με Α από Ιερά και Γ από Καβάλας (έναντι των 2 κορμών που πρότεινα για τις δυο λεωφόρους) είναι πιο σωστή για την τριπλή μετεπιβίβαση του 805-855-879, αλλά θεωρώ πως θα χρειάζεται παραπάνω οχήματα, το Γ δεν θα έχει ανταπόκριση με το Μετρό και τα δε Τοπικά θα λειτουργούν με συχνότητες απαξίωσης, διαφορετικά, θα πρέπει να πυκνώσεις και ξεπερνάς το bugget των 40 οχημάτων για όλα μαζί, και το παραγόμενο αποτέλεσμα, δεν συγκρίνεται με την πρότασή μου..
Μια χαρά χωράνε τα Solaris.. Και πάλι πλέον, δεν έχει και τόσο νόημα, αλλά τεσπά..
Πάμε να δούμε τα δρομολόγια Χειμερινού των 817-863.
http://web.archive.org/web/2015031807411...hp?id=p817
http://web.archive.org/web/2015031806202...hp?id=p863
Από θέμα δρομολογίων το 817 έχει 43 δρομολόγια (45 από Τέρμα) και το 863 έχει 45 (44 από Τέρμα), δηλαδή σχεδόν τα ίδια. Όσον αφορά το συντονισμό τα πρωινά το 817 έχει από Ελευσίνα ΧΧ: 15-35-55 ενώ το 863 ΧΧ: 05-25-45. Παρομοίως από Μάνδρα το 817 έχει ΧΧ: 10-30-50 ενώ το 863 ΧΧ: 00-20-40. Και τις υπόλοιπες ώρες υπάρχει συντονισμός με διαφορετικά μοτίβα. Το μόνο δρομολόγιο που έχουν την ίδια ώρα είναι το πρώτο, 05:20 από Μάνδρα.
Όσο για τo σταθμάρχη με ποια λογική κόβει το 862; To ότι υπάρχουν κομμένες βάρδιες είναι γεγονός αλλά δεν γίνεται να κόβει μόνο από το 862 και να αφήνει χωρίς συγκοινωνία ολόκληρη περιοχή. Και άντε όσοι είναι στην Αφετηρία το μαθαίνουν ότι δεν έχει 862 και παίρνουν 817 ή 861/3 και μετά περπάτημα. Οι υπόλοιποι που είτε το περίμενουν σε κάποια άλλη στάση ή περιμένουν κάπου στην Άνω Ελευσίνα από που ενημερώνονται για το πότε θα περάσει; Επίσης, η προτρόπη να πάρουν 817, τη στιγμή που εκείνος ουσιαστικά διαχειρίζεται τα οχήματα και έχει κόψει για τόσες ώρες το 862, είναι επεικώς απαράδεκτη. Ας βάλει αυτό το όχημα που θα κάνει 817 να κάνει 862, δεν έχουν και σπουδαία διαφορά στο χρόνο διαδρομής.
Για τα οχήματα το ανέφερα γιατί δεν μου βγαίνουν μόνο με 23. Το προτεινόμενο 863 θα χρειάζεται 160' κύκλο ενώ το 817 130' (από Μάνδρα στις ώρες αιχμής που εξετάζουμε έχει σήμερα 60' κύκλο άρα μέχρι 1η Μουρίκη που από όσο κατάλαβα θα είναι το σημείο συντονισμού χρειάζεται 25' άρα εδώ δημιουργείται και πρόβλημα συντονισμού καθώς το υπολογίζεις ότι κάνει 20' στα προηγούμενα post). Δηλαδή με δρομολόγια ανά 20' χρειαζόμαστε 8 οχήματα για το 863, τουλάχιστον 6 για το 817 και 3 για το 861. Από την πλευρά του Ασπροπύργου θα έχεις το 866 με χρόνο διαδρομής 90' και το 881 με περίπου 120' χρειάζoνται περίπου 6 και 3 οχήματα αντίστοιχα.
Περι αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού, ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τη γραμμή που έχει 10λεπτα αλλά αυτή που τηρεί τα δρομολόγιά της έστω και αν είναι 15λεπτα ή 20λεπτα. Το 10λεπτο για τον Ασπρόπυργο λεω ότι είναι υπερβολή γιατί την ίδια συχνότητα έχει το 040,
237, 550 ενώ μικρότερη συχνότητα έχουν γραμμές όπως 049, 218, 219, 235, 421, 703, 909, Β5, Β9, Β12 κ.α. που έχουν σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.
Δεν καταλβαίνω γιατί να δώσεις επιπλέον όχημα στο 805 όταν δεν μπορεί να εκτελέσει καλά καλά ούτε τα υπάρχοντα ή να έχεις ένα τόσο ενισχυμένο τοπικό 879 του οποίου το αποκλειστικό του τμήμα είναι 4 στάσεις (την στάση "ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ" δεν την προσμετρώ αφού είναι δίπλα σ' αυτή του 855) το οποίο είναι κυρίως σε ερημιές. Η Γκορυτσά εξυπηρετείται κυρίως από το 855. Το 862 παρόλη την απαξίωση που περιγράφεις άδειο δεν πηγαίνει.
Το κομμάτι της ΒΙΟ.ΠΕ. δεν είναι 3 λεπτά χώρια που θα χρειάζεσαι 3 δρομολόγια από Ελευσίνα και άλλα 3 από Ασπρόπυργο αν το ενσωματώσεις στο νέο 879. Αν ήταν ξεχωριστό 864 θα πήγαινε 3 φορές μέχρι ΒΙΟ.ΠΕ και θα γύρναγε ενώ με την πρότασή σου για να γίνει σωστά η σύνδεση με Ελευσίνα θα πηγαίνει 6 φορές τον κύκλο της ΒΙΟ.ΠΕ.
O OAΣA στην αναδιάρθρωσή του κόβει σίγουρα τo B15 και από Τ.ΑΧΑ συγχώνευση των 727/52/53. Το 856 απ' όσο κατάλαβα το διατηρεί. Για τα 813, 815 δεν γνωρίζω τι σχεδιασµοί υπάρχουν.
Η λύση να μείνουν τα A/Γ16 μπορεί να εφαρμοστεί αν και τα δύο πηγαίνουν από Ιερά με συντονισμό από Αφετηρία. Άλλά πρέπει να ανέβουν πιο πάνω στο κέντρο αφού θα έχουν και το ρόλο της επίγειας σύνδεσης της Ιεράς. Όμως και πάλι οι επιβάτες Ελευσίνας/Ασπροπύργου θα κατεβαίνουν στο Μετρό γιατί τους συμφέρει χρονικά. Για αυτο και ο ΟΑΣΑ φαίνεται αποφάσισε να κόψει τους κορμόυς Ελευσίνας/Ασπροπύργου στο Μετρό.