15-07-2015, 03:51 AM
(15-07-2015, 02:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το χρόνο που θα χρειαστείς για να πας Ελαιώνα το σημερινό 838 έχει φτάσει τουλάχιστον Κεραμεικό άρα χρονικά αυτή η πρόταση είναι ασύμφορη καθώς και ο επιβάτης θα κάνει περισσότερο χρόνο προς Κέντρο αλλά και δεν υπάρχουν σημαντικά οφέλη στο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Επίσης, υπάρχει χώρος για Αφετηρία στον Ελαιώνα;Δεν συγκρίνονται το 1,5 χιλιόμετρο της Αγίας Άννης (είτε της Λεωφ.Κηφισού) που είναι αέρα (non-stop), με τα περισσότερα από 2,5 από Π.Ράλλη έως την Γέφυρα Πουλόπουλου (ο σταθμός του Κεραμεικού απέχει 5 λεπτά περπατήματος από την στάση επί της οδού Πειραιώς, πράγμα που κανείς επιβάτης ούτε καν του Αγ.Ι.Ρέντη δεν θα κάνει). Ο χρόνος διαδρομής μπορεί να συρρικνωθεί σε λιγότερο από το μισό, στην ώρα αιχμής 25' ανά κατεύθυνση είναι αρκετά (ο κύκλος του 838/914 τώρα είναι 100'), τα δε δρομολόγια ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανά 15' ,και το κυριότερο κίνητρο είναι η απομάκρυνση της προβληματικής και άχρηστης Αφετηρίας της οδού Αθηνάς, είτε της παράνομης του ΤΕ049. Όσο για την Αφετηρία, μέχρι και στην Μαρκόνι, ακριβώς μπροστά στις κυλιόμενες του Μετρό, μπορεί να έχει Αφετηρία, πέραν όλων των ερημιών έως την Θεσσαλίας.. Αν κατεβαίνω στον Ελαιώνα και σε 10' είμαι Άγ.Ι.Ρέντη, γιατί να προτιμάω Κεραμεικό και να κάνω 25' τουλάχιστον, με οχήματα παραπάνω και δρομολόγια ένα σήμερα και ένα σε 3 μέρες?! Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης, ειδικά για τις Κοκκινιές που είναι τόσο απαξιωμένες...
Για το 914 καλύτερα να καταργηθεί εντελώς και τα δρομολόγια του να ενσωματωθούν στο 838. Βέβαια, δεν ξέρω το κομμάτι της Λαχαναγοράς αν χρειάζεται κάτι άλλο για να καλυφθεί ή μπορεί να μείνει και χωρίς κάποια συγκοινωνία. Όσο για Φίξ ή ακόμα χειρότερα Αγ. Ιωάννη κάνεις τον επιβάτη κύκλους και θα απαξιωθεί ακόμα περισσότερο η γραμμή αφού αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση χρόνου διαδρομής και κατ' επέκταση αραίωση δρομολογίων.
Όσο αφορά το 914, εγώ όσες φορές το έχω πάρει, έχει εξυπηρετήσει κόσμο, έστω και σε αυτό το μικρό Π. Μπορεί να περιοριστεί σε ορισμένα δρομολόγια. Το θέμα όμως είναι η σύνδεση της νότιας καμπύλης του Δακτυλίου που είναι άφαντη. Ενώ από πάνω έχουμε ένα σωρό γραμμές (036,140, άξονας Λ.Αλεξάνδρας), το κομμάτι από το Παγκράτι έως την Πειραιώς τουλάχιστον είναι τελείως ακάλυπτο, με αποτέλεσμα όλες οι μετακίνησεις από και προς προορισμών αυτής της καμπύλης, να γίνονται υποχρεωτικά μέσω Κέντρου! ( Παγκράτι-Ν.Κόσμος / Ν.Κόσμος-Πειραιώς και λοιπές διασυνδέσεις). Φυσικά και δεν είναι ούτε η ώρα, ούτε το topic, ούτε η θέση μου, ούτε καν η σημασία να κάνω μια τέτοια γενικότερη συγκοινωνιακή ανάλυση.
Επιγραμματικά για να απαντήσω, από το Φιξ η Καλλιρρόης δεν αποτελεί κύκλο για τον Άγ.Ι.Ρέντη και την Πειραιώς! Ο σκοπός του ΔΕΝ είναι ο Ρέντης άλλωστε, όταν θα έχεις το 838 που θα πετάει, μπορεί να τραβηχτεί και αλλού (γι'αυτό και δεν το ανεβάζω Κοκκινιά), αλλά να ξαναυπάρχει ένα αξιόπιστο δίκτυο διαδημοτικών γραμμών, επί προκειμένου, η σύνδεση είτε της Καλλιρρόης (είτε του Ν.Κόσμου με την άλλη πρόταση) με την Πειραιώς τουλάχιστον.
(15-07-2015, 02:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο Κορμός Ελευσίνας σήμερα τι προσφέρει; Mια γραμμή προς Αθήνα και μια προς Αγ. Μαρίνα οι οποίες στην επιστροφή προς Ελευσίνα είναι τελείως ασυντόνιστες. Παρομοίως και στην περίπτωση του κορμού Ασπροπύργου όπου τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα καθώς ο επιβάτης στο γυρισμό δεν γνωρίζει που τον συμφέρει να πάει να περιμένει το λεωφορείο (Αγία Μαρίνα ή Κουμουνδούρου). Την πρόταση να πάνε όλα τα δρομολόγια Κουμουνδούρου τη θεωρώ λανθασμένη καθώς η πλειοψηφία των επιβατών κατεβαίνει στο Μετρό (και ορθώς αφού είναι σαφώς ταχύτερο να κάνεις την μετεπιβίβαση στην Αγ. Μαρίνα από το να πας Κουμουνδούρου και να ανέβεις Κέντρο με κάποιο από τα διερχόμενα λεωφορεία/τρόλεϊ) και η Κουμουνδούρου δεν εντάσσεται στη στενή έννοια του Κέντρου. Προσωπικά, αυτή τη στιγμή το καλύτερο θεωρώ είναι μια γραμμή από Ελευσίνα και μια γράμμη από Ασπρόπυργο μέχρι Αγ. Μαρίνα αλλά με Αφετηρία στη σημερινή ΑΦ830/892 ώστε ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα θα διέλθει το τοπικό από το σταθμό και να υπάρχει ομαλή ροη δρομολογίων.Ποτέ μου δεν συντάχτηκα υπέρ της σημερινής κατάστασης συνολικά στην εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Η πρόταση μου είναι ξεκάθαρη. Κατέβασμα των Τοπ.Θριασίου* στην Αγία Μαρίνα, με δημιουργία γκρουπ 2 κλάδων (Ελευσίνας-Ασπροπύργου) και εναλλάξ δρομολόγηση από Αγία Μαρίνα και εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα/Πλ.Ασπροπύργου, στο κλάδο της Ελευσίνας σαν 817-863/861 (12 δρομολόγια καθημερινές) και 866-881 (με δρομολόγια σίγουρα χχ25 από Ρουπάκι - αναχώρηση μετά την επιβίβαση των επιβάτων των Προαστιακού και των δυο γραμμών), με δρομολόγια ο κάθε κλάδος συνδιασμένα 10-12λεπτα καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας (0600-2000) , με 23 λεωφορεία καθημερινές. Κάτω, στα νέα Τοπ.Θριασίου, γκρουπ 805-855-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα) με διέλευση από κομμάτια του 862 που θα καταργηθεί, δρομολόγια με διέλευση από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας με την κατάργηση του 864, με 8 λεωφορεία σύνολο. Σύνολο 31 με συχνότητες 10-12 στους Κορμούς, από 20 λεπτά για τα τοπικά κομμάτια Ελευσίνα-Μάνδρα, άμεση σύνδεση των ΜΣΤ, αξιόπιστα Τοπικά, ακόμη και του Ασπροπύργου, και και.. Συγκρίνεται με την σημερινή διαχείρηση των 36 οχημάτων σε Α16/876, Γ16/866 και Τ.ΘΡΙ ?!
Και φυσικά, επειδή μετά θα υπάρχουν σαν αλυσσιδωτές αντιδράσεις, τροποποιήσεις στο δίκτυο συνολικά (είτε το κενό Αθήνα-Αγ.Μαρ με το 856-813, είτε η ενοποίηση των δρομολόγιων στο 15λεπτο τρένο 878 και ότι συνεπάγεται στα Λιόσια-Μενίδια..)
Την δρομολόγηση πάντως των Τοπ.Θριασίου, την έχω έτοιμη εδώ και πάρα πολύ καιρό. Με τις βάρδιες της, τα διαλλείματα, τις κατσαρές, τις αλλαγές και στην Ελευσίνα (Δ' κύκλωμα ΑΜ ΒΟΤ), την εναλλάξ δρομολόγηση από διερχόμενο σημείο (Ελευσ/Ασπροπ) και όχι από τα Τέρματα. Και πάντα την βελτιώνω κι άλλο. Όποτε σε ενδιαφέρει...
Αλλά, τι σημασία έχει? Έτσι όπως είναι ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ, μόνο καλό δεν θα κάνουν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''