15-07-2015, 02:39 AM
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Αν είναι δυνατόν να μιλάμε, ακόμη και σήμερα, για ακτινικές γραμμές με δρομολόγια άνω της ώρας!! Αν είναι δυνατόν!
Οι προτάσεις είναι γνωστές για τις Κοκκινιές..
838 Στ.Ελαιώνα - Άγ.Ι.Ρέντης - Παλ.Κοκκινιά (κυκλική) (μόλις γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης καρφί / προσωρινά, τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, από Λεωφ.Κηφισού)
914 Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης (από Καλλιρρόης εννοείται / εναλλακτικά, με Αφετηρία τον Στ.Αγ.Ιωάννη για να πιάσει τον κάτω δακτύλιο από την Ηλία Ηλίου)
Κοντές γραμμές, που με ανθρώπινα δρομολόγια έως 15λεπτα, μπορούν να αποδώσουν τρομερά, εκμηδενίζοντας αποστάσεις, δεδομένου του πόσο κοντά είναι με Σταθμό Μετρό.
Το χρόνο που θα χρειαστείς για να πας Ελαιώνα το σημερινό 838 έχει φτάσει τουλάχιστον Κεραμεικό άρα χρονικά αυτή η πρόταση είναι ασύμφορη καθώς και ο επιβάτης θα κάνει περισσότερο χρόνο προς Κέντρο αλλά και δεν υπάρχουν σημαντικά οφέλη στο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Επίσης, υπάρχει χώρος για Αφετηρία στον Ελαιώνα;
Για το 914 καλύτερα να καταργηθεί εντελώς και τα δρομολόγια του να ενσωματωθούν στο 838. Βέβαια, δεν ξέρω το κομμάτι της Λαχαναγοράς αν χρειάζεται κάτι άλλο για να καλυφθεί ή μπορεί να μείνει και χωρίς κάποια συγκοινωνία. Όσο για Φίξ ή ακόμα χειρότερα Αγ. Ιωάννη κάνεις τον επιβάτη κύκλους και θα απαξιωθεί ακόμα περισσότερο η γραμμή αφού αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση χρόνου διαδρομής και κατ' επέκταση αραίωση δρομολογίων.
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Αγαπημένε elbo, είμαι σε κρίσιμη περίοδο! Μην μου θυμίζεις και τις εξυπνάδες του ΟΑΣΑ! Αυτό που θέλουν να κάνουν, θα είναι και η ταφόπλακα για τον Κορμό Ελευσίνας και συνολικά την εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Ο Κορμός Ελευσίνας σήμερα τι προσφέρει; Mια γραμμή προς Αθήνα και μια προς Αγ. Μαρίνα οι οποίες στην επιστροφή προς Ελευσίνα είναι τελείως ασυντόνιστες. Παρομοίως και στην περίπτωση του κορμού Ασπροπύργου όπου τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα καθώς ο επιβάτης στο γυρισμό δεν γνωρίζει που τον συμφέρει να πάει να περιμένει το λεωφορείο (Αγία Μαρίνα ή Κουμουνδούρου). Την πρόταση να πάνε όλα τα δρομολόγια Κουμουνδούρου τη θεωρώ λανθασμένη καθώς η πλειοψηφία των επιβατών κατεβαίνει στο Μετρό (και ορθώς αφού είναι σαφώς ταχύτερο να κάνεις την μετεπιβίβαση στην Αγ. Μαρίνα από το να πας Κουμουνδούρου και να ανέβεις Κέντρο με κάποιο από τα διερχόμενα λεωφορεία/τρόλεϊ) και η Κουμουνδούρου δεν εντάσσεται στη στενή έννοια του Κέντρου. Προσωπικά, αυτή τη στιγμή το καλύτερο θεωρώ είναι μια γραμμή από Ελευσίνα και μια γράμμη από Ασπρόπυργο μέχρι Αγ. Μαρίνα αλλά με Αφετηρία στη σημερινή ΑΦ830/892 ώστε ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα θα διέλθει το τοπικό από το σταθμό και να υπάρχει ομαλή ροη δρομολογίων.