Αν είναι δυνατόν να μιλάμε, ακόμη και σήμερα, για ακτινικές γραμμές με δρομολόγια άνω της ώρας!! Αν είναι δυνατόν!
Οι προτάσεις είναι γνωστές για τις Κοκκινιές..
838 Στ.Ελαιώνα - Άγ.Ι.Ρέντης - Παλ.Κοκκινιά (κυκλική) (μόλις γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης καρφί / προσωρινά, τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, από Λεωφ.Κηφισού)
914 Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης (από Καλλιρρόης εννοείται / εναλλακτικά, με Αφετηρία τον Στ.Αγ.Ιωάννη για να πιάσει τον κάτω δακτύλιο από την Ηλία Ηλίου)
Κοντές γραμμές, που με ανθρώπινα δρομολόγια έως 15λεπτα, μπορούν να αποδώσουν τρομερά, εκμηδενίζοντας αποστάσεις, δεδομένου του πόσο κοντά είναι με Σταθμό Μετρό.
Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Επίσης, το ΑΒ10 δεν αναφέρθηκε, που κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα δεν έφερε η μεταφορά της Αφετηρίας από την Πλ.Βάθη. Όταν μείνει το Α10 και το Β12 μόνα στην Λιοσίων, και αυτό πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα, όχι απαραίτητα ξανά στην Αχαρνών..
Οι προτάσεις είναι γνωστές για τις Κοκκινιές..
838 Στ.Ελαιώνα - Άγ.Ι.Ρέντης - Παλ.Κοκκινιά (κυκλική) (μόλις γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης καρφί / προσωρινά, τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, από Λεωφ.Κηφισού)
914 Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης (από Καλλιρρόης εννοείται / εναλλακτικά, με Αφετηρία τον Στ.Αγ.Ιωάννη για να πιάσει τον κάτω δακτύλιο από την Ηλία Ηλίου)
Κοντές γραμμές, που με ανθρώπινα δρομολόγια έως 15λεπτα, μπορούν να αποδώσουν τρομερά, εκμηδενίζοντας αποστάσεις, δεδομένου του πόσο κοντά είναι με Σταθμό Μετρό.
(14-07-2015, 12:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σαφώς και όχι. Ωστόσο, τα Α/Γ16 αν υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ το πρώτο θα τοπικοποιηθεί στο Αιγάλεω και το δεύτερο θα καταργθεί εντελώς με προέκταση του 866 στο Αιγάλεω. Tα Α/Β15 μπορεί να μην φτάνουν στην "καρδιά" του Κέντρου αλλά σου δίνουν δυνατότητα μετεπιβίβασης σε Μεταξουργείο και Στ. Λαρίσης. Θα μπορούσαν και να εκτραπούν προς Ομόνοια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει από άποψη περιοχής ειδικά τις βραδυνές ώρες.Αγαπημένε elbo, είμαι σε κρίσιμη περίοδο! Μην μου θυμίζεις και τις εξυπνάδες του ΟΑΣΑ! Αυτό που θέλουν να κάνουν, θα είναι και η ταφόπλακα για τον Κορμό Ελευσίνας και συνολικά την εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Για το 838/914 ούτε εμένα μου αρέσει να έχουν Αφετηρία στην Ομόνοια, και μάλιστα στην Κοτζιά, αλλά δεν βρίσκω κάποιο άλλο τρόπο να συνδεθούν με ΜΣΤ.
Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Επίσης, το ΑΒ10 δεν αναφέρθηκε, που κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα δεν έφερε η μεταφορά της Αφετηρίας από την Πλ.Βάθη. Όταν μείνει το Α10 και το Β12 μόνα στην Λιοσίων, και αυτό πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα, όχι απαραίτητα ξανά στην Αχαρνών..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''