15-07-2015, 01:13 AM
(15-07-2015, 12:31 AM)Desiro Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου δύο είναι οι λύσεις που αξίζουν για το 051, συνοψίζοντας και εμπλουτίζοντας προηγούμενα posts :
1. Μεταφορά στην πλατ. Αττικής για σύνδεση ΚΣΥΛ με Μ2, ΟΣΕ-Προαστιακό (επιτέλους!!) και Μ1
2. Κατέβασμα στην Ακαδημίας (λ.χ. Εδουάρδου Λω).
Παρά το γεγονός ότι οι συνδέσεις που εξασφαλίζει η πρώτη είναι εξαιρετικά σημαντικές, η σύνδεση του ΚΣΥΛ με το κέντρο της Αθήνας (συμπεριλαμβανομένων των Μ1, Μ2 και βαριά βαριά Μ3), πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο απ΄όλα.
Στην Πλατεία Αττικής λιγάκι δύσκολο. Έχει ήδη αφετηρία το 1 και δεν ωφελεί σε κάτι όλος αυτός ο κύκλος, αφού όποιος μετακινείται με τη γραμμή 1 προς τα ΚΤΕΛ, δε θα περπατάει από τον σταθμό της Αττικής μέχρι την Αγορακρίτου για να πάρει λεωφορείο. Θα πάει κατευθείαν στον Στ. Λαρίσης που θα το πάρει το λεωφορείο ακριβώς απ' έξω (μην κάνουμε σύγκριση το ανεβοκατέβασμα στην Αττική, γιατί σίγουρα είναι λιγότερο επίπονο από το να περπατάς τη Λιοσίων).
(15-07-2015, 12:31 AM)Desiro Έγραψε: Αναφερόμενος στη σύνδεση Ν. Κόσμου και Πανεπιστημίων, πιστεύω ότι πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί με λογικές συχνότητες (λιγότερο από 30' στην αιχμή) και με τακτές αναχωρήσεις ως εξής: Ν. Κόσμος - Φιλολάου/Υμηττού - είσοδος από κύρια πύλη Πολυτεχνειούπολης - έξοδος από πύλη Ζωγράφου (δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά ακόμη κ αν δεν είναι καλό θα είναι να γίνει) - τέρμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Με αυτό τον τρόπο θα συνδέει όλη τη ζώνη επιρροής του τραμ (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Καλαμάκι, Ν. Κόσμο κ.ά.) με τα δύο κυριότερα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία στου Γουδή και τις ιατρικές/οδοντιατρικές σχολές (Γουδή). Όσο για τυχόν επέκταση προς Καλλιθέα/Νέα Σμύρνη, θα το ψάξω λίγο καλύτερα και θα επανέλθω. Η γραμμή μπορεί, έστω και όχι αμέσως να πετύχει πολύ (παρά τη συμφόρηση της Φιλολάου - το να αλλάζεις δύο μετρό και να σαι σα σαρδέλα μόνο καλύτερο δεν είναι) υπό τον όρο ότι θα τηρούνται οι ώρες αναχώρησης, αλλιώς να μη γίνει καθόλου.
Κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Αφενός, γιατί η Πύλη Ζωγράφου του ΕΜΠ είναι ανοιχτή 07:00-09:00 και 14:00-16:00. Αφετέρου και κυρίως, γιατί είναι αδύνατον το όχημα που θα βγει από την Πύλη Ζωγράφου να φτάσει στο ΤΕ-608. Δεν υπάρχει κάποια δυνατότητα να φτάσει στο Νεκροταφείο, αφού μέχρι και η οδός που είναι ακριβώς απέναντι από την Πύλη, είναι άνοδος προς την Ηρ. Πολυτεχνείου και δεν υπάρχει άλλο σημείο αναστροφής.
Νομίζω πάντως πως σοφότερη επιλογή, εφόσον υπάρξει κάποια στιγμή διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα, θα ήταν να δημιουργηθούν κάποιες εξπρές γραμμές αντίστοιχες με το πολύ επιτυχημένο Ε90, παρά η επαναφορά του 245 από τον Νέο Κόσμο για την Πολυτεχνειούπολη ή του 251 από την Κατεχάκη για την Πανεπιστημιούπολη.