14-07-2015, 12:23 PM
(14-07-2015, 03:43 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δε διαφωνώ. Ωστόσο, θεωρείς λογικό να έχουμε απ' τη μια πλευρά γραμμές κορμούς να τερματίζουν "στο πουθενά" (βλέπε ΑΓ16) ή σε σημεία όπου πρέπει να πάρεις "και κάτι άλλο" για να φτάσεις στο -με την στενή έννοια- Κέντρο (πχ βλέπε ΑΒ15) και απ' την άλλη πλευρά να έχεις ακτινικές γραμμές, απομεινάρια μιας άλλης εποχής, που περνούν κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα, να σε αφήνουν στην καρδιά της Ομόνοιας, καταλαμβάνοντας μάλιστα χώρο όπου θα μπορούσε να σταθμεύει κάποια γραμμή-κορμός;
Σαφώς και όχι. Ωστόσο, τα Α/Γ16 αν υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ το πρώτο θα τοπικοποιηθεί στο Αιγάλεω και το δεύτερο θα καταργθεί εντελώς με προέκταση του 866 στο Αιγάλεω. Tα Α/Β15 μπορεί να μην φτάνουν στην "καρδιά" του Κέντρου αλλά σου δίνουν δυνατότητα μετεπιβίβασης σε Μεταξουργείο και Στ. Λαρίσης. Θα μπορούσαν και να εκτραπούν προς Ομόνοια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει από άποψη περιοχής ειδικά τις βραδυνές ώρες.
Για το 838/914 ούτε εμένα μου αρέσει να έχουν Αφετηρία στην Ομόνοια, και μάλιστα στην Κοτζιά, αλλά δεν βρίσκω κάποιο άλλο τρόπο να συνδεθούν με ΜΣΤ.