13-07-2015, 06:26 PM
Λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη οχημάτων θεωρώ καλύτερη από οποιαδήποτε κυκλική διαδρομή την αναμονή στο Φιξ, ούτως ώστε να είναι προκαθορισμένες οι αναχωρήσεις. Η λύση του Μακρυγιάννη δεν πιστεύω ότι ωφελεί ιδιαίτερα από την άποψη ότι για να πας κέντρο πάλι θα πρέπει να πάρεις άλλο μέσο (εκτός αν πας Σύνταγμα με τα πόδια), ενώ η Αθανασίου Διάκου και όλα τα φανάρια της συγκεκριμένης διαδρομής εμφανίζουν αρκετή συμφόρηση, επιβαρύνοντας αρκετά το δρομολόγιο. Επανερχόμενος στο 122, φίλε elbo μου φαίνεται αδύνατο η εξοικονόμηση 20 στάσεων να ωφελεί μόνο 5' κάθε σκέλος, ενώ η επέκταση του 117 (που τώρα σταματάει στο Γκολφ) να θέλει 20' ανά διαδρομή (εκτός αν εννοείς 10+10). Σε κάθε περίπτωση, το όφελος αντισταθμίζει, έστω και εν μέρει τη χασούρα, ενώ πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μια πολύ "δικαιότερη" κατανομή του έργου. Ας λάβουμε επίσης υπόψη το γεγονός ότι στο 122, ειδικά το καλοκαίρι, δεν βρίσκεις θέση ούτε απ΄τη Γλυφάδα, ενώ το 117 το πέτυχα το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου στη Βουλιαγμένη με 15 άτομα...
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!