13-07-2015, 12:54 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2015, 12:55 AM από christos126.)
Εγώ θα συμφωνήσω με τον Citaro, γιατί θεωρώ ότι τα λεωφορεία θα διανύουν μεν παραπάνω απόσταση αλλά θα απαλλαγούν από το "κακό" φανάρι Φραντζή/Συγγρού, έτσι η επιβάρυνση χρόνου θεωρώ ότι θα είναι ελάχιστη. Παράλληλα θα "κερδίζουν" την τόσο σημαντική στάση ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ & τη ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ (επί της Συγγρού) προσφέροντας τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στους επιβάτες που δεν έχουν σε εύλογη απόσταση το μετρό, με την έννοια ότι η χρήση του τους στοιχίζει εν τέλει χρονικά (συνοικίες όπως Παγκράτι, Κυνοσάργους, Κουκάκι). Στις μέρες μας, που η βολική μετεπιβίβαση είναι τόσο ζωτική ελλείψει συχνών δρομολογίων, μπορούμε ακόμα έτσι να... εκμεταλλευτούμε τη στάση ΣΥΓΓΡΟΥ των συγκοινωνιών Παγκρατίου/Βύρωνα, που τόσο πολύ επιβαρύνει χρονικά τα τρόλλεϋ 2, 4 και 11, "απαλύνοντας" λίγο την ελεεινή περιπορεία τους.
Το αδύνατο σημείο είναι όντως ότι μπορεί να φορτωθούν επιβάτες στο κορεσμένο τμήμα ΦΙΞ - ΠΑΝΤΕΙΟΣ/ΑΓ.ΣΩΣΤΗΣ, αλλά με τον τόσο φόρτο και τις αναλογικά λίγες διελεύσεις των 040, Α2, Β2, 550, 10, θα ήταν ίσως καλό να "πάρουν" λίγο από αυτό το κύμα επιβατών, ώστε να επιμεριστούν σε περισσότερα λεωφορεία συνολικά. Ίσως μια ομοιόμορφη ροή λεωφορείων σε αυτό το κομβικό σημείο να στρογγυλέψει και τη ροή επιβατών, να αποφύγουμε δηλαδή φαινόμενα λεωφορείων τίγκα και λεωφορείων-ταξί.
Το αδύνατο σημείο είναι όντως ότι μπορεί να φορτωθούν επιβάτες στο κορεσμένο τμήμα ΦΙΞ - ΠΑΝΤΕΙΟΣ/ΑΓ.ΣΩΣΤΗΣ, αλλά με τον τόσο φόρτο και τις αναλογικά λίγες διελεύσεις των 040, Α2, Β2, 550, 10, θα ήταν ίσως καλό να "πάρουν" λίγο από αυτό το κύμα επιβατών, ώστε να επιμεριστούν σε περισσότερα λεωφορεία συνολικά. Ίσως μια ομοιόμορφη ροή λεωφορείων σε αυτό το κομβικό σημείο να στρογγυλέψει και τη ροή επιβατών, να αποφύγουμε δηλαδή φαινόμενα λεωφορείων τίγκα και λεωφορείων-ταξί.