13-07-2015, 12:23 AM
(12-07-2015, 11:43 PM)Citaro Έγραψε: Η λύση για τα 106/26/36/37 είναι πολύ απλή.Η αναστροφή να γίνεται από Στ. Συγγρού-Φιξ, ευθεία Συγγρού, δεξιά Αθ. Διάκου, δεξιά Καλλιρόης, δεξιά Βουρβαχη, αριστ. Συγγρου.
Με τη ρύθμιση αυτή
α) προστίθεται η στάση Μακρυγιάννη μετά το σταθμό Συγγρού/Φίξ, και έτσι ο επιβάτης θα έχει επιλογή προς κέντρο τα Α2, Β2, 1, 5, 15, 230.
β) ανοίγει νέα δυνατότητα μετεπιβίβασης προς Παγκράτι και Βουλιαγμένης, μέσω της στάσης "Συγγρού" επί της Αθ. Διάκου που εξυπηρετείται από τα 2, 4, 11, 227, 856
γ) στην επιστροφή τα οχήματα θα παραλαμβάνουν επιβάτες από τη στάση στην κάθοδο της Συγγρού και έτσι θα μπορούν να απορροφούν και τους επιβάτες που σήμερα περιορίζονται στα Α2, Β2, 10, 550.
Χρόνος διαδρομής δεν χρειάζεται να αυξηθεί. Τι λέτε;
Όταν πολλές φορές τα λεωφορεία στην αιχμή χρειάζονται σχεδόν 5' από τη στιγμή που θα αποβιβάσουν στο Φιξ μέχρι να στρίψουν στην Πετμεζά και να βγουν Καλλιρόης για να επιβιβάσουν, για ποιο λόγο να επιβαρυνθούν με ένα μεγαλύτερο κύκλο και να επιβαρυνθούν και με επιβάτες που θέλουν να μετακινηθούν στον άξονα της Συγγρού; Δόξα τον Θεό, άριστα τα πάνε από επιβατική κίνηση και οι 4 γραμμές για να φορτωθούν κι άλλους επιβάτες.