13-07-2015, 12:04 AM
(12-07-2015, 11:43 PM)Citaro Έγραψε: Η λύση για τα 106/26/36/37 είναι πολύ απλή.Η αναστροφή να γίνεται από Στ. Συγγρού-Φιξ, ευθεία Συγγρού, δεξιά Αθ. Διάκου, δεξιά Καλλιρόης, δεξιά Βουρβαχη, αριστ. Συγγρου.
Με τη ρύθμιση αυτή
α) προστίθεται η στάση Μακρυγιάννη μετά το σταθμό Συγγρού/Φίξ, και έτσι ο επιβάτης θα έχει επιλογή προς κέντρο τα Α2, Β2, 1, 5, 15, 230.
β) ανοίγει νέα δυνατότητα μετεπιβίβασης προς Παγκράτι και Βουλιαγμένης, μέσω της στάσης "Συγγρού" επί της Αθ. Διάκου που εξυπηρετείται από τα 2, 4, 11, 227, 856
γ) στην επιστροφή τα οχήματα θα παραλαμβάνουν επιβάτες από τη στάση στην κάθοδο της Συγγρού και έτσι θα μπορούν να απορροφούν και τους επιβάτες που σήμερα περιορίζονται στα Α2, Β2, 10, 550.
Χρόνος διαδρομής δεν χρειάζεται να αυξηθεί. Τι λέτε;
Προσωπικά διαφωνώ για τους εξής λόγους:
α) Παραμένουν πάλι κυκλικά ενώ οι διαδρομές τους είναι αρκετά μεγάλες με συνέπεια να χάνεται η κανονικότητα των δρομολογίων. Έχω πετύχει αρκετές φορές τα 136/7 ή τα 106/26 να πηγαίνουν καροτσάκι στο γυρισμό από Φίξ ενώ θα έπρεπε να φεύγουν συντονισμένα όπως από τις Αφετηρίες τους.
β) Σε ώρα αιχμής αν τύχει να υπάρξει κενό 9'-10' χωρίς να έχει περάσει κάτι και σκάσει μύτη κάποιο από τα 106/26/36/37 είναι πολύ πιθανό να τιγκάρει από επιβάτες που θα κατέβουν κάπου στη Συγγρού και τελικά να μείνουν έξω οι επιβάτες της τοπικής διαδρομής σε Π. Φάληρο/Ν. Σμύρνη.
γ) Οι επιβάτες που κατευθύνονται προς Κέντρο έχουν το Μετρό για Σύνταγμα, Ακαδημία, Ομόνοια. Όσοι πάνε προς Πατησίων τους συμφέρει να πάρουν Μετρό μέχρι Ακαδημία και από εκεί να έχουν ως επιπλέον επιλογές το 3 και το 11 αντί μόνο του 5 στου Μακρυγιάννη. Για την Βουλιαγμένης η πλειοψηφία πάει με το Μετρό εκτός του αρχικού τμήματος μέχρι Άγιο Ιωάννη που γενικότερα έχει χαμηλή επιβατική κίνηση.