12-07-2015, 11:43 PM
(12-07-2015, 07:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο ίδιος "ταλαιπωρημένος" επιβάτης θα διαμαρτύρεται στη συνέχεια γιατί θα αραιώσουν τα δρομολόγια, αφού δεν πρόκειται να δοθεί ούτε 1 όχημα για διατήρηση της συχνότητας στα ίδια επίπεδα. Όπως και θα διαμαρτύρεται όταν θα κάθεται και θα ξεροσταλιάζει στη στάση περιμένοντας το λεωφορείο, κάθε φορά που το Κέντρο κλείνει για κάποια συγκέντρωση ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση.
Πάντως και τα Α2, Β2 και 040 που καταλήγουν στο Κέντρο της Αθήνας, στο σταθμό του Φιξ αδειάζουν, ενώ την επιβατική κίνηση που έχουν στο τμήμα Ακαδημία - Φιξ δεν τη λες και σημαντική.
Η λύση για τα 106/26/36/37 είναι πολύ απλή.Η αναστροφή να γίνεται από Στ. Συγγρού-Φιξ, ευθεία Συγγρού, δεξιά Αθ. Διάκου, δεξιά Καλλιρόης, δεξιά Βουρβαχη, αριστ. Συγγρου.
Με τη ρύθμιση αυτή
α) προστίθεται η στάση Μακρυγιάννη μετά το σταθμό Συγγρού/Φίξ, και έτσι ο επιβάτης θα έχει επιλογή προς κέντρο τα Α2, Β2, 1, 5, 15, 230.
β) ανοίγει νέα δυνατότητα μετεπιβίβασης προς Παγκράτι και Βουλιαγμένης, μέσω της στάσης "Συγγρού" επί της Αθ. Διάκου που εξυπηρετείται από τα 2, 4, 11, 227, 856
γ) στην επιστροφή τα οχήματα θα παραλαμβάνουν επιβάτες από τη στάση στην κάθοδο της Συγγρού και έτσι θα μπορούν να απορροφούν και τους επιβάτες που σήμερα περιορίζονται στα Α2, Β2, 10, 550.
Χρόνος διαδρομής δεν χρειάζεται να αυξηθεί. Τι λέτε;