10-07-2015, 01:33 AM
(10-07-2015, 12:55 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα το 117 δε θα εξυπηρετήσει μόνο αυτόν που μένει στο Κόρμπι ή στο Καβούρι. Θα δώσει 2 παραπάνω δρομολόγια την ώρα και μ' έναν κατάλληλο συντονισμό με το 122 (δεν είναι ανέφικτος τη στιγμή που πρόκειται για γραμμές που διέρχονται από οδούς που δεν αντιμετωπίζουν αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο) θα μπορεί να εξυπηρετήσει σωστά όλη την Παραλιακή.
Γενικώς τη λογική του να έχει αφετηρία τόσο κοντά μία γραμμή σε σταθμό Μετρό και οι επιβάτες να καλούνται να κάνουν μετεπιβίαση τη θεωρώ λανθασμένη. Βλέπουμε και το τι συμβαίνει με το 813 που έχει αφετηρία τόσο κοντά στον σταθμό των Αμπελοκήπων, χωρίς όμως να τον εξυπηρετεί, στερώντας έτσι από τους επιβάτες μία εναλλακτική σύνδεση προς την Ιπποκράτους και αντιστρόφως ή τη δυνατότητα απευθείας μετάβασης από/προς την Ομόνοια, χωρίς να επιβαρύνει το Μετρό, που ήδη σηκώνει μεγάλο μέρος της επιβατικής κίνησης ακόμα και για τοπικές μετακινήσεις στην περιοχή του Κέντρου.
Οι συχνότητες των 122 και 117 είναι διαφορετικές οπότε δεν γίνεται να συντονιστούν. Το ένα έχει 25λεπτο και το άλλο 30'-40' αντίστοιχα. Ειδικά το καλοκαίρι είναι πλήρως ανέφικτο όταν δουλεύει το 122 ανά 15'-20'. Επιπλέον, ακόμα και αν οι συχνότητες ήταν ίδιες μόνο από Ελληνικό είναι δυνατός ο συντονισμός καθώς στην Βάρκιζα δεν υπάρχει σημείο για αναμονή.
Για το 813 η αποψή μου είναι να τοπικοποιηθεί στο Αιγάλεω και κάποια από τα οχήματά του που θα εξοικονομηθούν να πάνε για ενίσχυση στο 230 αφού αλλάξει η διαδρομή του στου Ζωγράφου (από Γεωρ. Παπανδρέου αντί για Παναγούλη) ώστε να παίρνει 12μετρα.