09-07-2015, 06:18 PM
Επανέρχομαι στα νότια προάστια με τα εξής ζητήματα:
1. Το σημαντικότερο στις τοπικές γραμμές με περιορισμένα δρομολόγια είναι να ξέρει ο άλλος τι ώρα θα περάσει το λεωφορείο, γιατί διαφορετικά δεν μπαίνει καν στον κόπο να ασχοληθεί με την ύπαρξή του.
2. Εφόσον θέλουμε να περικοπούν τα δρομολόγια που αλληλοεπικαλύπτονται με το μετρό στην Λεωφ. Βουλιαγμένης και από τη στιγμή που το Α3 περνάει κάθε 20 λεπτά τις ώρες αιχμής, το σωστό είναι να αναρτώνται και οι ενδεικτικές ώρες διέλευσης του Α3. Αυτός που θέλει να πάει από π.χ. την Κωνσταντίνου Αθανάτου στη "Νανά", εμ που θα πρέπει ν΄αλλάξει μέσο, δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να ανεβοκατεβαίνει στα υπόγεια ούτε να παίζει στοίχημα για το πότε θα περάσει το λεωφορείο.
3. Συμφωνώ απόλυτα με τη μεταφορά (έστω της πλειοψηφίας) των τοπικών της Γλυφάδας στο Ελληνικό. Η προτίμηση σημαντικής μερίδας των κατοίκων των περιοχών νότια της Γλυφάδας στα ΙΧ δεν πρέπει να αποτελεί πανάκεια για την ελλιπή σύνδεση των περιοχών αυτών με το κέντρο της Αθήνας. Στην τελική, αν υπάρξει σοβαρή συγκοινωνία, ιδιαίτερα στην παρούσα συγκυρία, δεν είναι και λίγοι αυτοί που θα προτιμήσουν τα ΜΜΜ, αν κ΄εφόσον αυτά αποδειχθούν αξιόπιστα.
4. Τονίζω την αναγκαιότητα της επέκτασης του μετρό στην Πλατεία της Γλυφάδας, ένα έργο αδιαπραγμάτευτης σημασίας για την περιοχή και όχι μόνο.
5. Στο "απέναντι" στρατόπεδο, αυτό της Συγγρού, ο τερματισμός των 106,126, 136 και 137 στο ΦΙΞ συρρίκνωσε σημαντικά το ρόλο τους και τις υποβάθμισε αρκετά στα μάτια του κοινού. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι συγκλονιστικά δύσκολο να επανέλθουν στην πλατ. Κολοκοτρώνη, όπου και εξυπηρετούσαν πολύ καλύτερα τον κόσμο.
1. Το σημαντικότερο στις τοπικές γραμμές με περιορισμένα δρομολόγια είναι να ξέρει ο άλλος τι ώρα θα περάσει το λεωφορείο, γιατί διαφορετικά δεν μπαίνει καν στον κόπο να ασχοληθεί με την ύπαρξή του.
2. Εφόσον θέλουμε να περικοπούν τα δρομολόγια που αλληλοεπικαλύπτονται με το μετρό στην Λεωφ. Βουλιαγμένης και από τη στιγμή που το Α3 περνάει κάθε 20 λεπτά τις ώρες αιχμής, το σωστό είναι να αναρτώνται και οι ενδεικτικές ώρες διέλευσης του Α3. Αυτός που θέλει να πάει από π.χ. την Κωνσταντίνου Αθανάτου στη "Νανά", εμ που θα πρέπει ν΄αλλάξει μέσο, δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να ανεβοκατεβαίνει στα υπόγεια ούτε να παίζει στοίχημα για το πότε θα περάσει το λεωφορείο.
3. Συμφωνώ απόλυτα με τη μεταφορά (έστω της πλειοψηφίας) των τοπικών της Γλυφάδας στο Ελληνικό. Η προτίμηση σημαντικής μερίδας των κατοίκων των περιοχών νότια της Γλυφάδας στα ΙΧ δεν πρέπει να αποτελεί πανάκεια για την ελλιπή σύνδεση των περιοχών αυτών με το κέντρο της Αθήνας. Στην τελική, αν υπάρξει σοβαρή συγκοινωνία, ιδιαίτερα στην παρούσα συγκυρία, δεν είναι και λίγοι αυτοί που θα προτιμήσουν τα ΜΜΜ, αν κ΄εφόσον αυτά αποδειχθούν αξιόπιστα.
4. Τονίζω την αναγκαιότητα της επέκτασης του μετρό στην Πλατεία της Γλυφάδας, ένα έργο αδιαπραγμάτευτης σημασίας για την περιοχή και όχι μόνο.
5. Στο "απέναντι" στρατόπεδο, αυτό της Συγγρού, ο τερματισμός των 106,126, 136 και 137 στο ΦΙΞ συρρίκνωσε σημαντικά το ρόλο τους και τις υποβάθμισε αρκετά στα μάτια του κοινού. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι συγκλονιστικά δύσκολο να επανέλθουν στην πλατ. Κολοκοτρώνη, όπου και εξυπηρετούσαν πολύ καλύτερα τον κόσμο.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!