02-06-2015, 11:20 AM
(02-06-2015, 12:24 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση κατάργησης του Γ12 με παράλληλη εξοικονόμηση 7 οχημάτων τις καθημερινές, 4 τα Σάββατα και 3 τις Κυριακές.
Για την κάλυψη της Αγ. Νικολάου θα ενισχυθεί το τρόλεϊ 25 με 3 επιπλέον οχήματα τις καθημερινές (από 4 σε 7 οχήματα και συχνότητα από 15-20' σε 9-10') 2 επιπλέον οχήματα τα Σάββατα (από 3 σε 5 οχήματα και συχνότητα από 20' σε 12') και 1 επιπλέον οχήματα τις Κυριακές (από 2 σε 3 οχήματα με συχνότητα από 25' σε 15-20') και δρομολόγηση 5:00 - 23:05 αντί για 7:00 - 22:10.
Το τμήμα του Ίλιον που μένει ακάλυπτο θα το αναλάβει το 719 με ένα επιπλέον όχημα τις καθημερινές για να μη χαλάσει η συχνότητα λόγω της αύξησης του μήκους της διαδρομής.
Η νέα διαδρομή του 719 παρουσιάζεται στους παρακάτω χάρτες:
719 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ
719 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Τα κύρια οφέλη της παραπάνω πρότασης είναι:
α) συντονισμένες διελεύσεις από την Αγ. Νικολάου και προς τις 2 κατευθύνσεις
β) προώθηση της συμπληρωματικότητας των μέσων (μετρό - τρόλεϊ)
γ) δημιουργία σταθερού σημείου αναφοράς στο μετρό, με παράλληλη εξυπηρέτηση του τοπικού κέντρου (Ίλιον)
δ) βελτίωση της σύνδεσης της περιοχής του Ιλίου με το μετρό της Ανθούπολης
ε) εξοικονόμηση οχημάτων για την ΟΣΥ με προοπτική ενίσχυσης άλλων γραμμών.
στ) βέλτιστη χρήση του εναερίου της γραμμής 25 (αν και κακώς κατασκευάστηκε, πρέπει να αποσβεστεί κάποτε)
Συμφωνώ με την κατάργηση του Γ12.
Αλλά, το 25 όμως στην κατεύθυνση προς Μετρό σε πάει Αγ. Αντώνιο μέσω Μπουρναζίου και τελικά χάνεται περισσότερος χρόνος σε σχέση με την Αττική. Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι καλύτερα να αναμορφωθούν τα 24/25 ως εξής:
-24: Αφετηρία Καματερό-Στ. Ανθούπολης κατευθείαν μέσω Θηβών-Στ. Αγίου Αντωνίου-Μπουρνάζι(Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως)-Θηβών-και συνέχεια η διαδρομή κανονικά ως την Πετρούπολη.
-25: Αφετηρία Πετρούπολη-Θηβών-αριστερά κωνσταντινουπόλεως προς Μπουρνάζι-Στ. Άγιος Αντώνιος-Στ. Ανθούπολης και συνέχεια η διαδρομή κανονικά ως το Καματερό.
Το 24 σήμερα, αν δεν κάνω λάθος, έχει 4 οχήματα και το 25 3. Με προσθήκη άλλων 3 οχημάτων πάμε στα 10 συνολικά οπότε με χρόνο διαδρομής 50', όσο δίνουν και σήμερα, για κάθε διαδρομή έχουμε 10λεπτα και για Πετρούπολη και για Καματερό.
Το 719 πρέπει να πάει Ανθούπολη για ταχύτερη σύνδεση της Παλατιανής με το Μετρό. Στο Ίλιον μένει μόνο 1 στάση προς Κέντρο ακάλυπτη από το Γ12 και 4 προς Καματερό, οι οποίες όμως είναι πολύ κοντά στις στάσεις του 701 και του 25.
Κατ' αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουμε γρήγορη σύνδεση Καματερού/Ίλιον με την Ανθούπολη (ταχύτερη από την σημερινή της Αττικής) και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η Πετρούπολη θα έχει και το νέο 719 για ταχύτερη σύνδεση με Μετρό.