02-06-2015, 09:03 AM
(02-06-2015, 12:24 AM)nikos1991 Έγραψε: Πρόταση κατάργησης του Γ12 με παράλληλη εξοικονόμηση 7 οχημάτων τις καθημερινές, 4 τα Σάββατα και 3 τις Κυριακές.
Για την κάλυψη της Αγ. Νικολάου θα ενισχυθεί το τρόλεϊ 25 με 3 επιπλέον οχήματα τις καθημερινές (από 4 σε 7 οχήματα και συχνότητα από 15-20' σε 9-10') 2 επιπλέον οχήματα τα Σάββατα (από 3 σε 5 οχήματα και συχνότητα από 20' σε 12') και 1 επιπλέον οχήματα τις Κυριακές (από 2 σε 3 οχήματα με συχνότητα από 25' σε 15-20') και δρομολόγηση 5:00 - 23:05 αντί για 7:00 - 22:10.
Το τμήμα του Ίλιον που μένει ακάλυπτο θα το αναλάβει το 719 με ένα επιπλέον όχημα τις καθημερινές για να μη χαλάσει η συχνότητα λόγω της αύξησης του μήκους της διαδρομής.
Η νέα διαδρομή του 719 παρουσιάζεται στους παρακάτω χάρτες:
719 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ
719 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Τα κύρια οφέλη της παραπάνω πρότασης είναι:
α) συντονισμένες διελεύσεις από την Αγ. Νικολάου και προς τις 2 κατευθύνσεις
β) προώθηση της συμπληρωματικότητας των μέσων (μετρό - τρόλεϊ)
γ) δημιουργία σταθερού σημείου αναφοράς στο μετρό, με παράλληλη εξυπηρέτηση του τοπικού κέντρου (Ίλιον)
δ) βελτίωση της σύνδεσης της περιοχής του Ιλίου με το μετρό της Ανθούπολης
ε) εξοικονόμηση οχημάτων για την ΟΣΥ με προοπτική ενίσχυσης άλλων γραμμών.
στ) βέλτιστη χρήση του εναερίου της γραμμής 25 (αν και κακώς κατασκευάστηκε, πρέπει να αποσβεστεί κάποτε)
Συμφωνώ 100% με τα παραπάνω, αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω μακαρονοποίηση του 719 σ' αυτή την περίπτωση. Άλλωστε η γενικότερη περιοχή εξυπηρετείται κι από το 701, αλλά κι από τα διερχόμενα από Ιδομενέως και Πρωτεσιλάου. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι πιθανώς ο Αγ.Αντώνιος να μη συμφέρει χρονικά τους κατοίκους της Αγ.Νικολάου σε σχέση με την Αττική. Για μένα αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν το 25 γίνει κυκλικό στο Μετρό Ανθούπολη μέσω Θηβών-Αναπαύσεως-Δωδεκανήσου-Θηβών, όπως το 701 και το 747, αλλά τότε πάλι πρέπει να καταργηθεί η διαδρομή μέσω Κωνσταντινουπόλεως κι είναι κρίμα, γιατί υπάρχει ήδη εναέριος... Εκτός κι αν βάλουμε το 24 να διέρχεται και στην άνοδο και στην κάθοδο από Μπουρνάζι και παράλληλα να το επεκτείνουμε μέχρι το Ζάππειο που τερμάτιζε και παλότερα, περιορίζοντας παράλληλα και το Α13 στη διαδρομή Κηπούπολη-Αγ.Αντώνιος.