28-05-2015, 12:02 PM
(28-05-2015, 01:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Το Β11 ηταν με νταλικες, μεχρι το 2004.. Η Πετρουπολεως σημερα, δεν εχει καμια σχεση. Επισης, υπολογισε και το 700, που περνει αρκετους..
Επειδη την Πετρουπολη την ειχα σαν δευτερο σπιτι τοτε, να σου πω αν βαλεις νταλικα τωρα, θα γινει αλα ΒΓ18 (με αραιωση δρομολογιων). Ενα 5λεπτο τρενο θελει με κοντα απο Μανιακιου (δεν ειναι Πανοραμα εκει) και να καταληγει στην Αγια Τριαδα.
Το πρόβλημα με το 700 είναι ότι ενώ στην κάθοδο βοηθάει αρκετά όταν περάσει, (ο κόσμος που πάει στο Μετρό δεν ενδιαφέρεται αν θα πάει Αγ.Αντώνιο ή Αττική) στην άνοδο εξυπηρετεί περισσότερο την τοπική σύνδεση Περιστέρι-Πετρούπολη παρά τη σύνδεση με το Μετρό, γιατί όλοι κατεβαίνουν Αττική για να πάρουν τα Α11 και Β11 που έχουν καλύτερες συχνότητες. Για μένα πρέπει το 700 να πάει Ανθούπολη μέσω Θηβών και ν' αφήσει την Α.Παπανδρέου και το Μπουρνάζι στις υπόλοιπες τοπικές γραμμές του Περιστερίου. Έτσι θα γίνει ΑΥΤΟ η βασική σύνδεση της Πετρούπολης με το Μετρό, με 5λεπτη συχνότητα στην αιχμή, το Β11 θα καταργηθεί και το Α11 θα γίνει τοπικό 715: Πετρούπολη-Ίλιον-Στ.Άνω ή Κάτω Πατησίων με μειωμένες συχνότητες, για να εξυπηρετήσει την τοπική σύνδεση Αγ.Αναργύρων-Ιλίου-Πετρούπολης που εξυπηρετούν σήμερα τα Α11 και Β11. Βέβαια αυτό όλο είναι πολύ θεωρητικό, γιατί δεν ξέρω πόσοι ακριβώς χρησιμοποιούν τα Α11 και Β11 για τοπικές μετακινήσεις μεταξύ Λιοσίων και Πετρούπολης ή Θυμαρακίων-Ιλίου κτλ. και πόσοι τα χρησιμοποιούν απλά για να κατέβουν στο Μετρό. Αν όμως γινόταν κάτι τέτοιο, θα έπρεπε παράλληλα να ενισχυθεί εξαιρετικά το 25, να δρομολογηθεί κι αυτό από Θηβών και να προσεγγίζει την Ανθούπολη για να γίνει με τη σειρά του η βασική γραμμή σύνδεσης Ιλίου-Μετρό και να ενισχυθούν παράλληλα και οι εναπομείνασες γραμμές της Λιοσίων, άρα δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο.
(28-05-2015, 01:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, ειναι ολα ακριβως ετσι οπως τα ειπες..!
Και φανταζομαι, πως παρα τα δρομολογια της ασυλοποιησης, σιγουρα δεν κατεβηκε αδειο.. Εγω των 2135 Κυρ (που το εκοψαν τωρα εως τις 2000) που πηρα τελευταια φορα κατεβαιναμε την Λεωφ.Αγ.Μαρινας με ορθιους! Και οποτε το εχω παρει, παντα ειναι γεματο!
Ε καλά εντάξει όρθιους δεν είχε, αλλά τον έχει τον κόσμο του, ναι. Κι αυτό γιατί εξυπηρετεί μόνο του μια τεράστια περιοχή και ο κόσμος ξέρει την ώρα που περνάει και κανονίζει τις δουλειές του ανάλογα.