(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
Αν είναι να γίνει τέτοια ριζική αναδιάρθρωση ώστε να μπορούν να δώσουν νταλίκες στο 845, τότε ΟΚ! Αν και γενικά εγώ περιμένω να υλοποιηθούν όλα αυτά για να μπορέσω να εκφέρω γνώμη. Από σχεδιασμούς του ΟΑΣΑ έχουμε πήξει τα τελευταία χρόνια, αλλά πολύ λίγα έχουμε δει στην πράξη! Έτσι δε λέγανε και λίγο καιρό πριν ότι θα έκοβαν το 735 στο Ζεφύρι και θα δημιουργούσαν γραμμή Αχαρναί-Νοσ.Αγ.Αναργύρων;;
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)
Το Β11 παλιότερα έπαιρνε αποκλειστικά νταλίκες από Ράλλη (όταν ακόμα πήγαινε Αγ.Τριάδα) και το Α11 γκαζιέρες από Λιόσια.
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ..
Ναι, αυτό το διαπίστωσα κι εγώ μόλις χτες που ξαναέκανα τη γραμμή μετά από χρόνια. Η στάση Φούρνος είναι αυτή η ξεχασμένη επί της Λεωφ.Αγ.Μαρίνας μετά τη διασταύρωση με την Αθηνων-Σουνίου; Πάντα είχα την εντύπωση ότι ήταν παλιά στάση του 330 που ξεχάσαν να αφαιρέσουν όταν το δρομολόγησαν από Λουμπάρδας! Άρα η λαική τα Σάββατα είναι επι της οδού Λουμπάρδας;