26-05-2015, 10:53 PM
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Πριν τις απαντησεις.. Επι του θεματος, 1645 στο Δαφνι, το Ν2 567 με Α μπροστα και κολλητα πισω το Ν1 275 με 876 και στις 1900 στην Γεφ.Ασπροπυργου το Ν2 554 με Α μπροστα, και πισω το Ν2 567 με 876! Φυσικα, αδεια!! Επιμενεις εσυ και δεν θελεις στο χαλαρο.. Ωραια, για παμε να δουμε τι θα διαβασουμε!Για τα δίπορτα: Γενικά τα δίπορτα δεν βολεύουν για γραμμές 12μετρων εκτός αεροδρομίου. Απλά είπα ότι υπάρχουν κάποιες που θα μπορούσαν να το πάρουν χωρίς να δημιουργήσουν πρόβλημα. Το 821 σκέψου ότι κατά περιόδους στο παρελθόν το άφηναν μόνο με midi. Δεν χώραγε ο κόσμος. Στο 12μετρο πάλι είναι εντάξει. Στο δίπορτο πάλι (που επίσης έχει μπει) δεν δημιούργησε θέμα σε ώρα αιχμής. Είχα μπει με δίπορτο στο 821.
Τετοιες γραμμες ποιες? Αυτες που μπαινουν 50-100 ατομα σε μια η δυο στασεις και κατεβουν ολοι σε μια?! Μην σου πω οτι το Ε15 ειναι πιο καταλληλο ΚΑΙ απο το Αεροδρομιο!!
Στο 9λεπτο ποση ωρα διαφορα μπορει να εχει απο το Α ωστε να γεμισει?! Ακομα και πισω να ειναι το Α, με 9 λεπτα, απο το Παλατακι και κατω, εκτος αιχμης, να μπουνε 10 ατομα! Εσυ επιμενεις σε ενισχυση, δηλαδη 7λεπτο Δασος και 803 και 731 πανω, την στιγμη που σε κατι 806, δεν σηκωνεται ο κοσμος σε μια γειτονια που ειναι 100 φορες πιο πυκνοκατοιμημενη απο το Δασος!
Προφανως και εχω επαφη.. Εγω μιλαω για το τι πρεπει να γινει, αν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, που θα αλλαξουν τα παντα! Το εχω ξεκαθαρισει νομιζω.. Εχεις λοιπον (ξαναλεω) ενα 12λεπτο Δασος, εναν 20λεπτο Ασπροπυργο και μια 15λεπτη νταλικα 845! Δεν φτανουν να σηκωθει η Καβαλας, θα με τρελανεις? Εδω κοτζαμ Λενορμαν με γειτονια και δεν γεμιζουν, μιλας για την Καβαλας?!
Και ξαναλεω (επειδη υπηρχει ενα προβλημα παρακολουθησης των γραφομενων μου, οπως παρατηρω) πως βαση προτασης το Δασος και ο Ασπροπυργος πρεπει να γινουν τοπικα στην Αγ.Μαρινα, οποτε η Καβαλας μενει με εναν 6λεπτο κορμο Αθηνα-Δαφνι με νταλικες και με τις νταλικες του 845.. Καταλαβες τωρα τι θα πει συγκοινωνια και οχι ασυλοποιηση?!
Δεν θα κατσω να συζητησω με αγνωστους, που το εμαθα! Να παμε για καφε να σου πω, ευχαριστως.. Υπαρχει και ενα Τμημα Προγραμματισμου, θα σου πω απλως.. Καλυτερα να ηταν στην Ανθουπολη με 8λεπτα.. Τωρα, οριστε η επιτυχια του, για να ενωνει με το κεντρο του Δημου!
Λιγος ο κοσμος του Ασπροπυργου?! Κατεβα στην Κουμουνδουρου οποια ωρα θες και πες ακομα και απο εκει, με τι κοσμο ξεκιναει.. Ποσο μαλλον η επιστροφη!
Το Α15 ειναι γεματο, γιατι δεν ισχυουν τα προγραμματισμενα 9λεπτα ποτε! Εαν ισχυαν, θα εβλεπες γελια, μολις εμπαινε στην Παπανδρεου!
Και παμε στο καλο τωρα!! Ενταξει, δεν εχω λογια.. Προσπαθω να κρατηθω και δεν με αφηνεις! Οποτε, να προτεινουμε 709-712-749-723-711 και 727-728-729-735-752-753 να κατεβουν Αττικη, γιατι φορτωνουν το Β12 και ΑΒ10 αντιστοιχα! Σε πια γλωσσα να στο πω, για να καταλαβεις πως η Ζωφρια δεν διαφερει σε τιποτα απο την Δροσουπολη και τον Αγ.Πετρο?! Μενεις εσυ η κανας δικος σου εκει και εχεις κολλησει στην ασυλοποιηση?! Αντε και το 537 στην Αττικη και το 818 στο Αιγαλεω (να συνδεονται με τον πολιτισμο!!) Και μετα λετε για τον Περικλη.. Εδω μιλαμε για σοβαρο προβλημα!!
Εχει και αλλο καλο τελικα!! Το 811 ΔΙΠΟΡΤΟ!!! Οχι απλα δεν το εχεις παρει ποτε, ουτε καν το εχεις δει μπροστα σου! Αν εβλεπες πως τιγκαρει στην Αγ.Μαρινα, δεν θα τα ελεγες αυτα, ουτε για αστειο! Το 821, στην αιχμη, τα ιδια.. 813 μπαινουν ηδη, και στο 861 δεν ειναι ασχημο, εχει μπει μεχρι και Midi επι Χ63 αλλωστε.. Το θεμα ειναι να βολεψουμε τα διπορτα, οπουδηποτε αλλου εκτος απο το Ε15?!
Τι να πω...
Τα εμπλεξες λιγο.. Και να κοπει το 30βαλεπτο 803, δεν θα χρειαστει ενισχυση το 845! Θελει νταλικες ετσι και αλλιως!
Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)
Τα Τοπ.Θριασιου, δεν γινεται να ειναι κυκλικα στην Αγ.Μαρινα, οχι μονο απο ανθρωπινες αναγκες, αλλα και απο δρομολογηση, καθως θα μιλαμε για συνδιασμενες δρομολογησεις απο Αγ.Μαρ και απο πανω (οχι μονο απο τα Τερματα). Μεγαλη συζητηση, ξεχνα το!
Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ..
Για το 811 δεν επιμένω. Δεν μαζεύει τόσο τρελό κόσμο όσο λες πάντως. Άλλο γεμίζει άλλο τιγκάρει.
Στο 813 καλύτερα δίπορτα από midi βέβαια.
Απλά λέω γιατί να μπουν δίπορτα σε μία γραμμή express που θα γίνεται χαμός (ήδη γίνεται) και όχι σε κάποιες άλλες που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.
Για τα Α15/Β15 απλά λέω ότι από την ώρα και τη στιγμή που κόβεται το Β15 μία ενίσχυση τη χρειάζεται το Α15! Βέβαια παίζει ρόλο τι θα γίνει με το Γ16. Αν το είχες στο 15' - 20' και στην Αθηνών τότε θα βοηθούσε και θα μπορούσε να πάει Στ. Λαρίσης μαζί με το Α15! Στην περίπτωση αυτή πιστεύω βγαίνει και με 12' το Α15 ειδικά αν το 803 (όπως προτείνεις) τροφοδοτεί το μετρό με καλή συχνότητα! Αν το κόψεις και το Γ16 αλλάζει το πράγμα.
Δεν έχω συγγενείς στη Ζωφριά. Και κακώς νομίζεις ότι σκέφτομαι με αυτόν τον τρόπο.
Απλά λέω ότι κάποιες περιοχές (Ζωφριά, Ζεφύρι κλπ) πάνε στο μετρό και χρήσιμο είναι να μην γίνεται ότι και με το 704 παντού. Δηλαδή να σπας την άμεση σύνδεση με το μετρό. Με τη λογική ότι η Ζωφριά δεν είναι τίποτα παραπάνω από τον Άγιο Πέτρο μπορώ να πω ότι και το 747 ή το 701 να γίνει όπως το 704 αφού δεν διαφέρει από αυτό. Προφανώς και δεν μπορεί να γίνει παντού αυτό αλλά βελτιώνεις την κατάσταση αν τράβαγες 709 και 749 στο Προαστιακό. Τέλος πάντων θα μπορούσε να κοπεί στη πλατεία Αγίων Αναργύρων το 711.
Για το 748 δεν αμφιβάλλω για ότι λες αλλά το αφήνεις αστήρικτο.