Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#80
(25-05-2015, 10:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Το Ε15 βγαινει ανετοτατα με διπορτα αποκλειστικα (κοινη επιβιβαση/αποβιβαση, χωρις ταλαιπωρια οπως στο Γαλατσι που τα βαζουν διαφορετικα) ανα 15' με 3 λεωφορεια, μονο πρωι. Η πιο καταλληλη γραμμη μετα το Αεροδρομιο ειναι!

Δεν εχω υποτιμησει καθολου την κινηση της Καβαλας. Την εχω ζησει με τον Κορμο της Ελευσινας και οταν ημουν στην Λαρισα κατω, ουκ ολιγες φορες.. Το Β15 βγαινει αδειο απο το Παλατακι και τις 9,5 στις 10 φορες (με δεδομενη την 9λεπτη συχνοτητα του Δασους) κατεβαινει ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδειο, ομοιως και η ανοδος που οι αναχωρησεις του απο την Λαρισα ειναι 2' μετα το Δασος και υπαρχει ωρα το πρωι που φευγουν και τα 3 μαζι!! Ποτε δεν μιλαω (και ποσο μαλλον επιμενω) για κατι που δεν εχω επαφη.. Και ευτυχως εχω παντου!
Το Δασος πανω απο 9λεπτο ειναι οχι υπερβολη, θα γελανε και οι πετρες!! Αντε να το κανουμε πιο συχνο και απο την Νεα Ζωη! Για να μην σου πω οτι μια αραιωση την σηκωνει ανετα! Με 20λεπτο Ασπροπυργο, νταλικα 845 και 803 Αγ.Μαρινα/Αιγαλεω, μιλαμε για τουλαχιστον 12λεπτο αιχμη και ανω τεταρτου εκτος!

Το 748 δεν το κατεβασανε στο Περιστερι γιατι νοιαζοντουσαν να εξυπηρετησουν το Δημαρχειο.. Γιατι του εδινε 40λεπτα τον κυκλο (σκεψου Κυρ με ενα αμαξι) και για να μην πυκνωσουν τα δρομολογια απο την στιγμη που κανουν μονο σε 25' τον κυκλο, και καινε τσαμπα αεριο, αφου παει τελειως αδειο, το κατεβασαν στο Περιστερι, για να δικαιολογουνται τα 40λεπτα κυκλος..
Να σου θυμισω την Δημοτικη Συγκοινωνια Περιστεριου αρχικα και επειτα πως και εγω που μενω στην Δωδεκανησου (109) και θελω να παω στην Σουλιου (112), πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια και ειναι ακριβως διπλα, η ακομα-ακομα απο την Πλ.Κεννεντυ στο Χαλανδρι στο Κοντοπευκο που ειναι διπλα.. Απειρα παραδειγματα να σου φερω, υπαρχει λογικη?! Γι'αυτο υπαρχει το Μετρο στον Αγ.Αντωνη, να το παρεις και να πας Ανθουπολη να παρεις το 748!

Για το Γ16, βασικα ειπες! Πως μενει με λιγο κοσμο μεχρι το κεντρο, εκτος και αν διαβασα λαθος! Μενει με τον κοσμο του Ασπροπυργου λοιπον (γεματο και με ορθιους συνηθως), γιατι αν ειμαι στην Καβαλας θα προτιμησω το 9λεπτο Δασος που παει στην Λαρισα, απο τον Ασπροπυργο που με αφηνει στο πουθενα! Αυτος δεν ειναι λογος να το κοπει λοιπον.. Κατι αλλο επρεπε να κανουν μαλλον..

Μ'αρεσει που το αποδεχεσαι κιολας!! Τι να πω! Αντε λοιπον, να καταργησουμε τα Τοπικα και να τα κατεβασουμε ολα Αθηνα, γιατι για να κατεβαιναν παλια εξυπηρετουσαν καποιους (οπως το 803!) Και λεω να ξηλωσουμε και το Μετρο, αχρηστο ειναι μαλλον! Εδω εχουμε το 40λεπτο 803 (Καθ, σκεψου Κυρ γελια!!) για προτυπο!
Ζητω το 711 και το 165 λοιπον!!

(Ξανασκεψου το! ;-) Επειδη και εγω σπαζομουν που εκοβαν το 408 οταν ημουν πιο απειρος, αλλα καταλαβα τι παει να πει σωστος και υγιης συγκοινωνιακος σχεδιασμος, ποσο μαλλον τωρα, με τις υπαρχουσες συνθηκες στην Ο.ΣΥ.! )
Όχι δε βγαίνει με δίπορτα. Τα δίπορτα είναι ακατάλληλα γενικά για να μπουν σε τέτοιες γραμμές.

Ναι δε διαφωνώ πως βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Μετά μαζεύει κόσμο στην Αθηνών. Αν είναι πίσω από το Α15 χαίρω πολύ λογικό να μην πιάσει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλλά δεν παύουν να είναι δύο γραμμές που σε αρκετές φάσεις φεύγουν από Στ. Λαρίσης που σε περίπτωση που γίνουν μία χρειάζεται ενίσχυση. Τώρα μου λες για αραίωση και νταλίκες στο 845 και μετά έχεις επαφή με την πραγματικότητα και τη περιοχή? Που θα βρούμε νταλίκες? Μιλάμε εν τω μεταξύ για το σχέδιο του ΟΑΣΑ που θέλει το Γ16 τοπικό πάντως. Δηλαδή θες την Αθηνών με ένα 12μετρο στο 15λεπτο?

Αυτό το ξέρεις ή το φαντάζεσαι?Δεν το αμφισβητώ αλλά θα ήθελα να ήξερα που το άκουσες. Πάντως συνεχίζει να είναι σωστό να φτάνει στο κέντρο του Περιστερίου αφού βγαίνει στον ίδιο χρόνο όπως λες.
Έχεις δίκιο ότι σε πολλές περιοχές η μετάβαση σε σημεία εντός του δήμου είναι προβληματική. Βέβαια εδώ φταίνε και οι δήμοι που δεν έχουν καλή δημοτική συγκοινωνία.
Δημοτική συγκοινωνία Περιστερίου παράδειγμα ROFLROFLROFLROFLROFL

Ναι το Γ16 έχει λίγο κόσμο. Αυτόν που κουβαλάει από Ασπρόπυργο. Μου λες για όρθιους ενώ στο Α15 που ώρες αιχμής δεν χωράει ο κόσμος θες αραίωση.
'Ίσως αν πήγαινε το Γ16 στο Στ. Λαρίσης να άλλαζαν τα δεδομένα

Ναι γιατί κάποιες γραμμές παρέχουν γρηγορότερη σύνδεση μεταξύ 2 περιοχών και έχουν αραιή συχνότητα. Το 803 ενώνει τον Πειραιά με το Χαϊδάρι με αυτόν τον τρόπο. Το 711 τη Ζωφριά με τον πολιτισμό. Το 871 τον Πειραιά με την Ελευσίνα. Κάποιες φορές χρειάζονται γραμμές που ενώνουν διάφορα σημεία μεταξύ τους.
Καταργείς και το 711 και φορτώνεις όσους επιβάτες έχει στο ήδη υπερφορτωμένο Β12!
Με αυτή τη λογική κόψιμο και το 735.

Δε διαφωνώ με το κόψιμο γραμμών. Αλλά ως ένα όριο. Δεν είναι σωστός συγκοινωνιακός σχεδιασμός να χρειάζεσαι 3 λεωφορεία να πας από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β δίπλα.
Και εγώ στηρίζω το κόψιμο του Β15 αλλά με ενίσχυση του Α15. Αλλιώς απλά κόβεις.

Για τα δίπορτα: Μπορούν να μπουν σε κάποιες 12μετρες γραμμές του Βοτανικού χωρίς πρόβλημα (πχ 811, 813, 821, 861 κλπ) αλλά στη Ράλλη δημιουργούν πρόβλημα σχεδόν παντού. Εδώ δημιουργούν πρόβλημα στο Β15. Στο 622 γίνεται τρελοκομείο με δίπορτο. 051 που είχαν στείλει πρόσφατα τα ίδια.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από ecoj - 26-05-2015, 04:01 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.337 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.504 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.815 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.611 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.694 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.385 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.635 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.726 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.296 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.281 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 31 Επισκέπτης (ες)