25-05-2015, 10:59 PM
(25-05-2015, 08:04 PM)ecoj Έγραψε: Το Ε15 που θα εξυπηρετεί express τα ΤΕΙ δεν βγαίνει με δίπορτο. Επίσης και το Α15 όταν μείνει μόνο του θέλει ενίσχυση όπως και να το κάνουμε. Έχεις υποτιμήσει την κίνηση στην Αθηνών. Το θετικό και αρνητικό του Β15 είναι ότι βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Αντίθετα το Α15 έχει ήδη αρκετό κόσμο οπότε στην Αθηνών μετά το ύψος της Θηβών αρχίζει το τιγκάρισμα.Το Ε15 βγαινει ανετοτατα με διπορτα αποκλειστικα (κοινη επιβιβαση/αποβιβαση, χωρις ταλαιπωρια οπως στο Γαλατσι που τα βαζουν διαφορετικα) ανα 15' με 3 λεωφορεια, μονο πρωι. Η πιο καταλληλη γραμμη μετα το Αεροδρομιο ειναι!
Δεν είπα ότι το τραβάνε γι' αυτό αλλά ότι είναι θετικό να φτάνει στο τοπικό κέντρο. Το 748 μιας και το ανέφερες φτάνει στο Περιστέρι για να μπορεί να πάει κόσμο στο δημαρχείο και στο κέντρο του Περιστερίου πράγμα σωστό. Αν θες τη γνώμη μου και Άγιο Αντώνιο να έφτανε καλό θα ήταν μιας και θα μαζεύονταν όλα τα τοπικά/τροφοδοτικά Περιστερίου μαζί. Εγώ που μένω Λόφο Αξιωματικών θέλω ούτε λίγο ούτε πολύ 3 συγκοινωνίες να πάω στη Χρυσούπολη.
Το Γ16 έχει κόσμο δε λέω αλλά δεν συγκρίνεται με Α15 και Β15 που κάνουν την εξυπηρέτηση της Αθηνών διότι συνήθως μένει με τον κόσμο από τον Ασπρόπυργο. Κατά μήκος της Αθηνών δεν πιάνει τίποτα το ιδιαίτερο.
Εδώ διαφωνούμε για τον ίδιο λόγο που διαφωνούμε για το 711!
Δεν εχω υποτιμησει καθολου την κινηση της Καβαλας. Την εχω ζησει με τον Κορμο της Ελευσινας και οταν ημουν στην Λαρισα κατω, ουκ ολιγες φορες.. Το Β15 βγαινει αδειο απο το Παλατακι και τις 9,5 στις 10 φορες (με δεδομενη την 9λεπτη συχνοτητα του Δασους) κατεβαινει ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδειο, ομοιως και η ανοδος που οι αναχωρησεις του απο την Λαρισα ειναι 2' μετα το Δασος και υπαρχει ωρα το πρωι που φευγουν και τα 3 μαζι!! Ποτε δεν μιλαω (και ποσο μαλλον επιμενω) για κατι που δεν εχω επαφη.. Και ευτυχως εχω παντου!
Το Δασος πανω απο 9λεπτο ειναι οχι υπερβολη, θα γελανε και οι πετρες!! Αντε να το κανουμε πιο συχνο και απο την Νεα Ζωη! Για να μην σου πω οτι μια αραιωση την σηκωνει ανετα! Με 20λεπτο Ασπροπυργο, νταλικα 845 και 803 Αγ.Μαρινα/Αιγαλεω, μιλαμε για τουλαχιστον 12λεπτο αιχμη και ανω τεταρτου εκτος!
Το 748 δεν το κατεβασανε στο Περιστερι γιατι νοιαζοντουσαν να εξυπηρετησουν το Δημαρχειο.. Γιατι του εδινε 40λεπτα τον κυκλο (σκεψου Κυρ με ενα αμαξι) και για να μην πυκνωσουν τα δρομολογια απο την στιγμη που κανουν μονο σε 25' τον κυκλο, και καινε τσαμπα αεριο, αφου παει τελειως αδειο, το κατεβασαν στο Περιστερι, για να δικαιολογουνται τα 40λεπτα κυκλος..
Να σου θυμισω την Δημοτικη Συγκοινωνια Περιστεριου αρχικα και επειτα πως και εγω που μενω στην Δωδεκανησου (109) και θελω να παω στην Σουλιου (112), πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια και ειναι ακριβως διπλα, η ακομα-ακομα απο την Πλ.Κεννεντυ στο Χαλανδρι στο Κοντοπευκο που ειναι διπλα.. Απειρα παραδειγματα να σου φερω, υπαρχει λογικη?! Γι'αυτο υπαρχει το Μετρο στον Αγ.Αντωνη, να το παρεις και να πας Ανθουπολη να παρεις το 748!
Για το Γ16, βασικα ειπες! Πως μενει με λιγο κοσμο μεχρι το κεντρο, εκτος και αν διαβασα λαθος! Μενει με τον κοσμο του Ασπροπυργου λοιπον (γεματο και με ορθιους συνηθως), γιατι αν ειμαι στην Καβαλας θα προτιμησω το 9λεπτο Δασος που παει στην Λαρισα, απο τον Ασπροπυργο που με αφηνει στο πουθενα! Αυτος δεν ειναι λογος να το κοπει λοιπον.. Κατι αλλο επρεπε να κανουν μαλλον..
Μ'αρεσει που το αποδεχεσαι κιολας!! Τι να πω! Αντε λοιπον, να καταργησουμε τα Τοπικα και να τα κατεβασουμε ολα Αθηνα, γιατι για να κατεβαιναν παλια εξυπηρετουσαν καποιους (οπως το 803!) Και λεω να ξηλωσουμε και το Μετρο, αχρηστο ειναι μαλλον! Εδω εχουμε το 40λεπτο 803 (Καθ, σκεψου Κυρ γελια!!) για προτυπο!
Ζητω το 711 και το 165 λοιπον!!
(Ξανασκεψου το! ;-) Επειδη και εγω σπαζομουν που εκοβαν το 408 οταν ημουν πιο απειρος, αλλα καταλαβα τι παει να πει σωστος και υγιης συγκοινωνιακος σχεδιασμος, ποσο μαλλον τωρα, με τις υπαρχουσες συνθηκες στην Ο.ΣΥ.! )
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''