25-05-2015, 11:15 AM
(25-05-2015, 10:48 AM)Citaro Έγραψε: - Το "μαγείρεμα" του 803 δεν το καταλαβαίνω. Η γραμμή είχε κοπεί τελείως για ένα διάστημα και επαναφέρθηκε επειδή έλειψε η σύνδεση προς τον Πειραιά. Τί δουλειά έχει να τερματίζει στο Κρατικό ή στο Μετρό Αιγάλεω; Και από το Αιγάλεω προς Πειραιά τί; Το 703 του εικοσάλεπτου ή το 845 του τέταρτου;;; Αν πάντως είναι να προκριθεί κάτι από τα δύο, τότε προτιμώ το Αιγάλεω και την εναλλάξ δρομολόγηση με το 811, ώστε τουλάχιστον να εξυπηρετηθεί σωστά το Χαϊδάρι.Κανεις δεν παει απο το Δασος στον Πειραια, η απο την Ανω Γλυφαδα στον Πειραια αντιστοιχα. Και ειδικα, με τα δρομολογια ανω του μισαωρου, σιγα το κενο που θα μεινει. Θα περναει η νταλικα του 845 να σκουπιζει..! ;-) Αιγαλεω λοιπον!!
- Το 811 να κατέβει στο Αιγάλεω μόνο αν εφαρμοσθεί το σενάριο "Γ" για την 803 και να τηρεί ίδιες χρονοαποστάσεις με αυτό. Διαφορετικά δεν βρίσκω λόγο να το πειράξουν, αφού ούτως ή άλλως όχημα παραπάνω δεν υπάρχει και οποιαδήποτε επέκταση θα στοιχίσει σε δρομολόγια.
- Η σύνδεση Ελευσίνας / Ασπρόπυργου πράγματι σήμερα είναι χαώδης και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον VanHool. To νέο σχέδιο προβλέπει, πάντως, να διέρχονται όλα τα παρακλάδια των γραμμών από το στ. Αγ. Μαρίνα, οπότε θα σταματήσει το χάλι με τις άτακτες αναχωρήσεις και τις επικαλύψεις δρομολογίων. Από την άλλη, χάνεται η σύνδεση με το κέντρο (όποιο ... κέντρο εν πάσει περιπτώσει) και αφήνεται εξ ολοκλήρου στα ΚΤΕΛ (τα οποία ούτως ή άλλως στη διαδρομή Αθήνα-Ελευσίνα έχουν τον πρώτο λόγο) .
Ίσως στην προκειμένη περίπτωση θα ήταν οντως σκοπιμότερο, εν όψει και του γεγονότος ότι η διαδρομή Κουμουνδούρου - Αγ. Μαρίνα είναι πολύ μικρή σε χρόνο (15'-17' σε πρωϊνή αιχμή, ενώ μόνο για να γυρίσει το 876 στην Αγ. Μαρίνα θέλει ένα δεκάλεπτο) να εκαταλειφθούν τα τοπικά και να ξαναγίνει ο παλιός κορμός ΑΛΛΑ με ΟΛΕΣ τις διελεύεσεις από Ιερά Οδό. Δηλαδή : Α16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ και Β16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ. Συγκρότημα όπως παλιά και αντιγραφή του πίνακα δρομολόγησης του ΒΓ18 (ανα 18' η κάθε γραμμή δηλ. ανά 9' συνδυασμένη χρονοαπόσταση). Δεν θέλει παραπάνω.
Η απευθείας εξυπηρέτηση της σύνδεσης Λ. Αθηνών - Ελευσίνα έχει εκαταλειφθεί ούτως ή άλλως, η δε σύνδεση Λ. Αθηνών - Ασπρόπυργος προβλέπεται να καταργηθεί και με το νέο σχέδιο τοπικών του ΟΑΣΑ. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να διατηρήσουμε το Γ16.
Το εγραψες και πριν, φιλε Citaro, εναλλαξ δρομολογηση το 803 με το 811, γιατι?! Για το κομματι απο την Καραϊσκακη που πανε κοντα? Απο την Ηπειρου θα βγει το 811.. Αν ηταν τοπικες της αξιας (το πολυ 15λεπτη συχνοτητα) δεν θα γινοταν καν λογος. Αλλα ακομη και τωρα, δεδομενης της διαφορετικης αφετηριας και χαραξης δρομολογιου, δεν υπαρχει λογος για ολη αυτη την διαδικασια..
Κοιτα, επειδη εμενα η προταση μου ειναι να κατεβουν τα Τοπικα στην Αγ.Μαρινα, με παραλληλη καταργηση των σημερινων Κορμων, δεν μπορω να σου πω για το Γ16.. Απλα πηζει η Ιερα πολλες φορες (απο Κηφισο εως Μπαρουταδικο), ενω η Καβαλας ειναι αερας.. Και δεδομενης της χρησης της διαδρομης Αθηνα-Ασπροπυργος, καλυτερα να πηγαινουν γρηγοροτερα, να βοηθαει την Καβαλας και το Α15 και οι λιγοι που πανε στο Μετρο, εχουν ενα αξιοπρεπεστατο 866 ανα 20'!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''