24-05-2015, 11:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-05-2015, 11:17 PM από marios.ilioupoli.)
Το φως της δημοσιότητας είδαν, μέσω δημοσιεύματος τοπικού ενημερωτικού ιστοτόπου του Χαϊδαρίου (http://xaidarisimera.blogspot.gr/2015/05...t_497.html), οι προτάσεις της Διεύθυνσης Λειτουργικού Σχεδιασμού του Ο.Α.Σ.Α. σχετικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής.
Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός που τέθηκε υπόψιν του Δήμου Χαϊδαρίου έχει ως εξής:
Γραμμή Α15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Β15.
Γραμμή Β15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμή Α15 και χαμηλής επιβατικής κίνησης στην περιοχή Παλατάκι.
Γραμμή Α16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αιγάλεω.
Γραμμή Γ16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμές Α15 και 866.
Γραμμή 803 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β' (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Σενάριο Α': Διατήρηση της υπάρχουσας διαδρομής ως έχει, αλλά με εφαρμογή νέου πίνακα δρομολογίων, με συχνότητα ανά 40' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Β': Τροποποίηση διαδρομής με αφετηρία το Δάσος Χαϊδαρίου και κατάληξη το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Γεν. Κρατ. Νίκαιας. Συχνότητα ανά 25' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Γ': Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Στ. Αιγάλεω. Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής.
- Ο Ο.Α.Σ.Α. προκρίνει την εφαρμογή του Σεναρίου Β'.
Γραμμή 811 "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής
- Υπό εξέταση αίτημα κατοίκων για διέλευση μέσω Δελφών στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω (εξυπηρέτηση περιοχής Λιούμη). Επιφυλάξεις υπό το φόβο αντιδράσεων λόγω διέλευσης πλησίον Στ. Αγ. Μαρίνας, χωρίς να πραγματοποιεί στάση έξω από αυτόν.
- Προς απόρριψη αίτημα κατοίκων για διέλευση από Δάσος, καθώς θα προκαλέσει αραίωση δρομολογίων (συχνότητα ανά 30' τις ώρες αιχμής) και περιπορεία των επιβατών του Δαφνίου.
Γραμμή 845 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΘΗΒΩΝ)"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής 876.
Γραμμή 866 "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Τροποποίηση διαδρομής στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω ως εξής: Λ. Αθηνών, δεξιά Κύπρου, αριστερά Ιερά Οδός.
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Γ16.
Γραμμή 876 "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από νέα τοπική-τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός που τέθηκε υπόψιν του Δήμου Χαϊδαρίου έχει ως εξής:
Γραμμή Α15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Β15.
Γραμμή Β15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμή Α15 και χαμηλής επιβατικής κίνησης στην περιοχή Παλατάκι.
Γραμμή Α16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αιγάλεω.
Γραμμή Γ16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμές Α15 και 866.
Γραμμή 803 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β' (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Σενάριο Α': Διατήρηση της υπάρχουσας διαδρομής ως έχει, αλλά με εφαρμογή νέου πίνακα δρομολογίων, με συχνότητα ανά 40' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Β': Τροποποίηση διαδρομής με αφετηρία το Δάσος Χαϊδαρίου και κατάληξη το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Γεν. Κρατ. Νίκαιας. Συχνότητα ανά 25' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Γ': Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Στ. Αιγάλεω. Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής.
- Ο Ο.Α.Σ.Α. προκρίνει την εφαρμογή του Σεναρίου Β'.
Γραμμή 811 "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής
- Υπό εξέταση αίτημα κατοίκων για διέλευση μέσω Δελφών στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω (εξυπηρέτηση περιοχής Λιούμη). Επιφυλάξεις υπό το φόβο αντιδράσεων λόγω διέλευσης πλησίον Στ. Αγ. Μαρίνας, χωρίς να πραγματοποιεί στάση έξω από αυτόν.
- Προς απόρριψη αίτημα κατοίκων για διέλευση από Δάσος, καθώς θα προκαλέσει αραίωση δρομολογίων (συχνότητα ανά 30' τις ώρες αιχμής) και περιπορεία των επιβατών του Δαφνίου.
Γραμμή 845 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΘΗΒΩΝ)"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής 876.
Γραμμή 866 "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Τροποποίηση διαδρομής στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω ως εξής: Λ. Αθηνών, δεξιά Κύπρου, αριστερά Ιερά Οδός.
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Γ16.
Γραμμή 876 "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από νέα τοπική-τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.