(20-05-2015, 08:16 PM)MrVanHool Έγραψε: Οταν η Ελευσινα (σαν 878 μονο) γινει ενα 15λεπτο τρενο, δεν θα χρειαζεται τιποτα παραπανω στην Λεωφ.Μεγ.Αλεξανδρου..Όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Αν συγκρίνεις τη γραμμή με άλλες τοπικές που βγάζουν στο πουθενά όπως το 749 γίνεται προνόμιο το μετρό αλλά από την άλλη τόσες άλλες περιοχές έχουν πρόσβαση στο μετρό. Αντί να γίνεται προσπάθεια όσο περισσότερες γραμμές γίνεται να πλησιάζουν το μετρό αυτές μειώνονται. Προφανώς και όλα δε γίνεται να φτάσουν στο μετρό αλλά πιστεύω ότι όταν γραμμή φτάνει στο μετρό όπως το 704 και το κόβεις τότε ουσιαστικά είναι σαν να διώχνεις επιβάτες από το μετρό. Δηλαδή δεν καλυτερεύεις τίποτα απλά βρίσκεις τρόπους να μειώνεις βάρδιες. Άλλωστε κόβονται γραμμές από το κέντρο ώστε να αυξάνεται η χρήση του μετρό αντί των λεωφορείων ώστε το μετρό να γίνει ο κύριος άξονας μετακίνησης.
Η ιδανικη λυση για τωρα, ειναι το 711 να γινει τοπικο στον Προαστιακο, γκρουπ μαζι με τα υπολοιπα Τ-ΛΙΟ (νεα μεικτη δρομολογηση 709-711-723-749) με αφετηρια στο πασαγιο στην εισοδο του Ζεφυριου..
Με την λογικη σου, πρεπει και τα 5 ατομα του 749 να κατεβουν στην Αττικη (που αυτη την στιγμη δεν εχουν καν ανταποκριση ουτε με τον Προαστιακο!) και οχι μονο αυτοι.. Ολα στο Μετρο της Αττικης και ο Καραβος ( τα 10 ατομα του 711 ειναι πιο μαγκες απο τα 10 του 752 που θελουν κατεβουν Αθηνα?! ;-) )
Οχι σε ακτινικες γραμμες φαντασματα για να μην ξεβολευουν οι τεμπεληδες!!
Για μένα θα έπρεπε και στη Γλυφάδα να εξεταστεί αν κάποια τοπικά μπορούν με τα οχήματα που αντιστοιχούν τώρα να πηγαίνουν στο σταθμό του Ελληνικού. Από το Γκολφ δεν νομίζω να χρειάζεται πολύ ώρα να φτάσουν στο σταθμό του Ελληνικού και έτσι ναι μεν θα έχαναν 5 - 10 λεπτά στη συχνότητα αλλά θα κέρδιζαν στη πρόσβαση στο μετρό.