(19-05-2015, 09:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ίσως καλύτερα θα ήταν να γίνει τροφοδοτικό του στ. Αγ. Δημητρίου και να αποκτήσει εναλλάξ δρομολόγηση με το 164, παρά η κατάργηση. Το τμήμα της Λ. Κύπρου που έμεινε ακάλυπτο μετά την τροποποίηση του 154 είναι αρκετά εμπορικό και επιπλέον οι Αργυρουπολίτες απέδειξαν με την αυξημένη επιβατική κίνηση που έχει το 165 ότι θέλουν να φτάνουν γρήγορα στο Μετρό και όχι να περνάνε για μία ξενάγηση και από Κάτω Ηλιούπολη.
Σίγουρα πάντως το τραγικό λάθος της απευθείας συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Κέντρο δε μπορεί να συνεχιστεί και ειδικά τη στιγμή που και άλλοι (βλ. Ζώφρια) έχουν αρχίσει δειλά δειλά να ζητάνε απευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση με το Κέντρο της Αθήνας.
Πράγματι, το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η κατάργηση του Α4 από το κέντρο, αλλά το κόψιμο του 154 και η συγκοινωνιακή εγκατάλειψη της Λ. Κύπρου. Βρήκαν και πάτησαν πάνω σ' αυτό και επέβαλαν το 165, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται 5 οχήματα σο 164, 2 στο 165 και τα δρομολόγια να είναι αχταρμάς (ταυτόχρονες διελεύσεις και κενά 20λεπτα). Μια ικανοποιητική λύση για όλους θα ήταν όντως η διατήρηση του 165 στο τμήμα από Αγ. Δημήτριο προς Αργυρούπολη και η ενιαία δρομολόγησή του με το 164 σε μοτίβο 1 προς 2 (σαν το 220/221).
Αν κρατούσαν τα 7 οχήματα (δύσκολο αλλά λέμε τώρα...) θα είχαμε δρομολόγια με το εξής πλάνο : 08:00/164 08:10/164 08:19/165 08:29/164 08:38/164 08:47/165 08:56/164 09:05/164 09:15/165κλπ.
Γενικό 9λεπτο από τις αφετηρίες, χωρίς χάσιμο χρόνου για τους επιβάτες και διέλευση ανά 25-30' στο τμήμα του 165 (από 45-50' σήμερα)