19-05-2015, 02:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2015, 02:23 PM από N1Ellinikou.)
(19-05-2015, 12:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι κατοικοι της Ευρυαλης, οπως και να'χει θα εξυπηρετηθουν..Ανεβαζεις ομως ενα σωρο γραμμες απο τις ερημιες του Γκολφ και αφηνει την Ν.Ζερβα με τι?! Με ενα Α3 και ενα 124-128 μεχρι την Αγ.Νικολαου?! Καλυτερα απο εκει, να εξυπηρετηθουν και οι Γλυφαδιωτες, δεν ειναι και τρομερη περιπορεια το Π της Ευρυαλης για να πανε στο Μετρο.. Εδω το ανεχονται τωρα στο 205..
Ενα σωρό γραμμές είναι, αλλά: το 115 λειτουργει βράδυ, ενώ τα 116/7 και 122 τον χειμώνα λειτουργούν στη καλύτερη ανα μισάωρα. Για τη Ζέρβα/Ζέππου και τη Καράγιωργα, ένα Α3 ανά 15 λεπτά, φτάνει και περισσεύει.
(19-05-2015, 12:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Αλλα το Β3 ειχε παντα παραπανω κοσμο απο το Α3. Σαν Κορμος Γλυφαδας, πρεπει να περναει μεσα απο την Γλυφαδα, οχι ισα-ισα... Η τραμπα με το 122, ηταν μια σωστη κινηση που εκαναν και το Α3 πρεπει να μεινει απο την Γρ.Λαμπρακη που ειναι το κεντρο της.. Για να εχει ενα καποιο νοημα να το περιμενουν..
Ωπα! Το Α3 δεν είναι "κορμός Γλυφάδας", αλλά κορμός της Λ. Βουλιαγμένης! Το αν θα εξυπηρετήσει τις συνοικίες της Γλυφάδας, είναι αδιάφορο, άλλωστε αυτή είναι δουλειά των τοπικών γραμμών. Στόχος των γραμμών-κορμών πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των οδικών αξόνων της πόλης. Βέβαια, ο λατρεμένος ΟΑΣΑ δεν ακολουθεί τη λογική αυτή, αφού σχεδόν όλοι οι κορμοί χώνονται σε στενά και συνοικίες...
Έστω, αφήνουμε το Α3 να ανεβοκατεβαίνει την Γρ. Λαμπράκη. Δεν είναι κωμικό που για να το πάρεις, αν θες να πας Ελληνικό, θα πρέπει να περάσεις στο ρεύμα προς Βούλα? Γι' αυτό μονίμως άδειο φεύγει από Γλυφάδα, καθώς όλοι περιμένουν στο ρεύμα προς Πειραιά το 122 ή το 205.
(19-05-2015, 12:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Τελος, για το 120
Ακριβως επειδη ειναι μια διαδημοτικη γραμμη πρεπει να παρεχει τελεια μετεπιβιβαση παντου (βλεπε προταση για 421-Β5 στην Πλακεντιας), ειδικα σε εναν τερματικο σταθμο μετρο που χρησιμοποιουν ολοι. Να σταματαει στο πουθενα της Γλυφαδας για να μην κανει αλλα 2 χιλιομετρα διαδρομης, θα εξυπηρετησει ποιον?! Τον ΟΑΣΑ να αφησει τα ιδια οχηματα με τα ιδια απαραδεκτα δρομολογια μονο!!
Ε όχι και πουθενά το κέντρο της Γλυφάδας!
(19-05-2015, 12:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Το Κορωπι και η Βαρης-Κορωπιου ειδικα, ειναι απαραδεκτο να μην συνδεονται με το Ελληνικο, σαν κοντινοτερο ΜΣΤ..
Το Κορωπί έχει δικό του σταθμό Μετρό και μπόλικα τοπικά, που άλλοι δήμοι θα ζήλευαν. Η Βάρης-Κορωπίου τώρα, στο κομμάτι από Κίτσι και κάτω, θα έχει το 116. Ο μέσος κάτοικος ξέρει τι ώρα περνά και θα το περιμένει. Το 120? Άντε να υπολογίσεις τι ώρα ξεκινά από Κορωπί για να βγείς στη στάση να το περιμένεις. Το 120 μόνο του εξυπηρετεί κυρίως την ΒΙΠΕ Κορωπίου, όχι κατοικημένες περιοχές. Πιο κοντά είναι ο σταθμός Κορωπί, παρά το Ελληνικό.
(19-05-2015, 01:44 PM)MrVanHool Έγραψε: Το 120 ειναι ακρως απαραιτητο ας πουμε, χωριστη δρομολογηση εχει.. Αλλα, σιγα την γραμμη, ε? Αδειο παει, λενε...
Το 120 σαν γραμμή έχει νόημα, έχει τον κόσμο της, οπότε δε χρήζει κατάργησης. Όμως η τράμπα Καλύμνου-Βουλιαγμένης δεν μου γεμίζει το μάτι.
(19-05-2015, 01:44 PM)MrVanHool Έγραψε: Μαλακιες του ΟΑΣΑ ειναι, γιατι για να τα τραβηξει στο Ελληνικο, θα χρειαστει τουλαχιστον +5 αμαξια..
Λίγο πιο κόσμια σε παρακαλώ!