19-05-2015, 01:24 PM
(19-05-2015, 12:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι κατοικοι της Ευρυαλης, οπως και να'χει θα εξυπηρετηθουν..Ανεβαζεις ομως ενα σωρο γραμμες απο τις ερημιες του Γκολφ και αφηνει την Ν.Ζερβα με τι?! Με ενα Α3 και ενα 124-128 μεχρι την Αγ.Νικολαου?! Καλυτερα απο εκει, να εξυπηρετηθουν και οι Γλυφαδιωτες, δεν ειναι και τρομερη περιπορεια το Π της Ευρυαλης για να πανε στο Μετρο.. Εδω το ανεχονται τωρα στο 205..Κ γω συμφωνώ με Vanhool. Η αλλαγή στα Α3/122 ήταν τελικώς σωστή. Το Α3 μαζευει αρκετό κόσμο από την 1η στάση στη Γρ. Λαμπράκη και που περνάει απο Καραχάλιου δεν χάνει και πολύ χρόνο. Και το 122 ήταν καταστροφικό να μην περνάει απο Πλ. Γλυφάδας.
Τα νουμερα ειναι παραδοσιακα ρε, δεν υπαρχει λογος να μπερδεψεις τους επιβατες που παραδοσιακα παιρνουν αυτο το λεωφορειο, επειδη δεν ειναι στον ταδε τομεα.. Ενα σωρο γραμμες, απο επεκτασεις, τροποποιησεις, συνενωσεις και αμελεια, εχουν αλλη αριθμηση. Οσο αναφορα την διαδρομη, ναι, αλλωστε, γι'αυτο ξαναμπηκε απο Καραχαλιου το Α3.
Αλλα το Β3 ειχε παντα παραπανω κοσμο απο το Α3. Σαν Κορμος Γλυφαδας, πρεπει να περναει μεσα απο την Γλυφαδα, οχι ισα-ισα... Η τραμπα με το 122, ηταν μια σωστη κινηση που εκαναν και το Α3 πρεπει να μεινει απο την Γρ.Λαμπρακη που ειναι το κεντρο της.. Για να εχει ενα καποιο νοημα να το περιμενουν..
Τελος, για το 120
Ακριβως επειδη ειναι μια διαδημοτικη γραμμη πρεπει να παρεχει τελεια μετεπιβιβαση παντου (βλεπε προταση για 421-Β5 στην Πλακεντιας), ειδικα σε εναν τερματικο σταθμο μετρο που χρησιμοποιουν ολοι. Να σταματαει στο πουθενα της Γλυφαδας για να μην κανει αλλα 2 χιλιομετρα διαδρομης, θα εξυπηρετησει ποιον?! Τον ΟΑΣΑ να αφησει τα ιδια οχηματα με τα ιδια απαραδεκτα δρομολογια μονο!!
Το 120 ειδικα, επρεπε να ειχε παει στο Ελληνικο, πριν γινει η τραμπα και παει απο Λεωφ.Βουλ/νης-Λεωφ.Καλυμνου. Αλλα, το επιβατικο κοινο του 120 δεν ειναι εκει.. Δεν περιμενουν το 120 εκει να τους παει στο Μετρο. Το Κορωπι και η Βαρης-Κορωπιου ειδικα, ειναι απαραδεκτο να μην συνδεονται με το Ελληνικο, σαν κοντινοτερο ΜΣΤ..
Στην Γρ.Λαμπρακη θα μεινει λοιπον ο Κορμος της Γλυφαδας με τα 15' κοντα και ουτε γατα, ουτε ζημια.. [αλλωστε αυτο γινεται και στον Αγ.Τρυφωνα με τριπλετα 205 (Γλυφ) - 128 (Γλυφ μεσω διαολου) - 124 (Στ.Ελλ)]. Και υπολογιζεις στα 50' δρομολογια του 120 την αναστατωση?!
Τώρα για τα Τ-ΓΛ είχε αναφερθεί παλιότερα ότι τους περιόριζαν κάπως για τα οχήματα που θα πάνε στο Στ. Ελληνικό γιατί ο χώρος δεν ανήκει στο κράτος(
![Wink Wink](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/wink.gif)