19-05-2015, 12:56 PM
(19-05-2015, 05:24 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Προσυπογράφω. Βέβαια, το "Π" στην Ευρυάλη το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Αντ' αυτού, έχω στο μυαλό μου το εξής πλάνο για τη σύνδεση Στ. Ελληνικού-Γλυφάδας:Οι κατοικοι της Ευρυαλης, οπως και να'χει θα εξυπηρετηθουν..Ανεβαζεις ομως ενα σωρο γραμμες απο τις ερημιες του Γκολφ και αφηνει την Ν.Ζερβα με τι?! Με ενα Α3 και ενα 124-128 μεχρι την Αγ.Νικολαου?! Καλυτερα απο εκει, να εξυπηρετηθουν και οι Γλυφαδιωτες, δεν ειναι και τρομερη περιπορεια το Π της Ευρυαλης για να πανε στο Μετρο.. Εδω το ανεχονται τωρα στο 205..
Τα 115/116/117 και 122 μπορούν να καταλήγουν Γλυφάδα μέσω Ευρυάλης-Γκόλφ.
Διαδρομή προς Γλυφάδα: από Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Ελ. Βενιζέλου (Δήμος Γλυφάδας), αριστερά Περγάμου, δεξιά Κων. Καραμανλή, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Σ. Καράγιωργα, αριστερά Λ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.
Διαδρομή προς Ελληνικό: απο Λ. Ποσειδώνος, δεξιά Πλ. Φλέμινγκ, δεξιά Κων. Καραμανλή, αριστερά Περγάμου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά.
Με τη διαδρομή αυτή, η σύνδεση Γλυφάδας-μετρό Ελληνικού είναι γρήγορη, χωρίς να μπλέκει σε κίνηση, ενώ ταυτόχρονα θα εξυπηρετηθεί σωστά η συνοικία της Ευρυάλης.
Το 205, το οποίο θα το βάφτιζα 125, θα μπορούσε να καταλήγει Γλυφάδα όπως το σημερινό Α3 και το πάλαι ποτέ Β3: από Καραχάλιο και Γρ. Λαμπράκη.
Διαδρομή προς Γλυφάδα: από Λ. Βουλιαγμένης, αριστερά Σ. Βέμπο, δεξιά Α. Παπανδρέου, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Γρ. Λαμπράκη, δεξιά Λ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.
Διαδρομή προς Τερψιθέα: από Ποσειδώνος, δεξιά Ν. Ζέρβα, δεξιά Λαζαράκη, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Α. Παπανδρέου, αριστερά Σ. Βέμπο, δεξιά Λ. Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά.
Στόχος είναι να καλυφθεί η Γρ. Λαμπράκη τόσο στην κάθοδο όσο και στην άνοδο από λεωφορειακή γραμμή, δίχως "κυκλάκια" του παλιού Β3. Υπάρχει ένα μικρό ζήτημα με τα παρκαρισμένα στη Λαζαράκη μεταξύ Αγγ. Μεταξά και Παπανδρέου, ωστόσο με μια παρέμβαση από την δημοτική αρχή μπορεί να επιτευχθεί η διέλευση. Εάν όχι, τότε υπάρχει και η εναλλακτική της Αγ. Νικολάου.
Το Α3 πρέπει να επιστρέψει από Σάκη Καράγιρωγα (για κάθοδο) και Ν. Ζέρβα/Ζέππου (για άνοδο).
Τέλος, το 120 θα το άφηνα ως έχει, δηλαδή στη Γλυφάδα, καθώς:
- η διαδρομή του είναι ήδη πολύ μεγάλη και ο ρόλος της γραμμής είναι διαδημοτικός,
- με βάση τη σημερινή διαδρομή, μέσω Καλύμνου-Βουλιαγμένης, ο κύκλος απ' τη Γλυφάδα δεν έχει νόημα όταν υπάρχει ήδη το 171,
- στην Γρ. Λαμπράκη θα έρχεται σε αντίθεση με το προτεινόμενο 125 (δηλαδή για μετρό: 125 στην άνοδο και 120 στη κάθοδο και το αντίστροφο).
Τα νουμερα ειναι παραδοσιακα ρε, δεν υπαρχει λογος να μπερδεψεις τους επιβατες που παραδοσιακα παιρνουν αυτο το λεωφορειο, επειδη δεν ειναι στον ταδε τομεα.. Ενα σωρο γραμμες, απο επεκτασεις, τροποποιησεις, συνενωσεις και αμελεια, εχουν αλλη αριθμηση. Οσο αναφορα την διαδρομη, ναι, αλλωστε, γι'αυτο ξαναμπηκε απο Καραχαλιου το Α3.
Αλλα το Β3 ειχε παντα παραπανω κοσμο απο το Α3. Σαν Κορμος Γλυφαδας, πρεπει να περναει μεσα απο την Γλυφαδα, οχι ισα-ισα... Η τραμπα με το 122, ηταν μια σωστη κινηση που εκαναν και το Α3 πρεπει να μεινει απο την Γρ.Λαμπρακη που ειναι το κεντρο της.. Για να εχει ενα καποιο νοημα να το περιμενουν..
Τελος, για το 120
Ακριβως επειδη ειναι μια διαδημοτικη γραμμη πρεπει να παρεχει τελεια μετεπιβιβαση παντου (βλεπε προταση για 421-Β5 στην Πλακεντιας), ειδικα σε εναν τερματικο σταθμο μετρο που χρησιμοποιουν ολοι. Να σταματαει στο πουθενα της Γλυφαδας για να μην κανει αλλα 2 χιλιομετρα διαδρομης, θα εξυπηρετησει ποιον?! Τον ΟΑΣΑ να αφησει τα ιδια οχηματα με τα ιδια απαραδεκτα δρομολογια μονο!!
Το 120 ειδικα, επρεπε να ειχε παει στο Ελληνικο, πριν γινει η τραμπα και παει απο Λεωφ.Βουλ/νης-Λεωφ.Καλυμνου. Αλλα, το επιβατικο κοινο του 120 δεν ειναι εκει.. Δεν περιμενουν το 120 εκει να τους παει στο Μετρο. Το Κορωπι και η Βαρης-Κορωπιου ειδικα, ειναι απαραδεκτο να μην συνδεονται με το Ελληνικο, σαν κοντινοτερο ΜΣΤ..
Στην Γρ.Λαμπρακη θα μεινει λοιπον ο Κορμος της Γλυφαδας με τα 15' κοντα και ουτε γατα, ουτε ζημια.. [αλλωστε αυτο γινεται και στον Αγ.Τρυφωνα με τριπλετα 205 (Γλυφ) - 128 (Γλυφ μεσω διαολου) - 124 (Στ.Ελλ)]. Και υπολογιζεις στα 50' δρομολογια του 120 την αναστατωση?!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''