19-05-2015, 05:24 AM
(19-05-2015, 02:54 AM)MrVanHool Έγραψε: Ολα τα Τ-ΓΛΥ θα επρεπε να εχουν αφετηρια στο Ελληνικο, εκτος του 205 (διερχομενο), του 124 (τερμα) και του 128 (επειδη πραγματικα δεν εχει καποιο ιδιαιτερο νοημα).
Τα 115/6/7, περαν της συνδεσης της Παραλιακης με το Μετρο, εστω και τον εναν που παει στο Κιτσι η το Κορμπι, επρεπε να τον καλυπτουν με το που βγαινει απο το Μετρο. Απλα θα υποστουν το π της Ευρυαλης!
Προσυπογράφω. Βέβαια, το "Π" στην Ευρυάλη το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Αντ' αυτού, έχω στο μυαλό μου το εξής πλάνο για τη σύνδεση Στ. Ελληνικού-Γλυφάδας:
Τα 115/116/117 και 122 μπορούν να καταλήγουν Γλυφάδα μέσω Ευρυάλης-Γκόλφ.
Διαδρομή προς Γλυφάδα: από Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Ελ. Βενιζέλου (Δήμος Γλυφάδας), αριστερά Περγάμου, δεξιά Κων. Καραμανλή, αριστερά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Σ. Καράγιωργα, αριστερά Λ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.
Διαδρομή προς Ελληνικό: απο Λ. Ποσειδώνος, δεξιά Πλ. Φλέμινγκ, δεξιά Κων. Καραμανλή, αριστερά Περγάμου, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά.
Με τη διαδρομή αυτή, η σύνδεση Γλυφάδας-μετρό Ελληνικού είναι γρήγορη, χωρίς να μπλέκει σε κίνηση, ενώ ταυτόχρονα θα εξυπηρετηθεί σωστά η συνοικία της Ευρυάλης.
Το 205, το οποίο θα το βάφτιζα 125, θα μπορούσε να καταλήγει Γλυφάδα όπως το σημερινό Α3 και το πάλαι ποτέ Β3: από Καραχάλιο και Γρ. Λαμπράκη.
Διαδρομή προς Γλυφάδα: από Λ. Βουλιαγμένης, αριστερά Σ. Βέμπο, δεξιά Α. Παπανδρέου, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Γρ. Λαμπράκη, δεξιά Λ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.
Διαδρομή προς Τερψιθέα: από Ποσειδώνος, δεξιά Ν. Ζέρβα, δεξιά Λαζαράκη, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, αριστερά Λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Α. Παπανδρέου, αριστερά Σ. Βέμπο, δεξιά Λ. Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά.
Στόχος είναι να καλυφθεί η Γρ. Λαμπράκη τόσο στην κάθοδο όσο και στην άνοδο από λεωφορειακή γραμμή, δίχως "κυκλάκια" του παλιού Β3. Υπάρχει ένα μικρό ζήτημα με τα παρκαρισμένα στη Λαζαράκη μεταξύ Αγγ. Μεταξά και Παπανδρέου, ωστόσο με μια παρέμβαση από την δημοτική αρχή μπορεί να επιτευχθεί η διέλευση. Εάν όχι, τότε υπάρχει και η εναλλακτική της Αγ. Νικολάου.
Το Α3 πρέπει να επιστρέψει από Σάκη Καράγιρωγα (για κάθοδο) και Ν. Ζέρβα/Ζέππου (για άνοδο).
Τέλος, το 120 θα το άφηνα ως έχει, δηλαδή στη Γλυφάδα, καθώς:
- η διαδρομή του είναι ήδη πολύ μεγάλη και ο ρόλος της γραμμής είναι διαδημοτικός,
- με βάση τη σημερινή διαδρομή, μέσω Καλύμνου-Βουλιαγμένης, ο κύκλος απ' τη Γλυφάδα δεν έχει νόημα όταν υπάρχει ήδη το 171,
- στην Γρ. Λαμπράκη θα έρχεται σε αντίθεση με το προτεινόμενο 125 (δηλαδή για μετρό: 125 στην άνοδο και 120 στη κάθοδο και το αντίστροφο).