19-05-2015, 02:54 AM
(18-05-2015, 03:03 PM)georgio Έγραψε: Το 116 δεν πάει Βάρη-Κίτσι από Καλύμνου όπως το 171; Αν παει Ελληνικό λες να κανει τον κυκλο; Γιατί το να μην διέρχεται απο Γλυφάδα το θεωρώ λάθοςΝομιζω πως απο την 1/5, βαση της ανακοινωσης του ΟΑΣΑ παντα, το 116 παει απο Λεωφ.Ποσειδωνος (περνωντας απο τα Πηγαδακια Βαρης) και πιανει την Λεωφ.Βαρης-Βαρκιζας εως της Λεωφ.Βαρης-Κορωπιου και το 120 ανεβηκε απο την Λεωφ.Βουλιαγμενης-Λεωφ.Καλυμνου..
Οπως και να'χει παντως, δεν νοουνται γραμμες με σταθμο του Μετρο στα 10 λεπτα, και εν ετη 2015 να εχουν αφετηρια στο πουθενα. Το 704 το ξεσκισανε (η πιο πολιτισμενη λεξη που μου ερχεται αυτη τη στιγμη!) και τα Τ-ΑΧΑ μονο, αποτελουν αλλη κατηγορια, καθως ο Προαστιακος δεν αποτελει σοβαρο ΜΣΤ..
Ολα τα Τ-ΓΛΥ θα επρεπε να εχουν αφετηρια στο Ελληνικο, εκτος του 205 (διερχομενο), του 124 (τερμα) και του 128 (επειδη πραγματικα δεν εχει καποιο ιδιαιτερο νοημα).
Τα 115/6/7, περαν της συνδεσης της Παραλιακης με το Μετρο, εστω και τον εναν που παει στο Κιτσι η το Κορμπι, επρεπε να τον καλυπτουν με το που βγαινει απο το Μετρο. Απλα θα υποστουν το π της Ευρυαλης!
Το 120 και ας κανει κυκλο στον χαρτη, ειναι απαραδεκτο να μην καταληγει στο Ελληνικο, δεδομενης της διαδημοτικης σημασιας διαδρομη που εχει και φυσικα με πιο πυκνα δρομολογια, απο τα ανυπαρκτα τωρινα.. Αυτοι (που ετσι που το'χουν κανει ειναι ο κανενας, αλλα τεσπα) που ειναι για μετεπιβιβαση απο το Κορωπι στο Μετρο, απλα θα περνανε απο την Πλ.Γλυφαδας πρωτα και μετα θα καταληγουν στο Μετρο, απο το 122 τωρα η την ταλαιπωρια με το Α2 εως το Φιξ και αντιστροφα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''