(27-03-2015, 04:00 PM)mercedes1988 Έγραψε: http://sidirodromikanea.blogspot.gr/2015...t_765.html Ξεχάστε την υπογειοποίηση στον Πειραιά,οι γραμμές θ΄ανακαινιστούν όπως έγινε στο υπόλοιπο δίκτυο του πρώην ΗΣΑΠ.
Καλύτερα. Έργο "φανφάρα" ήταν και πεταμένα λεφτά. Όσο για την "καραμέλα" περί διχοτόμησης, τη βαρέθηκα και δεν τη σχολιάζω καν. Δηλαδή τα Πατήσια, τα Πετράλωνα, ο Ταύρος και η Καλλιθέα θα είχαν άλλη "ανάπτυξη" σήμερα, ή τους λείπει κάτι;
Χάνει, λέει, ο Πειραιάς, τη "λεωφόρο", την "επανένωση" και λοιπές σαχλαμάρες. Αυτό που χάνει σίγουρα είναι η επέκταση της γυφτιάς που "κοσμεί" τις γραμμές του τρένου (παλιατζίδικα). Όσο για το σταθμό του Κεράνη, θα μπορούσε να χωροθετηθεί και υπεργείως, αλλά δεν ξέρω ποιούς θα εξυπηρετούσε στην περιοχή εκείνη, που πέρα από βιοτεχνίες και εγκατειλημμένα κτίρια, δεν έχει κάτι άλλο να επιδείξει.
(01-04-2014, 02:50 PM)pluss Έγραψε: Τι άλλαξε τελικά στο τμήμα Φάληρο - Πειραιάς; Γιατί εμένα όλα ίδια μού φάνηκαν...
Αντικαταστάθηκαν σιδηροτροχιές στο ύψος έξω από το αμαξοστάσιο των τρόλλεϋ, καθώς και κάποιοι ξύλινοι στρωτήρες που είχαν γίνει ...καυσόξυλα. Δεν πρόκειται να γίνει αισθητή καμία αλλαγή, η κατάσταση της γραμμής είναι τραγική, η βραδυπορεία μόνιμη και το μόνο που γίνεται είναι η αντικατάσταση υλικού ώστε να είναι κυκλοφορήσιμη, όπως - όπως, η γραμμή και να μη γίνει κανένας εκτροχιασμός.