18-12-2014, 10:26 AM
(15-12-2014, 01:41 PM)Citaro Έγραψε: Θα μου επιτρέψετε να λάβω θέση υπέρ της ΟΣΥ. .........η ΟΣΥ την ...πάπια.
Το ότι μπορεί να κινητοποιήσει οδηγούς και να βγάλει έξω οχήματα, το έχει αποδείξει πάμπολλες φορες στο παρελθόν, με τα έργα του ΗΣΑΠ και του Μετρό. Οι υπηρεσίες αυτές βέβαια, χρεώθηκαν στους αντίστοιχους οργανισμούς. Σκεφθείτε ότι για να βγάλει έξω άλλα 350 λεωφορεία, που είναι περίπου η διαφορά μεταξύ προγράμματος Σαββάτου και Κυριακής, έπρεπε να πληρώσει 700 οδηγούς (δύο βάρδιες ανά όχημα) με προσαύξηση 75% λόγω Κυριακής. Δηλαδή, με μέσο καθαρό ημερομίσθιο 30 €, θα έπρεπε να πληρώσει 30 χ 1,75 = 52,50 χ 40% επιβαρύνσεις = 73,50 χ 700 = 51.540 € μόνο για μισθούς. Συν άλλα τόσα για καύσιμα, πάμε στα 100.000 €. Τί θα εισέπραττε από εισιτήρια;; Τρίχες. Εξάλλου οι περισσότεροι κυκλοφορούν με κάρτες.
Α, και για να κάνουμε μια σύγκριση με το εξωτερικό... δρομολόγια.
Σε γενικές γραμμές έχεις δίκαιο, αλλά ο υπολογισμός είναι κάπως υπερβολικός. Και με μια βάρδια η δουλειά γίνεται , έτσι κι αλλιώς τα μαγαζιά δεν ανοίγουν πριν τις 10:00, οπότε αν υπήρχε μια αυξημένη προσφορά μεταξύ 10:00 και 18:00 δεν θα ήταν άσχημα. Ούτε χρειάζονται ενίσχυση όλες οι γραμμές, αλλά μόνο οι πιο κεντρικές. Άρα θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί η κατάσταση με 100-150 οδηγούς και αντίστοιχα λεωφορεία με πολύ μικρότερο κόστος (λιγότερο από το 1/4 από όσο αναφέρεις). Ούτε θα πέσει έξω ο Οργανισμός για 2 Κυριακές έξτρα δρομολόγια πριν τα Χριστούγεννα. Αν μπορούσαν να έρθουν και σε συνεννόηση με τα εμπορικά κέντρα και το Επιμελητήριο, ακόμη καλύτερα, αλλά υποτίθεται ότι οι συγκοινωνίες υπάρχουν για να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, όποτε και όπου χρειαστεί, είτε θέλει να πάει για ψώνια την Κυριακή, είτε στο γήπεδο, είτε σε μια έκθεση, είτε στη δουλεία του.