11-11-2014, 11:36 PM
(11-11-2014, 09:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν και θεωρώ ότι καλό είναι να βγει ένα συμπέρασμα αφού θα έχει μεσολαβήσει ένα διάστημα και θα έχει μπει το επιβατικό κοινό στους ρυθμούς των αλλαγών, εντούτοις:
α) Όσο αφορά την παράμετρο (3), ποιος φορέας θα αναλάβει κάτι τέτοιο; Ο ΟΑΣΑ; Η Περιφέρεια; Ο Δήμος; Γιατί η υπόθεση δεν είναι βάζω 3 κολωνάκια και τέλος.
β) Για ποιο λόγο θα πρέπει να κατεβαίνει από Βίτσι/Τζαβέλα και να μη συνεχίζει μέχρι το τέλος της Μαρ. Αντύπα, και να κατεβαίνει από την άνετη και χωρίς εμπλοκές οδό Κύπρου, και να μετατραπεί σε κυκλικό.
γ) Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια διάφορα στο χρόνο διαδρομής.
δ) Προσπαθώ να καταλάβω τι διαφορά υπάρχει μεταξύ της παραμέτρου (δ) και της υπάρχουσας διαδρομής της 201, αλλά και που εντοπίζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Συμφωνώ πως δεν πρέπει να προδικάζουμε τη μοίρα μιας γραμμής, άλλωστε συζήτηση κάνουμε. Όσο αφορά τις ενστάσεις έχω να απαντήσω τα εξής:
α) η Λ. Βουλιαγμένης αν δεν κάνω λάθος ανήκει στην περιφέρεια, οπότε η εργασία πρέπει να γίνει από εκείνη κατόπιν εντολής του ΟΑΣΑ.
β) έχω μια γενικότερη αντίληψη πως τα κυκλικά για διαδρομές πάνω από 20-25' ανά κατεύθυνση είναι πρόβλημα καθώς δεν έχουμε εναρμονισένες αναχωρήσεις από ένα κεντρικό σημείο (όπως το μετρό του Αγ. Δημητρίου). Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το έβαλα από Κύπρου, καθώς δεν θα μπορεί να μπει στη ρεμίζα του Αγ. Δημητρίου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608