11-11-2014, 01:53 AM
Πρόταση τροποποίησης της λεωφορειακής γραμμής 201:
Μετά το κύμα αλλαγών που ξεκίνησε να εφαρμόζεται σήμερα δημιουργήθηκε ένα 201 με έναν από τους πιο ανώφελους κύκλους στο δίκτυο οδικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Ως αιτία προβάλλεται η ανάγκη μεταφοράς του στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου σε συνδιασμό με την κατάργηση του 155 στο κομμάτι της Ηλιούπολης (πρωην 216) που εξυπηρετούσε την Ηρούς Κωνσταντοπούλου. Έτσι πλέον το 201 από τη στάση "Παπαφλέσσα" στην Λ. Σοφ. Βενιζέλου μέχρι το μετρό της Ηλιούπλης μεσολαβούν 2,4km και 10 στάσεις, έναντι 850m που είναι η απόσταση. Ουσιαστικά κόπηκε το 201 από τη Δάφνη, αλλά δεν κέρδισε ούτε 1' στο χρόνο διαδρομής του. Επίσης η πιο μακρινή στάση της οδού Κωνσταντοπούλου απέχει 600m από την αντίστοιχη της Λ. Βουλιαγμένης, απόσταση ικάνη για να την περπατησει κάποιος, έναντι της 25-30' αναμονής για το 201. Αντίστοιχη είναι η απόσταση της οδού Κοτζιά από την Λ. Ειρήνης που διέρχεται όμως το τροφοδοτικό του μετρό 237.
Η δική μου πρόταση είναι η διατήρηση της διαδρομής στην κατεύθυνση προς Αγ. Δημήτριο από την Σοφ. Βενιζέλου - πλ. 25ης Μαρτίου - δεξιά Κοτζιά - πλ. Παλ. Πατρών Γερμανού - συνέχεια Μαρ. Αντύπα - πλ. Κανάρια - Λ. Βίτσι - δεξιά Τζαβέλα - δεξιά Λ. Βουλιαγμένης - ρεμίζα μετρό Αγ. Δημητρίου. Στην κατέυθυνση προς Αργυρούπολη από τη Λ. Βουλιαγμένης θα κατευθύνεται αριστερά στην Αγ. Κωνσταντίνου - δεξιά Μαρ. Αντύπα - πλ. Κανάρια - συνέχεια Μαρ. Αντύπα - πλ Παλ. Πατρών Γερμανού - συνέχεια Κοτζιά - πλ. 25ης Μαρτίου - "αριστερά" Σοφ. Βενιζέλου προς πλ. Εθν. Αντιστάσεως.
Για να εκτελεστεί η παραπάνω πρόταση χρειάζονται:
1) δρομολόγηση midi από το Ελληνικό για ευκολότερη κίνηση στην οδό Τζαβέλα (είναι επιθυμητό αλλά όχι αναγκαίο).
2) μεταφορά της στάσης "Αγ. Βασίλειος 15-20m μπροστά ανάμεσα στην κολώνα ηλεκτροφωτισμού και το φωτεινό σηματοδότη.
3) μεταφορά της "διακοπής" της νησίδας επί της Λ. Βουλιαγμένης επίσης 15-20m πιο μπροστά για να μπορεί να στρίβει το λεωφορείο από την οδό Τζαβέλλα στη Λ. Βουλιαγμένης.
4) ίδρυση στάσεων επί της Λ. Βίτσι και της οδού Τζαβέλλα
Με την παραπάνω πρόταση
α) μειώνεται η διαδρομή του 201 κατά 700 στη διαδρομή προς Αγ. Δημήτριο και κατά 1,1km στη διαδρομή προς Αργυρούπολη
β) δεν χάνεται η σύνδεση της Ηλιούπολης με την εφορία της, υπάρχει ταχύτερη σύνδεση με το ΙΚΑ και διατηρείται η σύνδεση που είχε το παλιό 201 με την εμπορικότερη πλατεία της Ηλιούπολης (Κανάρια)
γ) προστίθεται μια σύνδεση με το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, όπως και του μετρό Αγ. Δημητρίου με τα Κανάρια (απόσταση 1,2km που αυτή τη στιγμή γίνεται μέσω Δάφνης)
δ) συντομεύεται η απόσταση μέχρι το μετρό καθώς στον ίδιο χρόνο, ο επιβάτης θα βρίσκεται ένα σταθμό πιο κοντά στο κέντρο
ε) η νέα διαδρομή δεν έχει πρόβλημα κυκλοφοριακής συμφόρησης
στ) μειώνεται ο συνολικός χρόνος της διαδρομής με αποτέλεσμα την ελαφριά αύξηση δρομολογίων
Μετά το κύμα αλλαγών που ξεκίνησε να εφαρμόζεται σήμερα δημιουργήθηκε ένα 201 με έναν από τους πιο ανώφελους κύκλους στο δίκτυο οδικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Ως αιτία προβάλλεται η ανάγκη μεταφοράς του στο σταθμό του Αγίου Δημητρίου σε συνδιασμό με την κατάργηση του 155 στο κομμάτι της Ηλιούπολης (πρωην 216) που εξυπηρετούσε την Ηρούς Κωνσταντοπούλου. Έτσι πλέον το 201 από τη στάση "Παπαφλέσσα" στην Λ. Σοφ. Βενιζέλου μέχρι το μετρό της Ηλιούπλης μεσολαβούν 2,4km και 10 στάσεις, έναντι 850m που είναι η απόσταση. Ουσιαστικά κόπηκε το 201 από τη Δάφνη, αλλά δεν κέρδισε ούτε 1' στο χρόνο διαδρομής του. Επίσης η πιο μακρινή στάση της οδού Κωνσταντοπούλου απέχει 600m από την αντίστοιχη της Λ. Βουλιαγμένης, απόσταση ικάνη για να την περπατησει κάποιος, έναντι της 25-30' αναμονής για το 201. Αντίστοιχη είναι η απόσταση της οδού Κοτζιά από την Λ. Ειρήνης που διέρχεται όμως το τροφοδοτικό του μετρό 237.
Η δική μου πρόταση είναι η διατήρηση της διαδρομής στην κατεύθυνση προς Αγ. Δημήτριο από την Σοφ. Βενιζέλου - πλ. 25ης Μαρτίου - δεξιά Κοτζιά - πλ. Παλ. Πατρών Γερμανού - συνέχεια Μαρ. Αντύπα - πλ. Κανάρια - Λ. Βίτσι - δεξιά Τζαβέλα - δεξιά Λ. Βουλιαγμένης - ρεμίζα μετρό Αγ. Δημητρίου. Στην κατέυθυνση προς Αργυρούπολη από τη Λ. Βουλιαγμένης θα κατευθύνεται αριστερά στην Αγ. Κωνσταντίνου - δεξιά Μαρ. Αντύπα - πλ. Κανάρια - συνέχεια Μαρ. Αντύπα - πλ Παλ. Πατρών Γερμανού - συνέχεια Κοτζιά - πλ. 25ης Μαρτίου - "αριστερά" Σοφ. Βενιζέλου προς πλ. Εθν. Αντιστάσεως.
Για να εκτελεστεί η παραπάνω πρόταση χρειάζονται:
1) δρομολόγηση midi από το Ελληνικό για ευκολότερη κίνηση στην οδό Τζαβέλα (είναι επιθυμητό αλλά όχι αναγκαίο).
2) μεταφορά της στάσης "Αγ. Βασίλειος 15-20m μπροστά ανάμεσα στην κολώνα ηλεκτροφωτισμού και το φωτεινό σηματοδότη.
3) μεταφορά της "διακοπής" της νησίδας επί της Λ. Βουλιαγμένης επίσης 15-20m πιο μπροστά για να μπορεί να στρίβει το λεωφορείο από την οδό Τζαβέλλα στη Λ. Βουλιαγμένης.
4) ίδρυση στάσεων επί της Λ. Βίτσι και της οδού Τζαβέλλα
Με την παραπάνω πρόταση
α) μειώνεται η διαδρομή του 201 κατά 700 στη διαδρομή προς Αγ. Δημήτριο και κατά 1,1km στη διαδρομή προς Αργυρούπολη
β) δεν χάνεται η σύνδεση της Ηλιούπολης με την εφορία της, υπάρχει ταχύτερη σύνδεση με το ΙΚΑ και διατηρείται η σύνδεση που είχε το παλιό 201 με την εμπορικότερη πλατεία της Ηλιούπολης (Κανάρια)
γ) προστίθεται μια σύνδεση με το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, όπως και του μετρό Αγ. Δημητρίου με τα Κανάρια (απόσταση 1,2km που αυτή τη στιγμή γίνεται μέσω Δάφνης)
δ) συντομεύεται η απόσταση μέχρι το μετρό καθώς στον ίδιο χρόνο, ο επιβάτης θα βρίσκεται ένα σταθμό πιο κοντά στο κέντρο
ε) η νέα διαδρομή δεν έχει πρόβλημα κυκλοφοριακής συμφόρησης
στ) μειώνεται ο συνολικός χρόνος της διαδρομής με αποτέλεσμα την ελαφριά αύξηση δρομολογίων
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608