24-10-2014, 01:18 AM
Κάποια σχόλια για τις τροποποιήσεις των γραμμών στα νότια προάστια:
1. Τι ακριβώς ωφελεί η μεταφορά της αφετηρίας του 201 στον Αγιο Δημητριο; Με τον τρόπο αυτό καταλήγει να κατεβαινει τη Βουλιαγμενης (παράλληλα με το νεο 164 - τεως Α4), να στριβει στην Σοφοκλη Βενιζελου, να επιστρεφει πισω ουσιαστικα απο την Ηρως Κωνσταντοπουλου, να στριβει παλι στην Κοτζια και μετα να ακολουθει την παλια του διαδρομη. Τι ακριβως κερδιζεται; Η διανυόμενη απόσταση είναι σχεδόν η ίδια, καινούργιες περιοχές δεν καλύπτονται, και επιπλέον το κομμάτι από Δάφνη μέχρι την πλατεία Καναρια χάνει και το 218 και το 201, και μενει μονο με το 237. Από 11-12 περίπου διελεύσεις στην αιχμή, πέφτουμε εν ολίγοις στις 5 του 237. Και πρόκειται για περιοχή με αρκετή κίνηση.
2. Συναφώς, το 232 αν και με μόλις ενα δρομολόγιο την ώρα, ενίσχυε τη σύνδεση Δάφνης - Βυρωνα, που τώρα μένει με ένα 212 με τραγικές συχνότητες (αν και οι διαδρομές 212 και 232 δεν ταυτίζονται απόλυτα).
3. Η συγχώνευση 207 με το 128 (που είχε ήδη συγχωνευτεί με το 129) δημιουργεί μια εξαιρετικά δαιδαλώδη διαδρομή, που βέβαια εν τέλει όποιος θέλει να πάει από Τερψιθέα στην Πλατεία Γλυφάδας (και τουμπαλιν), πολύ δύσκολα θα επιλέξει να παρει τη γραμμη αυτη, κανοντας βόλτα κυριολεκτικα σε ολοκληρη τη Γλυφαδα πριν καταληξει στον προορισμό του. Ίσως είναι υπερβολικό αυτό το μακαρόνι. Τουλάχιστον να προστεθούν οχήματα στη γραμμή και να βελτιωθούν οι τραγικές σημερινές συχνότητες.
4. Το κομμάτι της Λεωφόρου Βάρης από την Κων. Καραμανλή μέχρι την συμβολή με την Καλύμνου, με την κατάργηση του 116 και την τροποποιηση του 116 μένει μόνο με το 120. Ίσως θα έπρεπε να επιλεγει καποια εναλλακτικη διαδρομη για το 116 (π.χ. να συνεχιζει ευθεία στη Βουλιαγμενης, βγαινοντας απευθείας στην Λεωφ. Βαρης, χωρις να πιανει καθόλου Καλύμνου, που άλλωστε εξυπηρετείται από το 171). Βεβαια η περιοχη μαλλον εχει ελαχιστη κινηση οποτε ισως να μην ειναι αναγκαιο ολο αυτο.
5. Το 155 ποιος ο λογος να παραμεινει; Ποιον ακριβως εξυπηρετει; Η περιοχη εκεινη εξυπηρετείται πλήρως από τα 140, 142, Β1 - και το μετρό είναι σε απόσταση περπατήματος. Γιατί τέτοια επιμονή στη διατήρησή του;
1. Τι ακριβώς ωφελεί η μεταφορά της αφετηρίας του 201 στον Αγιο Δημητριο; Με τον τρόπο αυτό καταλήγει να κατεβαινει τη Βουλιαγμενης (παράλληλα με το νεο 164 - τεως Α4), να στριβει στην Σοφοκλη Βενιζελου, να επιστρεφει πισω ουσιαστικα απο την Ηρως Κωνσταντοπουλου, να στριβει παλι στην Κοτζια και μετα να ακολουθει την παλια του διαδρομη. Τι ακριβως κερδιζεται; Η διανυόμενη απόσταση είναι σχεδόν η ίδια, καινούργιες περιοχές δεν καλύπτονται, και επιπλέον το κομμάτι από Δάφνη μέχρι την πλατεία Καναρια χάνει και το 218 και το 201, και μενει μονο με το 237. Από 11-12 περίπου διελεύσεις στην αιχμή, πέφτουμε εν ολίγοις στις 5 του 237. Και πρόκειται για περιοχή με αρκετή κίνηση.
2. Συναφώς, το 232 αν και με μόλις ενα δρομολόγιο την ώρα, ενίσχυε τη σύνδεση Δάφνης - Βυρωνα, που τώρα μένει με ένα 212 με τραγικές συχνότητες (αν και οι διαδρομές 212 και 232 δεν ταυτίζονται απόλυτα).
3. Η συγχώνευση 207 με το 128 (που είχε ήδη συγχωνευτεί με το 129) δημιουργεί μια εξαιρετικά δαιδαλώδη διαδρομή, που βέβαια εν τέλει όποιος θέλει να πάει από Τερψιθέα στην Πλατεία Γλυφάδας (και τουμπαλιν), πολύ δύσκολα θα επιλέξει να παρει τη γραμμη αυτη, κανοντας βόλτα κυριολεκτικα σε ολοκληρη τη Γλυφαδα πριν καταληξει στον προορισμό του. Ίσως είναι υπερβολικό αυτό το μακαρόνι. Τουλάχιστον να προστεθούν οχήματα στη γραμμή και να βελτιωθούν οι τραγικές σημερινές συχνότητες.
4. Το κομμάτι της Λεωφόρου Βάρης από την Κων. Καραμανλή μέχρι την συμβολή με την Καλύμνου, με την κατάργηση του 116 και την τροποποιηση του 116 μένει μόνο με το 120. Ίσως θα έπρεπε να επιλεγει καποια εναλλακτικη διαδρομη για το 116 (π.χ. να συνεχιζει ευθεία στη Βουλιαγμενης, βγαινοντας απευθείας στην Λεωφ. Βαρης, χωρις να πιανει καθόλου Καλύμνου, που άλλωστε εξυπηρετείται από το 171). Βεβαια η περιοχη μαλλον εχει ελαχιστη κινηση οποτε ισως να μην ειναι αναγκαιο ολο αυτο.
5. Το 155 ποιος ο λογος να παραμεινει; Ποιον ακριβως εξυπηρετει; Η περιοχη εκεινη εξυπηρετείται πλήρως από τα 140, 142, Β1 - και το μετρό είναι σε απόσταση περπατήματος. Γιατί τέτοια επιμονή στη διατήρησή του;