(30-08-2014, 05:10 PM)GeorgeK Έγραψε: Πάντως με αφορμή την τροποποίηση του Γ10 ώστε να τερματίζει στο σταθμό Κάτω Πατησίων, μήπως θα ήταν καλό να επανεξεταστεί και η 024, που στα περισσότερα σημεία πηγαίνει παράλληλα και πολύ κοντά (σε απόσταση λιγότερο των 300 μ.) με την Γ10, χωρίς ωστόσο να έχουν συντονισμό μεταξύ τους, καμια κοινή στάση στο κομμάτι των Αγ. Αναργύρων, ούτε και κοινό τέρμα. Για το Γ10 δεν εχω προσωπική εικονα, όσες φορές όμως έχω δει το 024 οι επιβάτες ήταν ελάχιστοι.
Θα σου πω εγώ τι γίνεται με το 024 που το ζω κάθε μέρα. Όσο πήγαινε κέντρο γέμιζε, γιατί απλούστατα ο κόσμος των Αγίων (κι εμένα συμπεριλαμβανόμενου) προτιμούσε να περπατήσει 100-200 μέτρα παραπάνω για να βγει στη Λάμπρου Κατσώνη προκειμένου να μην κάνει μετεπιβίβαση. Συν το γεγονός ότι ως διακεντρική είχε πολύ καλύτερες συχνότερες από το Γ10. (και το 720 παλιότερα) Τώρα που πάνε και τα δύο Αττική και έχουν τις ίδιες (χάλια) συχνότητες, ο κόσμος απλά βαριέται να τρέχει στο ποτάμι και κάθεται να περιμένει το Γ10 κι ό,τι ώρα έρθει. Στην άνοδο κάτι γίνεται, μιας και ο κόσμος αν το δει να περνάει από Αττική θα το πάρει, αν έχει ώρα να περάσει το Γ10. Αλλά βέβαια είναι ασυντόνιστα κι 9 στις 10 φορές περνάνε μαζί! Θεωρώ ότι θέλει κατάργηση ΧΤΕΣ και να μπουν όλα τα οχήματα του στο Γ10. Δεν έχει νόημα να κρατάμε μια γραμμή, μόνο και μόνο για να θυμόμαστε τις παλιές δόξες της, (κι έχει περάσει τρελές δόξες το 024) εφ' όσον δε χρησιμεύει πια. Το μόνο πρόβλημα είναι η περιοχή γύρω τριγύρω στην Κουρτίδου, ίσως όμως αν πήγαινε το Γ10 Κάτω Πατήσια να βρισκόταν κάποιος τρόπος να εξυπηρετηθεί κι αυτή.