30-08-2014, 01:18 AM
(30-08-2014, 12:24 AM)pvuccino Έγραψε: Πάντως αυτό το "Αχαρναί-Νοσοκ.Αγ.Αναργύρων" μου φαίνεται τεράστια πατατιά! Δε λέω, πιθανώς να υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι θα εξυπηρετούνται από μια τέτοια σύνδεση, αλλά πραγματικά άλλη έννοια δεν είχαμε; Λες και τα 'χουμε λύσει ΟΟΛΑ μας τα θέματα και λέμε: Ε εντάξει μωρέ, ας κάνουμε και μια γραμμούλα εκεί πέρα για τους έρμους τους ασθενείς του Μενιδίου που πρέπει να περιμένουν με τις ώωωρες τα 721/543!! (λες κι αυτή η γραμμή θα περνάει... ανά δεκάλεπτο! ) Επίσης τι συγκοινωνιακός κόμβος πια έχει γίνει το Νοσοκομείο Αγ.Αναργύρων;; Τύφλα να 'χει το... Κίτσι!! (την εποχή που είχε τα 115/116/330/Γ1) Εγώ προτείνω να επεκταθούν και τα Α7/Β9 άμεσα εκεί για να καλφθεί το... κυκλοφοριακό κενό! (εντάξει θα ψιλοζοριστούν οι νταλικές αλλά δε βαριέσαι...)
Καλά όλα τα υπόλοιπα, το 420 λίγο θα με πικράνει γιατί ήταν ο ταχύτερος τρόπος για να πάω Πειραιά (μένω Αγ.Αναργύρους κοντά στην πλατεία κι έτσι έβγαινα πάντα στη στάση την ώρα που ήξερα ότι ξεκινά το δρομολόγιο και δεν περίμενα ποτέ!) αλλά καταλαβαίνω την ανάγκη σύνδεσης της Κηφισού με το μετρό. Αν και εδώ που τα λέμε κι έτσι όπως είναι η γραμμή, τις ώρες αιχμής είναι πάντα γεμάτη! Και σίγουρα όχι από ανθρώπους που κατευθύνονται στο κέντρο της Αθήνας και το χρησιμοποιούν απλά για να βγουν στη Λένορμαν ή στην Ιερά Οδό κι απο 'κει να πάρουν άλλο για κέντρο! Αλλά από ανθρώπους που πραγματικά τους εξυπηρετεί για κάποιο λόγο! Τι θα γίνουν όλοι αυτοί; (και μη μου πει κανείς για μετεπιβίβαση στο 421 γιατί...) Επίσης έτσι επιβαρύνεται νομίζω αρκετά το 421. (οι αναμνήσεις των δεινοσάυρων του ενοποιημένου 420 που χάνονταν με τις ώρες στον Κηφισό μου είναι ακόμη πολύ νωπές...) Αλλά δε νομίζω ότι ο στόχος τους είναι να συνδεθεί το ΚΤΕΛ με το μετρό. (αν είναι, τότε κάνουν λάθος) Δεν υπάρχει περίπτωση ο οποισδήποτε ταξιδιώτης που κατεβαίνει από το ΚΤΕΛ φορτωμένος με βαλίτσες και θέλει να πάει κέντρο, να προτιμήσει να βγει εκτός σταθμού, να περπατήσει δυο τετράγωνα παραπέρα και να περιμένει το 420 (αν περάσει - όποτε περάσει) για να τον πάει στο μετρό, όταν έχει το 051 μες στα πόδια του να αναχωρεί ανα 6λεπτο! Οι μόνοι που θα εξυπηρετηθούν από κάτι τέτοιο είναι οι κάτοικοι του Περιστερίου. Όχι ότι και αυτοί είναι αμελητέα ποσότης φυσικά, (από τους πολυπληθέστερους δήμους είναι το Περιστέρι) απλά να ξέρουμε τι λέμε!
Α και... υστερόγραφο! Το 823 δεν έχει πάει ακόμα Κύπρου, διατηρεί την παλιά του διαδρομή. Και θα έπρεπε να έχει πάει από αρχές Αυγούστου, γιατί η ανάρτηση στη Διαύγεια έγινε τον Ιούλιο και οι υπόλοιπες τροποποιήσεις που ανακοινώθηκαν τότε (επαναφορά 051 και 813) έχουν ήδη εφαρμοστεί! Άρα...
Τουλάχιστον το 604 που πήγε εκεί δεν δημιούργησε επιπλέον έξοδα καθώς και πάλι χρησιμοποιείται το 1 όχημα της γραμμής. Όμως αυτή η νέα γραμμή Αχαρναί-Νοσ. Αγ. Αναργύρων θα χρειαστεί επιπλέον όχημα, εκτός αν σκοπεύουν να την βγάλουν με αποσπάσεις των οχημάτων των 543/604 για μερικά δρομολόγια.
Για τους Αγ. Αναργύρους όντως χάνουν την ταχύτερη λεωφορειακή σύνδεση με Πειραιά, μένει το 703. Εναλλακτικά, αν σε βολεύουν οι ώρες μπορείς να πας Στ. Αγίων Αναργύρων και να πάρεις το τρένο της Χαλκίδας που φτάνει Πειραιά σε 24' ή μπορείς να πάρεις 735 (και πιθανόν σε λίγο καιρό και το Γ12) για Στ. Κάτω Πατησίων και από εκεί ΗΣΑΠ.
Τώρα, για την σύνδεση του Στ. Αγίου Αντωνίου με το ΚΤΕΛ δεν θα εξυπηρετεί μόνο τους κατοίκους του Περιστερίου αλλά και της Πετρούπολης (24/700/Α13), του Καματερού (25), Ίλιον (24/25/892), Χαϊδάρι/Αγία Βαρβάρα (892) και γενικότερα δίνει εναλλακτική σε όσους δεν θέλουν να πάνε από Ομόνοια/Μεταξουργείο με το 051 έστω και με μία χρονική επιβάρυνση.