16-07-2014, 12:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-07-2014, 12:26 AM από marios.ilioupoli.)
(15-07-2014, 11:34 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Δε νομίζω ότι οι οδηγοί των αστικών είναι τόσο ανεύθυνοι. Είναι πχ παραβίαση του νόμου, ότι το περασμένο Σάββατο το βράδυ, χρειάστηκαν 7 λεπτά (!) (20:55 - 21:02) για να φτάσουμε από το σταθμό Ελληνικού στην πλ Γλυφάδας με το Ε22;
Τα 7' για το Πλ. Γλυφάδας - Στ. Ελληνικό, σε ώρα μη αιχμής (Σάββατο βράδυ η κίνηση στη Λ. Βουλιαγμένης είναι αρκετά χαλαρή) και με δεδομένο ότι έχει όλη κι όλη 1 στάση στο ενδιάμεσο, είναι απολύτως φυσιολογικό.
(15-07-2014, 11:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το να πάει πιο γρήγορα ένα λεωφορείο επειδή του το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι παράνομο και μη ασφαλές.
Π.χ. στα Α2, 550 που ανέφερε ο ELBO O405GN γιατί να μην πάει ο οδηγός με 60 km/h ή και με 70 km/h (εφόσον δεν έχει ορθίους σ' αυτή την περίπτωση) στην Παραλιακή ή στην Συγγρού όπου τα όρια ταχύτητας είναι 70-80 χλμ;
Μα δεν είναι το πρόβλημα το Α2. Έτσι κι αλλιώς ενδεχομένως να υπολογίζεται αυτό στο χρόνο διαδρομής σε μη αιχμή (πχ. πολύ πρωινές ή βραδυνές ώρες). Όπως και στις εξπρές γραμμές του Αεροδρομίου έχουν υπολογίσει τ' ότι κινούνται στην Αττική Οδό στα όρια που δίνει τα περιθώρια ο κόφτης.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Έχει γίνει αρκετές φορές αναφορά εδώ μέσα στο πόσο μπορεί να διαφέρουν οι χρόνοι εκτέλεσης ενός δρομολογίου σε γραμμές που δε διέρχονται από την Ποσειδώνος ή από την κάθε Ποσειδώνος, που έχει τέτοιο ανώτατο όριο κυκλοφορίας, από οδηγό σε οδηγό, με άλλους να το πηγαίνουν κομμάτια κι άλλους να νομίζουν ότι το λεωφορείο είναι γεμάτο από εύθραυστα υαλικά.