28-06-2014, 09:23 PM
(28-06-2014, 07:34 PM)nikos99 Έγραψε: Έχεις δίκιο (δεν υπολόγισα τους οδηγούς... το βασικότερο). Από την άλλη το 049 αν γίνει τρόλεϊ τι αριθμό και τι τύπου τρόλεϊ θα πάρει; Επίσης το δίκτυο της Πειραιώς είναι υπηρεσιακό ή όχι;
(28-06-2014, 08:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το δίκτυο της Πειραιώς είχε απώτερο σκοπό την ένωση των δικτύων Αθήνας και Πειραιά. Σήμερα χρησιμοποιείται από σχολασμένα τρόλει του 16, 17, 20 και από σχολασμένα τρόλει της Αθήνας. Επίσης, από παλιά (επι εποχής ΗΛΠΑΠ) είχε εκφραστεί τον ενδιαφέρον να τρολλεοποιηθεί η 049 με την περάτωση του δικτύου στη Πειραιώς. Το πότε θα γίνει, άγνωστο. Και αν γίνει, εικάζω πως θα πάρει τον αριθμό... 9!
Το δίκτυο της Πειραιώς είναι έργο που κατασκευάστηκε για τη σύνδεση του Α/Σ Ρουφ με το δίκτυο του Πειραιά και όχι για τη σύνδεση της Αθήνας με τον Πειραιά. Στην παρούσα φάση, χρησιμεύει μόνο για υπηρεσιακούς σκοπούς (εξαγωγή/εισαγωγή τρόλεϊ από/στο Α/Σ Ρουφ). Αλλά είναι ένα σύγχρονο δίκτυο, το οποίο μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί και για εμπορική λειτουργία (δρομολόγηση γραμμής τρόλεϊ).
Τώρα επί του της τρολεοποίησης του 049, σήμερα έχει 12μ, οπότε, με δεδομένο και το σχετικά μικρό αριθμό αρθρωτών τρόλεϊ στο στόλο της ΟΣΥ και τις ανάγκες δρομολόγησης 18μ. οχημάτων σε γραμμές όπως οι 10 και 14, τότε δεν υπάρχουν περιθώρια για τίποτα άλλο πέρα από 12μ. "φάλαινες" ή Vanhool. Για τον αριθμό, είναι το τελευταίο πρόβλημα.