23-06-2014, 12:34 AM
(22-06-2014, 07:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ecoj, διάβασε τι έγραψα. Ό,τι κόσμος υπήρχε στο Ε22, τουλάχιστον για το δρομολόγιο των 12:15 που πέτυχα, ήταν νεολαία που πήγαινε για μπάνιο. Και προορισμός τους δεν ήταν η παραλία της Γλυφάδας, αλλά αυτές του παραλιακού μετώπου μετά τη Βούλα. Άλλωστε, από πίσω ακριβώς ήταν το Α3, οπότε γιατί κάποιος να χωθεί σε μία GN που αδυνατούσε να κλείσει και τις πόρτες και θα ήθελε σχετικά περισσότερο χρόνο από το φυσιολογικό για να φτάσει στην Πλ. Γλυφάδας, από το να μπει στο N1 που ακολουθούσε (όπως και έκαναν αρκετοί) και σαν κύριος, και με τον κλιματισμό του, να φτάσει στην Πλατεία;
Το Ε22 επιβαρύνεται με τον κόσμο που κατεβαίνει για μπάνιο. Αν έστω τα 149/170 πήγαιναν Μετρό και ενισχύονταν καταλλήλως ή το 114 έκανε το ίδιο, αλλά με προσωρινή επέκταση για τους θερινούς μήνες μέχρι το ΤΕ171, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Το Ε22 ακόμα και τίγκα να είναι από τη στιγμή που θα φύγει από Ελληνικό έχει άλλη μια στάση στην Καράγιωργα και μετά Πλ. Γλυφάδας. Άντε το πολύ να κάνει 10'. Αντίθετα το Α3 έχει να κάνει όλο τον κύκλο της Ευρυάλης και κάνει στάσεις παντού οπότε δύσκολα θα κάνει κάτω από 15'. Το μόνο κέρδος είναι ότι απλά πας πιο άνετα και όχι σαν σαρδέλα. Αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι ειδικά τώρα Ε22 προτιμούν και για το Στ. Ελληνικό-Γλυφάδα.
Για τα 114, 149/70 με τις σημερινές συχνότητες τους και Ελληνικό να πηγαίναν δεν πρόκειται να προσφέραν και τίποτα το ιδιαίτερο. Για ενίσχυση με όλες τις ανεπάνδρωτες βάρδιες κάθε μέρα δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να γίνει.